Gå til innhold

Frustrerte Fruer i kveld kl 21:30

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert dame
Skrevet

Men jeg har ikke fått med meg den forrige korte(?) sesongen. Er det noe sted jeg kan lese om det raskt og greit uten at det blir outet for alle og enhver?

Skrevet

Heldig du! Jeg må vente helt til 19. januar før jeg får se House MD. igjen, den eneste serien jeg følger med på. Siste episode var for et par uker siden.

Skrevet

Det er mere enn nok frustrerte fruer her inne.

Du og, når det er lenge siden (over 2 timer) du har fått deg noe. :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har dabbet av i tvsjåingen min, skal jeg begynne på ny frisk?

Skrevet

Heldig du! Jeg må vente helt til 19. januar før jeg får se House MD. igjen, den eneste serien jeg følger med på. Siste episode var for et par uker siden.

''Siste episode var for et par uker siden.'' Da er det jo ikke synd på deg;-) Vi FF-folks har vært uten dem i månedsvis;-)

Skrevet

''Siste episode var for et par uker siden.'' Da er det jo ikke synd på deg;-) Vi FF-folks har vært uten dem i månedsvis;-)

Er det sånn oppsummeringsepisode i dag tro? Husker at sist de startet en ny sesong var det bare et sammndrag første dagen - forsåvidt greit, men likevel litt skuffende...

Gjest frustrert dame
Skrevet

Jeg er på begge seriene, men holder nesten en knapp på House.

Skrevet

Er det sånn oppsummeringsepisode i dag tro? Husker at sist de startet en ny sesong var det bare et sammndrag første dagen - forsåvidt greit, men likevel litt skuffende...

Det vet jeg ikke, men det er så lenge siden sist at det er greit med litt oppsummering;-)

Skrevet

Det er mere enn nok frustrerte fruer her inne.

Du og, når det er lenge siden (over 2 timer) du har fått deg noe. :-)

Den skjønte jeg ikke...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230637956' post='4051617]

Den skjønte jeg ikke...

Virkelig? ;-)

Du blir frustrert uten... - ?;-)

Skrevet

Virkelig? ;-)

Du blir frustrert uten... - ?;-)

Geir vet ikke hva han snakker om. Jeg lever i sølibat, og trives med det. De andre kan selvsagt bli frustrerte av manglende ***. Men ikke jeg. :-)

Geir er desperat, fordi han ønskr seg et knull, også er det ingen som gidder å stille opp for han ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230638314' post='4051628]

Geir vet ikke hva han snakker om. Jeg lever i sølibat, og trives med det. De andre kan selvsagt bli frustrerte av manglende ***. Men ikke jeg. :-)

Geir er desperat, fordi han ønskr seg et knull, også er det ingen som gidder å stille opp for han ;p

Du tar feil mht Geir - det er da noen til og med på DOL som vil stille opp, virker det som;-)

Skrevet

Du tar feil mht Geir - det er da noen til og med på DOL som vil stille opp, virker det som;-)

Å, hvordan kunne jeg glemme det....? ;-)

De hadde nok blitt fornøyde begge to, om de tok sjangsen på å tafse og slafse på hverandre *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230637956' post='4051617]

Den skjønte jeg ikke...

Sikkert ikkje...:)

Skrevet

Noen som vet når denne sesongen kommer på DVD?

Skrevet

Noen som vet når denne sesongen kommer på DVD?

Søk på ebay, den er sikkert i salg allerede. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...