Gå til innhold

Etter en runde med...

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

I morra kl. 15 faller 10 cm av lokkene. :o) *Gruer seg litt*

''I morra kl. 15 faller 10 cm av lokkene. :o) *Gruer seg litt*''

Jeg gleder meg til å høre om du ble fornøyd :) Lykke til!

Skrevet

Åh ,dere har virkelig fått det i hus :(

Håper dette bare er et blaff og at alle er friske innen julaften. x-fingrene. God bedring!!!

Takk :-)

Skrevet

Huff så kjedelig :(

Jeg hadde bihulsbetennelse i forrige uke men var helt fin i helgen. I dag derimot kjennes det ut som betennelsen er på vei tilbake... verker i buhilene og tennene :-/

Skrevet

Huff så kjedelig :(

Jeg hadde bihulsbetennelse i forrige uke men var helt fin i helgen. I dag derimot kjennes det ut som betennelsen er på vei tilbake... verker i buhilene og tennene :-/

Hehe det skulle stå bihulene ikke buhilene men regner med at de fleste skjønner hva jeg mener

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse! Det er bare èn måte å unngå dette på. Hygiene, hygiene, hygiene. Vask hendene ofte. Hold fingrene ute av munnen.

I den forrige barnehagen til nick jr hadde de 3 omganger på tre måneder! Ingen skjønte noen ting, selv om ungene drakk vann rett fra krana og det å vaske hendene var noe som de ikke snakket om en gang. nick jr unngikk sykdommen siden vi har "banket" inn i han at han ikke får lov til å drikke fra krana, han må vaske hendene etter toalettbesøk og han må vaske hendene før matinntak.

Skrevet

Bare for å "gni det inn" - det høres ut som du er på vei over i influensa...

Skal krysse fingrene for at det ikke er tilfellet, og hva omgangssyken angår så henger jeg meg på nick sine råd - håndhygiene er superviktig når man får slikt i hus.

Jeg er nærmest nazi når slike ting vandrer forbi her (hele gata har ligget strøkne, bare ikke vi til nå.... usj!), vi isolerer den syke, ingen kosing, og håndvask med zalo antibakteriell ofte (eller helst spriting, hvis vi har). De siste rundene har vi greid oss med èn syk, det er nok forsåvidt - og jeg har ikke hatt omgangen på flere år.

Krysser det som krysses kan for at du bare er "litt sliten".

Optimistisk julehilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...