Gå til innhold

Trenger forslag

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet du.. det er nesten syklig!! Jeg setter rett og slett himmel og jord i bevegelse for å få tak i det rette gavene.. spesielt til mamma.. av en eller annen grunn :) Og jeg får ikke ro over meg om jeg ikke får tak i de. Andre sier at jeg bare kan gi gavekort eller penger.. men det er absolutt ikke bra nok for min del..

Men jeg synes det er gøy og da.. for du verden for en tilfredstillelse det er når jeg finner de riktige gavene! :-)

''spesielt til mamma..''

Mamma`er er jo spesiele da;))

Skrevet

''spesielt til mamma..''

Det er helt sikkert :-)

Skrevet

''spesielt til mamma..''

Ja, det er slikt som vi mødre liker å lese/høre om:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det er slikt som vi mødre liker å lese/høre om:-)

Det gjør vi;)) Alt for lite om det, og altfor mye klaging på svigermødre, de er jo mamma`er de òg;)

Skrevet

Ja det er helt sikkert kaos men det får jeg bare tåle :)

:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229976348' post='4046092]

Eh, ja ;-)

Jeg har kommet etter ti på andre dager, og da har det vært utrolig deilig med så lite folk:-)

Men akkurat lille julaften ville jeg nok ikke gjort det;-)

Skrevet

Jeg har kommet etter ti på andre dager, og da har det vært utrolig deilig med så lite folk:-)

Men akkurat lille julaften ville jeg nok ikke gjort det;-)

De jobber nok overtid i morgen kveld ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229976364' post='4046093]

:-)

Vet du forresten hvor lenge Ikea er oppe? Til kl 11?

Skrevet

Gå på ikea sine sider, det varierer fra butikk til butikk.

Skrevet

Bruker på være til kl 23 ja på Slependen og Furuseth, men sjekk for sikkerhets skyld hjemmesidene.

Skrevet

Bruker på være til kl 23 ja på Slependen og Furuseth, men sjekk for sikkerhets skyld hjemmesidene.

Sjekket der nå og det stod kl 23 så da får jeg bare regne med at det gjelder lille julaften også.

Skrevet

Hmm Ica.. er det lenge siden? Har de tallerkener og sånt på Ica altså?

Ja, tallerkener og sånn avlange skåler til å ha oliven oppi, det er en hel serie. jeg har sett dem i høst i allfall.

Skrevet

Sjekket der nå og det stod kl 23 så da får jeg bare regne med at det gjelder lille julaften også.

Det gjør det helt sikkert! :-)

Skrevet

Kitch'n

Var der igår men de hadde ingenting :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...