Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Morsan - spytt ut noe ordentlig komisk, please. Hva fikk du av Finn til jul forresten? AneM - har venninna di gjort flere merkverdige ting du ennå ikke har fortalt oss om? Du har sikkert gitt opp å få mail fra meg. VKF - hver gang jeg ser nicket ditt, tenker jeg What The Føkk. Jeg får dysleksi, men bare av ditt nick, hehe! *s* Mrxx - har du dumpa meg? ;p Jeg har ikke hørt fra deg på .... leeenge! *hehe* Lillemus - du må tenke ut en kombinasjonsløsning på skinnlue med mobilinngang. *fnis*Jeg har ei lue med medfølgende headset. Tilogmed nabojenta på 4 var storøyd da jeg dukka opp i den *hehe* "Deinn lua der e itj din?!" Visst f. Dorthe - har du fått brukt Vito'en? Mariaflyfly - har du fått igjen stemmen? Pekkaline og prust - er dere venner? Geir - har det blitt noe på deg? Faure - har du fått deg noe? Nick - er du fortsatt på ferie? Jølsen er thank God på ferie. Babette - har du overlevd jula? Frosken - fikk du noe sportsutstyr til jul? Mora2 *klem* - håper morgendagen blir bedre. Orio - det har vært hyggelig å høre at du har blitt så flink til å trene! :-) Cathlin - håper du har det bra! :-) SMIR - håper du også har det bra! :-) isbe, Kava, Flisa, birdie - hvor er dere? Og de jeg ikke nevnte, de må komme med oppdateringer selv. Jeg håper på en laaang tråd for jeg kjeder meg :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg kan oppdatere deg på at jeg akkurat har spist en svær skål med ostepop. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk fine ting av Finn, men tror fyren har glemt å printe ut den megalange og detaljerte ønskelista han fikk fra meg, for det var intet derfra;-) Hvorfor maste han på liste da?;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1230502697' post='4050219] Jeg kan oppdatere deg på at jeg akkurat har spist en svær skål med ostepop. Hei Shira! Jeg har lyst på shop. Ostepop lukter fælt, men smaker delicious!. Tyrkisk Peber-kjærlighet på pinne er snaskens :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ikke sånn supermorsom, men jeg skvatt litt! "Boksskilt", står det, men hva er det, da? Trodde det var noen som skulle selge en gravstein, jeg... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15309686&WT.svl=Forhandler 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har det bra! Livet som småbarnsmor og student er perfekt, og at jeg fikk A på min første eksamen gjør det ikke mindre perfekt. Lang juleferie har jeg og. Og i morgen er jeg en så dårlig mor, hvis jeg skal høre på DOL, at jeg sender unga i barnehagen mens jeg selv er hjemme, så da skal jeg kose meg skikkelig. Og unga får en pause fra mor, det skal nok bli godt for de. Litt annen input enn storesøster-lillesøster-krangling kan nok være positivt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk fine ting av Finn, men tror fyren har glemt å printe ut den megalange og detaljerte ønskelista han fikk fra meg, for det var intet derfra;-) Hvorfor maste han på liste da?;-) Hehe - typisk mannfolk! Mannen min også "hva ønsker du deg?" Jeg ramser opp ditt og datt... Men fikk jeg det? Nei. Men jeg fikk noe jeg ikke husket at jeg trengte. hehe. Hva fikk du? Ble du veldig overrasket? 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Er fremdeles gravid.. Og har vært på jobb i helga. Det er jo særdeles morsomt når man ikke kan forlate området og har vondt i magen hele tiden og er hormonell som FY! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Jeg har det bra! Livet som småbarnsmor og student er perfekt, og at jeg fikk A på min første eksamen gjør det ikke mindre perfekt. Lang juleferie har jeg og. Og i morgen er jeg en så dårlig mor, hvis jeg skal høre på DOL, at jeg sender unga i barnehagen mens jeg selv er hjemme, så da skal jeg kose meg skikkelig. Og unga får en pause fra mor, det skal nok bli godt for de. Litt annen input enn storesøster-lillesøster-krangling kan nok være positivt. Gratulerer!!!! Jeg holder med deg: parker ungene i barnehagen. *dritlei av kranglete unger* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Jeg har det bra supert faktisk Megabra - tør jeg spørre hvorfor? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg er strålende fornøyd med å ha ryddet masse. Nå lurer jeg på hva slags utgifter som går an å trekke fra på skatten. Når jeg ser VFK tenker jeg på vålerenga fotballklubb. Hvordan går det med deg? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Er fremdeles gravid.. Og har vært på jobb i helga. Det er jo særdeles morsomt når man ikke kan forlate området og har vondt i magen hele tiden og er hormonell som FY! Er det rett før fødsel? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230502987' post='4050227] Hei Shira! Jeg har lyst på shop. Ostepop lukter fælt, men smaker delicious!. Tyrkisk Peber-kjærlighet på pinne er snaskens :-) Lukta er verdt det, jeg prøver og puste med munnen, så det må spises i enerom for jeg ser svært teit ut ;o) Ah, nå kom jeg på at jeg har en boks med tyrkisk pepper *tasler ut i skapet* Jeg lurer på hvorfor du ikke kjøpe råsa mobil? For du hadde kjøpt sant? Svart? (eller har jeg smakt for mye på rødvinen *smårødme*) Rosa er jo stilig! Jeg hadde helt rosa før, men har tatt ferie på ubestemt fin. *rosafan* 0 Siter
AAA Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Joho! Denne damen har det bra, med unntak av usedvanlig kranglete barn. Som den gode mor jeg er, har jeg krysset av på "skal ha fri" på alt som er av dager i julen, både på SFO og barnehage, og begynner nå å bli lettere desperat. (Jada, det er bare å sende bekymringsmelding til barnevernet. ;-)) Ellers er jeg godt nedi mitt andre vinglass i kveld og er egentlig veldig fornøyd med at i morgen har jeg fri. :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1230503433' post='4050252] Lukta er verdt det, jeg prøver og puste med munnen, så det må spises i enerom for jeg ser svært teit ut ;o) Ah, nå kom jeg på at jeg har en boks med tyrkisk pepper *tasler ut i skapet* Jeg lurer på hvorfor du ikke kjøpe råsa mobil? For du hadde kjøpt sant? Svart? (eller har jeg smakt for mye på rødvinen *smårødme*) Rosa er jo stilig! Jeg hadde helt rosa før, men har tatt ferie på ubestemt fin. *rosafan* ''tatt ferie på ubestemt fin'' Skulle være tid... Jupp, skylde på rødvinen ja. 0 Siter
j83! Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230503269' post='4050242] Megabra - tør jeg spørre hvorfor? E ikke så spennende, bare hatt/har en fantastisk jul =) Begge ungene på 1,5 og 3,5 år har vært snill og grei og ikke minst frisk =) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jul= mye mat. Vi har familiebesøk og _alltid_ mat på bordet. Dekker til alle måltider, og har snacks resten av døgnet. Jeg har ikke lagt bånd på egen appetitt og har spist godt- hele tiden. Dette, i kombinasjon med total fravær på trim, vil nok merkes på klærne om det fikk pågå over lengre tid. Men nå er det bare ei uke mellom jul og nyttår- så dette går nok bra! *spiser sjokolade* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Ikke sånn supermorsom, men jeg skvatt litt! "Boksskilt", står det, men hva er det, da? Trodde det var noen som skulle selge en gravstein, jeg... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15309686&WT.svl=Forhandler Hehe, snålt. Jeg måtte åpne linken :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1230503468' post='4050254] ''tatt ferie på ubestemt fin'' Skulle være tid... Jupp, skylde på rødvinen ja. ;-) Skal også ta et glass rødvin. Men først må jeg legge unger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.