Lotte :o) Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hva husker dere best? Legg gjerne ut linker til gamle tråder. Jeg flira veldig av de mange gode innleggene i denne tråden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4011599 Særlig AneMs historier :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. Takk 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. Skjønn du æ! Ble rørt nå jeg 0 Siter
Gjest Trodde jeg Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. Er ikke Valnøtt og VFK en og samme person da? Avbruttav Gulla Wiltersen eller no' en stund. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. ''Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer'' Takk for komlimentet:-) Det hender jeg angrer meg når jeg "lander" :-) Her kommer et kompliment til deg også. Du er alltid hyggelig og fri for skarpe kanter:-) ''Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel'' Helt enig. Dumt at sterke følelser og engasjement i en tråd skulle forplante seg videre. Hun hadde mange gode råd å komme med, selv om man ikke alltid er enig i alt. ''Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba ;)'' Her er det visst noe jeg har gått glipp av. ''Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne'' Enig! Klok dame og henne er en av de jeg virkelig hører på. Jeg føler at jeg kan stole på henne. Det blir på en måte aldri feil det hun skriver. ''Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk ;)'' He he, ja det husker jeg også. Jeg husker mye annet også, men det tør jeg ikke gjengi:-) Forresten var det vel helst fra den tiden hun var nyforelsket vill og gæærn:-) ''morsan og Finn blir jeg aldri lei av :)'' Morsan topper humorlista:-) ''cathlin - hun er et råskinn på skrittelling!'' Hun har jo blitt råsprek. Tror ikke jeg blir noen stor konkurent for henne om jeg skal melde meg på en skrittellerkonkuranse. ''togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss!'' Det er visst ikke alt jeg har fått med meg. Hva har togli gått gjennom? Kanskje jeg ikke er så aktiv på dol som jeg trodde? ''Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet'' Hmm, her har jeg visst også gått glipp av noe. ''Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk'' Enig! ''nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig*''' Det ble slettet før jeg fikk det med meg. ''Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o))'' Ja, har skjønt at det er noe der ja:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Alle brukere av dol har gitt meg eller noen noe. Det er fantastisk å ha dere her som kan svare på det meste. Det er morsomt å føge morsan på sin reise med finn.no, og alle quiz hun kommer med. Det er gøy med oppussingstråder, og i år er det vel helst AneM og Geir som har styrt ivei her, og mange andre selvsagt Lotte du har jo tatt helt av i år Og du har mann som reiser mye Rettskrivingspolitiene er her stadig, morsomt! (jeg har sikkert mange skrivefeil enda men...) Mat tråder har jeg også fulgt med i selv om masse av det er gresk for meg. Gøy å prøve noe nytt Mora2 har spritet opp klestrådene Lillemus har klippet seg! Vågale jenta Også har vi fått noen dol-barn i år også. Kjempegøy å følge dere! Vi har terget webmaster med mang en tråd om dritt (nick) og jakten på kjærligheten, slettefingeren fikk noe å gjøre Takk for de slettingene som vi også ba om! Mange konfirmasjoner og bordprat er koselig Og vi må ikke glemme de kjære barna våre og alt de får sagt Og diskusjoner vil det alltid være, håper og tror at de det gjaldt er venner. Slanketråder! De kommer nok i hopetall snart, igjen Jeg benytter anledningen her til å takke for i år, dere er så gode atte *klem* Husk: Det ordner seg for snille jenter....og gutter! Godt nyttår! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Alle brukere av dol har gitt meg eller noen noe. Det er fantastisk å ha dere her som kan svare på det meste. Det er morsomt å føge morsan på sin reise med finn.no, og alle quiz hun kommer med. Det er gøy med oppussingstråder, og i år er det vel helst AneM og Geir som har styrt ivei her, og mange andre selvsagt Lotte du har jo tatt helt av i år Og du har mann som reiser mye Rettskrivingspolitiene er her stadig, morsomt! (jeg har sikkert mange skrivefeil enda men...) Mat tråder har jeg også fulgt med i selv om masse av det er gresk for meg. Gøy å prøve noe nytt Mora2 har spritet opp klestrådene Lillemus har klippet seg! Vågale jenta Også har vi fått noen dol-barn i år også. Kjempegøy å følge dere! Vi har terget webmaster med mang en tråd om dritt (nick) og jakten på kjærligheten, slettefingeren fikk noe å gjøre Takk for de slettingene som vi også ba om! Mange konfirmasjoner og bordprat er koselig Og vi må ikke glemme de kjære barna våre og alt de får sagt Og diskusjoner vil det alltid være, håper og tror at de det gjaldt er venner. Slanketråder! De kommer nok i hopetall snart, igjen Jeg benytter anledningen her til å takke for i år, dere er så gode atte *klem* Husk: Det ordner seg for snille jenter....og gutter! Godt nyttår! ''Jeg benytter anledningen her til å takke for i år, dere er så gode atte *klem* Husk: Det ordner seg for snille jenter....og gutter! Godt nyttår!'' God nytt år til deg også! Du er virkelig en solstråle her inne. Har gode ord til alle, humor, en klem til dem som trenger det, og kloke råd. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Er ikke Valnøtt og VFK en og samme person da? Avbruttav Gulla Wiltersen eller no' en stund. Nei 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer. Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel. Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne. Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk morsan og Finn blir jeg aldri lei av cathlin - hun er et råskinn på skrittelling! togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss! Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet. Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk. nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig* Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o)) Det er hva jeg minnes fra det siste året. Jeg har sikkert glemt mye, men det er hva jeg kommer nå. Pekkaline husker jeg også for alle sine positive innlegg. Takker&bukker! :-) Valnøtt savner jeg også. Den med sexy nissedrakt husker jeg ikke, og jeg har heller ikke fått med meg rørleggersprekken!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Alle brukere av dol har gitt meg eller noen noe. Det er fantastisk å ha dere her som kan svare på det meste. Det er morsomt å føge morsan på sin reise med finn.no, og alle quiz hun kommer med. Det er gøy med oppussingstråder, og i år er det vel helst AneM og Geir som har styrt ivei her, og mange andre selvsagt Lotte du har jo tatt helt av i år Og du har mann som reiser mye Rettskrivingspolitiene er her stadig, morsomt! (jeg har sikkert mange skrivefeil enda men...) Mat tråder har jeg også fulgt med i selv om masse av det er gresk for meg. Gøy å prøve noe nytt Mora2 har spritet opp klestrådene Lillemus har klippet seg! Vågale jenta Også har vi fått noen dol-barn i år også. Kjempegøy å følge dere! Vi har terget webmaster med mang en tråd om dritt (nick) og jakten på kjærligheten, slettefingeren fikk noe å gjøre Takk for de slettingene som vi også ba om! Mange konfirmasjoner og bordprat er koselig Og vi må ikke glemme de kjære barna våre og alt de får sagt Og diskusjoner vil det alltid være, håper og tror at de det gjaldt er venner. Slanketråder! De kommer nok i hopetall snart, igjen Jeg benytter anledningen her til å takke for i år, dere er så gode atte *klem* Husk: Det ordner seg for snille jenter....og gutter! Godt nyttår! Takk for i år og godt nytt år til deg også:-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer'' Takk for komlimentet:-) Det hender jeg angrer meg når jeg "lander" :-) Her kommer et kompliment til deg også. Du er alltid hyggelig og fri for skarpe kanter:-) ''Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel'' Helt enig. Dumt at sterke følelser og engasjement i en tråd skulle forplante seg videre. Hun hadde mange gode råd å komme med, selv om man ikke alltid er enig i alt. ''Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba ;)'' Her er det visst noe jeg har gått glipp av. ''Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne'' Enig! Klok dame og henne er en av de jeg virkelig hører på. Jeg føler at jeg kan stole på henne. Det blir på en måte aldri feil det hun skriver. ''Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk ;)'' He he, ja det husker jeg også. Jeg husker mye annet også, men det tør jeg ikke gjengi:-) Forresten var det vel helst fra den tiden hun var nyforelsket vill og gæærn:-) ''morsan og Finn blir jeg aldri lei av :)'' Morsan topper humorlista:-) ''cathlin - hun er et råskinn på skrittelling!'' Hun har jo blitt råsprek. Tror ikke jeg blir noen stor konkurent for henne om jeg skal melde meg på en skrittellerkonkuranse. ''togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss!'' Det er visst ikke alt jeg har fått med meg. Hva har togli gått gjennom? Kanskje jeg ikke er så aktiv på dol som jeg trodde? ''Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet'' Hmm, her har jeg visst også gått glipp av noe. ''Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk'' Enig! ''nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig*''' Det ble slettet før jeg fikk det med meg. ''Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o))'' Ja, har skjønt at det er noe der ja:-) Næmmen! Tusen takk:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1230637274' post='4051604] ''Jeg benytter anledningen her til å takke for i år, dere er så gode atte *klem* Husk: Det ordner seg for snille jenter....og gutter! Godt nyttår!'' God nytt år til deg også! Du er virkelig en solstråle her inne. Har gode ord til alle, humor, en klem til dem som trenger det, og kloke råd. Takk så skjønn du er Sammen er vi rå! hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Takker&bukker! :-) Valnøtt savner jeg også. Den med sexy nissedrakt husker jeg ikke, og jeg har heller ikke fått med meg rørleggersprekken!! ;-) Like greit at du har glemt rørleggersprekken.... ;o) Jeg har dog ikke glemt den. *Grøsser* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Like greit at du har glemt rørleggersprekken.... ;o) Jeg har dog ikke glemt den. *Grøsser* *hehe* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Jeg husker veldig godt flere av innleggene til VKF Også med hennes gamle nick. Hun skriver så ærlig og rett fra hjertet, og det liker jeg! Det er virkelig innlegg om engasjerer'' Takk for komlimentet:-) Det hender jeg angrer meg når jeg "lander" :-) Her kommer et kompliment til deg også. Du er alltid hyggelig og fri for skarpe kanter:-) ''Valnøtt er en person som hadde mange fine innlegg. Dumt hun ble skremt vekk, men kanskje hun er her og lusker likevel'' Helt enig. Dumt at sterke følelser og engasjement i en tråd skulle forplante seg videre. Hun hadde mange gode råd å komme med, selv om man ikke alltid er enig i alt. ''Jeg glemmer ikke en viss person som ønsket seg en sexy nissedrakt slik at hun kunne utfordre juleribba ;)'' Her er det visst noe jeg har gått glipp av. ''Frosken som alltid gir masse av sin tid til å gi gode råd til andre. Selv om hun er saklig har hun en fantastisk humoristisk sans, men hun har også evnen til å strengt korrigere ufinheter. Hun er den som lærte meg å tenke meg om før jeg slenger med leppa her inne'' Enig! Klok dame og henne er en av de jeg virkelig hører på. Jeg føler at jeg kan stole på henne. Det blir på en måte aldri feil det hun skriver. ''Jeg husker godt da Lillemus lot seg provosere av en rørleggersprekk ;)'' He he, ja det husker jeg også. Jeg husker mye annet også, men det tør jeg ikke gjengi:-) Forresten var det vel helst fra den tiden hun var nyforelsket vill og gæærn:-) ''morsan og Finn blir jeg aldri lei av :)'' Morsan topper humorlista:-) ''cathlin - hun er et råskinn på skrittelling!'' Hun har jo blitt råsprek. Tror ikke jeg blir noen stor konkurent for henne om jeg skal melde meg på en skrittellerkonkuranse. ''togli, jubalong og prust som har fortalt oss om ting de har gått gjennom. Takk for at dere har delt det med oss!'' Det er visst ikke alt jeg har fått med meg. Hva har togli gått gjennom? Kanskje jeg ikke er så aktiv på dol som jeg trodde? ''Geir som holder på med oppsussing. Jeg liker veldig godt å lese om andres ideer. Geir har god smak og sans for kvalitet'' Hmm, her har jeg visst også gått glipp av noe. ''Mary Poppins har imponert meg veldig ved å stå med rak rygg til tross for at en bestemt person prøver å skremme henne vekk'' Enig! ''nick med sine avføringsproblemer *Husker mye forskjellig*''' Det ble slettet før jeg fikk det med meg. ''Det siste er Faure som lengtet etter å ha Geir på armen ;o))'' Ja, har skjønt at det er noe der ja:-) ''Det er visst ikke alt jeg har fått med meg. Hva har togli gått gjennom? Kanskje jeg ikke er så aktiv på dol som jeg trodde?'' Jeg tenker på implantetet hun fikk for en god stund siden. Det har vært svært interessant å lese hvordan det har fungert med tiden. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Takker&bukker! :-) Valnøtt savner jeg også. Den med sexy nissedrakt husker jeg ikke, og jeg har heller ikke fått med meg rørleggersprekken!! ;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=391039 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Takker&bukker! :-) Valnøtt savner jeg også. Den med sexy nissedrakt husker jeg ikke, og jeg har heller ikke fått med meg rørleggersprekken!! ;-) Søren også! Jeg fant tråden da jeg søkte på "rørleggersprekk", men nå kommer det fram at den er slettet. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Søren også! Jeg fant tråden da jeg søkte på "rørleggersprekk", men nå kommer det fram at den er slettet. Jeg synes noen ganger at webmaster sletter for mange morsomme innlegg. Tråden ligger her ennå //www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4014528 Hvis den ikke blir slettet den også. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg synes noen ganger at webmaster sletter for mange morsomme innlegg. Tråden ligger her ennå //www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4014528 Hvis den ikke blir slettet den også. Jeg får ikke linken din heller til å virke. Den er ikke slettet, for jeg finner den via søk. Rart den kommer fram som slettet på linken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.