Gå til innhold

Fordommer mot menn med ring på tommel vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest mjaumjau
Skrevet

He he. Jeg er ingen fan av han, selv om han ikke er så verst å se på om jeg klarer å glemme mye av det han holder på med ;)

Hehe han er nå litt godteri for øyet da :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

10

• Lotte :o)

5

• morsan

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Hehe han er nå litt godteri for øyet da :)

Jeg likte bedre den andre linken, den med Kristian Kjelling.

Gjest mjaumjau
Skrevet

Jeg likte bedre den andre linken, den med Kristian Kjelling.

Jeg kan like dem begge ;) Godt det er litt å velge i når man skal hvile øyet på noe vakkert.

Skrevet

En kollega av meg har sin avdøde fars giftering på den ene tommelen. Det er den eneste fingeren der det passer. Min kollega har en ganske forunderlig fortid, og det er litt variert hva jeg stoler på angående ham og ikke (vet f.eks. ikke om alle de ville historiene hans er sanne), men han er ekstremt pålitelig og dyktig kollega. En av de beste vi har.

Skrevet

Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau.

Skrevet

Det jeg tenker om menn med tommelring er at de er veldig opptatt av å skille seg ut. Forfengelige, men ikke på den sterite måten. Neida, her skal det være sært. Mannen med tommelring har ganske sikkert også tatoveringer og muligens også piercet penis. Jeg er ganske sikker på at han har et rulleblad også. Dop og småkriminalitet. Han kan nok banke kona hvis hun ikke forguder og dyrker ham nok foran andre, for han vil gjerne at alle skal vite at han tilfredsstiller sin kvinne titt og ofte. Jau.

Godt skrevet!

Skrevet

En kollega av meg har sin avdøde fars giftering på den ene tommelen. Det er den eneste fingeren der det passer. Min kollega har en ganske forunderlig fortid, og det er litt variert hva jeg stoler på angående ham og ikke (vet f.eks. ikke om alle de ville historiene hans er sanne), men han er ekstremt pålitelig og dyktig kollega. En av de beste vi har.

Litt sært å ha sin avdøde fars giftering, synes jeg.

Jeg har det ihvertfall ikke.

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Høres ut som om du snakker utifra personlig erfaring!?

Gjest lilatu_28
Skrevet

Kjenner vi samme mann?

hehe :-P

Skrevet

Å dæven. Dette du sier her har jeg faktisk ikke tenkt over før. Men du har selvsagt helt rett. Alt sammen stemmer på menn med ring på tommelen.

....Og det er ikke kødd engang. Tjihi....

Skrevet

Litt sært å ha sin avdøde fars giftering, synes jeg.

Jeg har det ihvertfall ikke.

Hans far døde i en ulykke, da. Tror han knapt var myndig da det skjedde, evt noen få år eldre enn det.

Skrevet

Jeg hater å innrømme dette offentlig, men han er ikke så verst å se til. Kjelling derimot skal du få sikle på i fred. ;o)

*hehehe* Becks er MrMan. Oser av alt jeg liker :-) *føler meg plutselig nesten frisk*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230399867' post='4049137]

*hehehe* Becks er MrMan. Oser av alt jeg liker :-) *føler meg plutselig nesten frisk*

Jeg skal love deg at den innrømmelsen satt laaaaangt inne... :o|

Skrevet

Jeg skal love deg at den innrømmelsen satt laaaaangt inne... :o|

Han _er_ deilig, da. Fy flate... *sukk*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230401932' post='4049169]

Han _er_ deilig, da. Fy flate... *sukk*

Fysj! ;)

Skrevet

Hans far døde i en ulykke, da. Tror han knapt var myndig da det skjedde, evt noen få år eldre enn det.

Jeg var også ung.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...