Gå til innhold

Quiz: Er latin gresk for deg?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Faure

5

• SoriaMoria

4

• plommeblomst

2

Skrevet

15 av 15.

Jeg fikk 15 av 15 også, helt uten å ha gjennomført testen, men jeg er nok ikke alene...

Skrevet

Jeg fikk 15 riktige. Bør kanskje vurdere omskolering? Dr.Med tonie. Hm:)

Skrevet

Fikk 5 av 15 riktige,ikke dårlig det siden jeg tippet på alt,hehe hakke peil : )

Mer respekt for deg som er ærlig, enn for de som påstår at de fikk alle riktige uten å oppgi noen bakgrunn for dems lærdom.

Gjest Milde måne
Skrevet

Mer respekt for deg som er ærlig, enn for de som påstår at de fikk alle riktige uten å oppgi noen bakgrunn for dems lærdom.

De er vel ærlige de også : )

Lettere for de som har peiling,bare tippet hele veien jeg og da syns jeg ikke fem var gale.

Skrevet

De er vel ærlige de også : )

Lettere for de som har peiling,bare tippet hele veien jeg og da syns jeg ikke fem var gale.

Er vel greit tippa det :D

Skrevet

Fikk det samme som deg, 11 av 15! Ikke at jeg hadde visst de fleste om jeg ikke hadde alternativer, men jeg gjettet ikke så veldig på de jeg fikk rett på tror jeg.

Skrevet

Jeg fikk 15 av 15 også, helt uten å ha gjennomført testen, men jeg er nok ikke alene...

Hvorfor er du så overbevist om at så mange "skryter på seg" å kunne flere latinske ord enn de faktisk kan? Hva skulle poenget med det være, da?

Og når du først er så mistroisk: Hvorfor tror du det er mer sannsynlig at noen snakker sant når de sier at de kan alle ordene fordi de er i helsevesenet - man kan jo like gjerne juge om det som at man klarte alle ordene? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg gjettet på omtrent alle *Flau* Likevel klarte jeg 6 ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor er du så overbevist om at så mange "skryter på seg" å kunne flere latinske ord enn de faktisk kan? Hva skulle poenget med det være, da?

Og når du først er så mistroisk: Hvorfor tror du det er mer sannsynlig at noen snakker sant når de sier at de kan alle ordene fordi de er i helsevesenet - man kan jo like gjerne juge om det som at man klarte alle ordene? ;-)

Hvorfor gidder dere å svare et slikt troll?

Skrevet

Jeg tror ikke han er et troll.

Gjest Milde måne
Skrevet

Han er ikke slem med folk!

Skrevet

Jeg fikk også 11 av 15. Noe skal man ha igjen for å ha sett så mange sesonger av "Akutten". :o)

Skrevet

Jeg fikk også 11 av 15. Noe skal man ha igjen for å ha sett så mange sesonger av "Akutten". :o)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...