Faure Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-498709/The-picture-reveals-Michelle-Pfeiffers-age-finally-caught-her.html Under har en skrevet "I think it was Mary Quant who said a woman looks as old as her knees, and certainly Michelle's knees and her feet don't look at all pretty. I guess botox and facial fillers are no good on that part of the body!". Det er godt sagt. Så om du vil skjule din alder så gå alltid i langbukser eller langt skjørt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Flott dame uansett:-) Ho og var "bedre før"! 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ho og var "bedre før"! Alt var mye bedre under krigen! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Flott dame uansett:-) Hun var ikke så flott på bildet. Jeg er overrasket over at hun er blitt så opp i åra. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hun var ikke så flott på bildet. Jeg er overrasket over at hun er blitt så opp i åra. mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. Enig med deg. Ser jeg slik ut i en alder av 49 skal jeg jaggu væra mer enn fornøyd 0 Siter
Faure Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Enig med deg. Ser jeg slik ut i en alder av 49 skal jeg jaggu væra mer enn fornøyd Bare å holde seg tynn det. Når karrieren hennes avhenger av hvordan hun ser ut så går det ikke mye marsipan inn i den munnen. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Bare å holde seg tynn det. Når karrieren hennes avhenger av hvordan hun ser ut så går det ikke mye marsipan inn i den munnen. Tynn? Det finnes da haugevis av 49-åringer som ser ut som takras selv om de er slanke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. hmmm. Jeg la ikke merke til det nederste bildet da jeg så linken første gang. Jeg er enig med deg i at hun er flott der. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Tynn? Det finnes da haugevis av 49-åringer som ser ut som takras selv om de er slanke. Men det er et godt utgangspunkt iallefall. 0 Siter
Gjest Ebbas Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. Ja, jeg synes ikke knærne hennes var noe ille jeg. :-S Blir litt irritert på de artiklene som skal henge ut stjernene med en gang de har en skrukk noe sted. På en måte er det fint å få dem menneskeliggjort, men når de latterliggjøres så mye for det så føler man seg jo selv enda mer takras.. 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. Helt enig. Hun er penere enn veldig mange 25-åringer uansett hordan knærne ser ut:) 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 mener du det øverste bildet eller det nederste? det er det nederste som viser knærne, og alt-i-alt synes jeg hun ser feiende flott ut til å være 49 år. Dårlig gjort å gjøre et poeng av knærne hennes da. Hva med disse da? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-449575/Kate-isnt-quite-bees-knees.html 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hva med disse da? http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-449575/Kate-isnt-quite-bees-knees.html Jeg synes du skal legge ut bilde av dine egne knær. Come on! Vis oss at dine er penere:) 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Jeg synes du skal legge ut bilde av dine egne knær. Come on! Vis oss at dine er penere:) Men jeg har aldri vært supermodell, så jeg kan ikke skjønne at det skulle være interessant. 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Men jeg har aldri vært supermodell, så jeg kan ikke skjønne at det skulle være interessant. Det hadde vært artig å se bare:) Det er ubegripelig at du som så ofte snakker for det naturlige, ingen sminke og ikkeno jåleri, nå sitter her og gjør narr av det naturligste av alt, nemlig at folk eldes. Du burde gjøre et positivt nummer av det, du. Som du holder på nå høres det ut som du mener at alle som ikke er perfekte bør skynde seg til plastikkirurgen. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Det hadde vært artig å se bare:) Det er ubegripelig at du som så ofte snakker for det naturlige, ingen sminke og ikkeno jåleri, nå sitter her og gjør narr av det naturligste av alt, nemlig at folk eldes. Du burde gjøre et positivt nummer av det, du. Som du holder på nå høres det ut som du mener at alle som ikke er perfekte bør skynde seg til plastikkirurgen. Jeg mener slettes ikke å gjøre narr av noen. Det er helt naturlig å eldes, og å se at også de "pefekte" også gjør det er gøy. 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg mener slettes ikke å gjøre narr av noen. Det er helt naturlig å eldes, og å se at også de "pefekte" også gjør det er gøy. Ok. Jeg oppfattet det som om du prøvde å si: haha, se hvor jævlig de ser ut nå. Det er flotte damer begge to, synes jeg. Og knærne må vel være den styggeste delen av menneskekroppen? Jeg har i alle fall ikke sett mange knær i mitt liv jeg har vurdert som pene... 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Ok. Jeg oppfattet det som om du prøvde å si: haha, se hvor jævlig de ser ut nå. Det er flotte damer begge to, synes jeg. Og knærne må vel være den styggeste delen av menneskekroppen? Jeg har i alle fall ikke sett mange knær i mitt liv jeg har vurdert som pene... Jeg har aldri tenkt slik. Jeg tenker aldri slik om noen, selv ikke de overvektige, fordi jeg var selv overvektig som liten, og vet hvordan det er å bli dømt etter utseende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.