Gjest Geir Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 *S* Mulig du har furu - jeg bare harselerte med at det ikke er "riktig type juletre" ;-) Selv har vi et tre fra Hallingdalen, i flg selgeren. Eg tok den! 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Eg tror det er furu! Vi har ihvertfall det treet som har _lengst_ nåler og drysser minst. Er det 'dobbeltnåler'? Altså at det sitter to nåler i ett og samme punkt? Eller sitter nålene enkeltvis? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Er det 'dobbeltnåler'? Altså at det sitter to nåler i ett og samme punkt? Eller sitter nålene enkeltvis? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................... La meg sove på det...:-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................... La meg sove på det...:-) God julenatt:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Neida, vi har jo selvsagt aldri furu som juletre;-) hehe! Jeg finner ikke granbar noen steder... 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230198601' post='4047368] hehe! Jeg finner ikke granbar noen steder... Ikke engang noen polyrpopylen-granbar? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ikke engang noen polyrpopylen-granbar? ;-) Stavefeil.... Nei,ikke det engang ;-) 0 Siter
Gjest Julekos :) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Julen over for denne gang? Nei, nå må du gi deg, det er den da ikke. For alle iallefall. I går var et form for klimaks, hele desembermåneden er bastert på kvelden i går, og akkurat det er jo en litt, tja, merkelig følelse. Når maten er spist og pakkene pakket opp så går liksom luften ut. Men, og det er et stort men, julen er da ikke over. I allefall ikke for oss. Romjul, fridager, morgener i morgenkåpe, kald ribbe, ennå mere riskrem, det er også jul Selv har vi morgenkåpemorgen i dag. Vi spiser godter og satser på en heller hærlig lunsj med oppvarmede medisterkaker på brød, nykokte egg, varme rundstykker osv. I dag er det forbudt å gjøre nyttig. I dag er bare slappe av, nyte gaver, nyte mat, nyte fri, spise godt, se på tv, ha siesta, ta en drink til kvelden, være opplagt til å elske masse osv. I romjulen skal jeg jobbe litte grann på jobben og litte grann hjemme (mand. og tirsd) Vi skal også på hytta en tur og grille pølser og se til hytta. Og kose oss masse. Så er det nyttårsaften med rådyrstek og ennå mere kos. Så julen for oss er ikke bare den 24, og takk og lov for det. For da hadde jeg følt med snytt med så masse styr som går bort i et par, tre timers blaff Og ps. det kom ikke noen gaver her i huset som skal byttes. En leke må sjekkes nærmere, må kanskje byttes pga ikke virker skikkelig 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Det er nåjula stater;o) I følge min bestemor. Hun sa aldri god jul før 1. juledag. 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Eg vurderer å ta permisjon herifra... Nei ikke gjør det da Geir! Finn heller på egne tråder, jeg skal følge opp, jeg 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Det er nåjula stater;o) I følge min bestemor. Hun sa aldri god jul før 1. juledag. ''Hun sa aldri god jul før 1. juledag. '' Er det ikke da bestemødre sier "gledelig jul" for da er jula allerede begynt? :=o 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Over?? Det blir nok flere juletråder hehe *tenke tenke* 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Over?? Det blir nok flere juletråder hehe *tenke tenke* Jeg tror dere har glemt å snakke om menyen for 1.juledag, men jeg må nok ta feil. Det er sikkert dekket grundig. Men meny nyttårsaften kommer vel snart. Mat er i grunnen et ikke så verst tema 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det er den, men tenk så mange kjedelige dager det er fram til hverdagen igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg tror dere har glemt å snakke om menyen for 1.juledag, men jeg må nok ta feil. Det er sikkert dekket grundig. Men meny nyttårsaften kommer vel snart. Mat er i grunnen et ikke så verst tema Mat og fordøyelse bruker å slå an her haha 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jula varer helt til påske! :-) Jippi da går jeg rett fra jul til sydenferie yess!! Livet kan ikke bli bedre;) 0 Siter
morsan Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jippi da går jeg rett fra jul til sydenferie yess!! Livet kan ikke bli bedre;) :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.