Gjest mjaumjau Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 He he. Jeg er ingen fan av han, selv om han ikke er så verst å se på om jeg klarer å glemme mye av det han holder på med Hehe han er nå litt godteri for øyet da 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hehe han er nå litt godteri for øyet da Jeg likte bedre den andre linken, den med Kristian Kjelling. 0 Siter
Gjest mjaumjau Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg likte bedre den andre linken, den med Kristian Kjelling. Jeg kan like dem begge Godt det er litt å velge i når man skal hvile øyet på noe vakkert. 0 Siter
willow Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 En kollega av meg har sin avdøde fars giftering på den ene tommelen. Det er den eneste fingeren der det passer. Min kollega har en ganske forunderlig fortid, og det er litt variert hva jeg stoler på angående ham og ikke (vet f.eks. ikke om alle de ville historiene hans er sanne), men han er ekstremt pålitelig og dyktig kollega. En av de beste vi har. 0 Siter
tonie Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. Godt skrevet! 0 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 En kollega av meg har sin avdøde fars giftering på den ene tommelen. Det er den eneste fingeren der det passer. Min kollega har en ganske forunderlig fortid, og det er litt variert hva jeg stoler på angående ham og ikke (vet f.eks. ikke om alle de ville historiene hans er sanne), men han er ekstremt pålitelig og dyktig kollega. En av de beste vi har. Litt sært å ha sin avdøde fars giftering, synes jeg. Jeg har det ihvertfall ikke. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. *knegg* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. Høres ut som om du snakker utifra personlig erfaring!? 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. Kjenner vi samme mann? hehe :-P 0 Siter
AAA Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau. Å dæven. Dette du sier her har jeg faktisk ikke tenkt over før. Men du har selvsagt helt rett. Alt sammen stemmer på menn med ring på tommelen. ....Og det er ikke kødd engang. Tjihi.... 0 Siter
willow Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Litt sært å ha sin avdøde fars giftering, synes jeg. Jeg har det ihvertfall ikke. Hans far døde i en ulykke, da. Tror han knapt var myndig da det skjedde, evt noen få år eldre enn det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 http://www.bs-k.org/images/Kjekke%20gutter/Kristian%20Kjelling.jpg Kan ikke si annet enn at jeg liker det jeg Han ser ut som Tengel den onde fra Isfolket på det bildet der... Schkummel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Tommelringer er kult og det er slike menn som dette som bærer det http://www.zastavki.com/pictures/800x600/Men_David_Beckham_003615_.jpg Jeg hater å innrømme dette offentlig, men han er ikke så verst å se til. Kjelling derimot skal du få sikle på i fred. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg hater å innrømme dette offentlig, men han er ikke så verst å se til. Kjelling derimot skal du få sikle på i fred. ;o) *hehehe* Becks er MrMan. Oser av alt jeg liker :-) *føler meg plutselig nesten frisk* 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230399867' post='4049137] *hehehe* Becks er MrMan. Oser av alt jeg liker :-) *føler meg plutselig nesten frisk* Jeg skal love deg at den innrømmelsen satt laaaaangt inne... | 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg skal love deg at den innrømmelsen satt laaaaangt inne... | Han _er_ deilig, da. Fy flate... *sukk* 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230401932' post='4049169] Han _er_ deilig, da. Fy flate... *sukk* Fysj! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Fysj! Særlig... - du sikler selv, du! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hans far døde i en ulykke, da. Tror han knapt var myndig da det skjedde, evt noen få år eldre enn det. Jeg var også ung. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.