Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Hvem pokker er Jenny Jensen '' Consider yourself lucky, gal! ;-) Hvis jeg ikke tar helt feil, var hun stemmen bak den vakre sangen: "Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl! Æ e lei av å gå i rute mellom vaskebrett og fjøl (?).." Jeg har lagt merke til at du er veldig flink til å huske tekster. Imponert jeg:-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg har lagt merke til at du er veldig flink til å huske tekster. Imponert jeg:-) ;-) Noen ganger kan det være en skikkelig forbannelse, ref ovenfor siterte tekst;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Den er da ikke så ille, og ikke blir den verre pga Jenny Jensen heller ;o) Du sier det bare fordi du ikke liker musikken hennes.... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ;-) Noen ganger kan det være en skikkelig forbannelse, ref ovenfor siterte tekst;-) ;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Den er da ikke så ille, og ikke blir den verre pga Jenny Jensen heller ;o) Du sier det bare fordi du ikke liker musikken hennes.... Både stilen og musikken hennes er skrekk og gru, men hun virker å være ei blid og hyggelig dame. Den skal hun ha:-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Den er da ikke så ille, og ikke blir den verre pga Jenny Jensen heller ;o) Du sier det bare fordi du ikke liker musikken hennes.... ''Den er da ikke så ille, og ikke blir den verre pga Jenny Jensen heller ;o)'' *skeptisk* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Både stilen og musikken hennes er skrekk og gru, men hun virker å være ei blid og hyggelig dame. Den skal hun ha:-) Ja, helt enig. Musikken er ikke så verst heller, men ikke noe jeg kjøper. Det jeg mener er at den skaper stemning selv om den ikke akkurat er min smak ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Både stilen og musikken hennes er skrekk og gru, men hun virker å være ei blid og hyggelig dame. Den skal hun ha:-) Absolutt! :-) I likhet med Charter-Svein:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Absolutt! :-) I likhet med Charter-Svein:-) Ha ha, ja nemlig;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Den er da ikke så ille, og ikke blir den verre pga Jenny Jensen heller ;o)'' *skeptisk* Hva er galt med henne? Hun er en blid dame som synger musikken hun selv liker. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Absolutt! :-) I likhet med Charter-Svein:-) Jeg behøvde bare og se ett halvt program før jeg forsto hva slags type det var. Også disse to damene fra østfold da. De tok kaka. Flere programmer så jeg ikke:-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Hva er galt med henne? Hun er en blid dame som synger musikken hun selv liker. Hun skal absolutt ha skryt fordi hun er blid:-) Men det jeg har sett av henne på tv etc når det gjelder klær og slik gjør at jeg ikke akkurat ser på henne som en jeg ønsker å etterligne stilmessig. Men selvsagt overdriver jeg i fælt i denn tråden betydningen av dette nissesammentreffet;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg behøvde bare og se ett halvt program før jeg forsto hva slags type det var. Også disse to damene fra østfold da. De tok kaka. Flere programmer så jeg ikke:-) ''Også disse to damene fra østfold da'' ?? Hun der som preiker og preiker i den reklamen? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hun skal absolutt ha skryt fordi hun er blid:-) Men det jeg har sett av henne på tv etc når det gjelder klær og slik gjør at jeg ikke akkurat ser på henne som en jeg ønsker å etterligne stilmessig. Men selvsagt overdriver jeg i fælt i denn tråden betydningen av dette nissesammentreffet;-) Jeg så denne frøkna på tv her en dag: Jeg ville syntes det var langt verre om hun hadde samme julepynt Det er ikke ofte jeg sier at noen er blåst i huset, men hun virket slik 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg så denne frøkna på tv her en dag: Jeg ville syntes det var langt verre om hun hadde samme julepynt Det er ikke ofte jeg sier at noen er blåst i huset, men hun virket slik Ja, huff*he he* 0 Siter
Gjest skap-lesba Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg så denne frøkna på tv her en dag: Jeg ville syntes det var langt verre om hun hadde samme julepynt Det er ikke ofte jeg sier at noen er blåst i huset, men hun virket slik oser vel ikke iq akkurat..men flotte pupper;P 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Også disse to damene fra østfold da'' ?? Hun der som preiker og preiker i den reklamen? Jeg aner ikke hva slags reklame du snakker om. Jeg ser veldig lite tv. Det er sant:-) Men jeg så et halvt program av charter-feber (hvis jeg ikke blander nå) Og der var det to HARRY damer fra østforld på sydentur. De snakket elendig engelsk men ga blaffen i hvordan de snakket. Hun ene hadde vært på samme sted for mange år siden og håpet å treffe sin ferieflørt fra den gangen. Jeg rødmet nesten da jeg så programmet;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 oser vel ikke iq akkurat..men flotte pupper;P Jeg synes ikke juksepupper er noe å se på 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg aner ikke hva slags reklame du snakker om. Jeg ser veldig lite tv. Det er sant:-) Men jeg så et halvt program av charter-feber (hvis jeg ikke blander nå) Og der var det to HARRY damer fra østforld på sydentur. De snakket elendig engelsk men ga blaffen i hvordan de snakket. Hun ene hadde vært på samme sted for mange år siden og håpet å treffe sin ferieflørt fra den gangen. Jeg rødmet nesten da jeg så programmet;o) Åja, har bare sett forreklamene for charterfeber - ikke selve programmene:-) Hun jeg snakket om er en eldre dame som er i reklame for VG eller noe slikt. 0 Siter
laban Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg syns jeg så datteren på tv for litt sida. Da så hun hvertfall ikke så stor ut. Hun er ca. to år og to måneder, hvis nett-artiklene om fødselen hennes kom sånn omtrent øyeblikkelig. Grusomt antrekk, men det kan hun vel ikke noe for... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.