Gå til innhold

antrekk nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så i tvil om hva jeg skal ta på meg pga kulden som jeg ikke tåler så godt. Jeg _bør_ ha på kjole og heller ta med skift til oppskyting av raketter. Men så er vi noen stykker som røyker, og da gjør vi det ute. Hvis det skulle bli tillatt inne så blir det i et rom med gjennomtrekk....

Vi skal være en gjeng på 18 stk med smått og stort hjemme hos ei venninne.

Jeg er redd jeg velger finbukser med longs under jeg.....så får jeg heller på meg en pen topp. Dumt?

Hva gjør dere andre jenter?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• morsan

3

• McLoud

3

• Shova

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du lang ullkåpe å slenge over deg? Lange støvletter, slik at du ikke fryser på leggene?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230650802' post='4051782]

Har du lang ullkåpe å slenge over deg? Lange støvletter, slik at du ikke fryser på leggene?

Ikke ullkåpe,men støveletter har jeg jo. Jeg var på fest 3juledag, da hadde jeg kjole på meg. Jeg slang på meg ei jakke rett før vi dro, så kjolen så de lite til.... Det endte med at jeg satt og hadde innvendig frost den kvelden, natten og dagen etter. Lett feber altså. Det var åpne vinduer overalt siden røyken var tillatt inne. Jeg har lyst til å være festfin. Har en sort sid kjole med kryss i ryggen som jeg liker veldig godt, men...

Skrevet

Ikke ullkåpe,men støveletter har jeg jo. Jeg var på fest 3juledag, da hadde jeg kjole på meg. Jeg slang på meg ei jakke rett før vi dro, så kjolen så de lite til.... Det endte med at jeg satt og hadde innvendig frost den kvelden, natten og dagen etter. Lett feber altså. Det var åpne vinduer overalt siden røyken var tillatt inne. Jeg har lyst til å være festfin. Har en sort sid kjole med kryss i ryggen som jeg liker veldig godt, men...

Den kjolen hørtes kald ut.

Uansett, kle deg så du ikke blir syk. God fornøyelse :-)

Skrevet

Jeg ser an været. Jeg har en kjole som jeg kan bruke langbukser under.

Bukser og pen topp er pyntet nok for nyttårsaften. Det er tross alt ikke slottsball du skal på ;)

Skrevet

På meg blir det vel det vanlige, en frekk tanga og en kledelig bandana.

:-)

Skrevet

På meg blir det vel det vanlige, en frekk tanga og en kledelig bandana.

Hvilken fest skal du på? Kan jeg komme?

*vifter søtt med øyevippene*

Skrevet

Hvilken fest skal du på? Kan jeg komme?

*vifter søtt med øyevippene*

Skulle bare mangle om du ikke kunne det. Da blir vi i hvertfall to.

Skrevet

Skulle bare mangle om du ikke kunne det. Da blir vi i hvertfall to.

Skal jeg kle meg i det samme;) Så føler du deg ikke så alene likssom...;)

Skrevet

Skal jeg kle meg i det samme;) Så føler du deg ikke så alene likssom...;)

Kom naken, ta med øl.....det holder.

Skrevet

Jeg pleier bestandig ha tynn og mer eller mindre åpen kjole på nyttårsaften. Det hører liksom med med litt glam denne kvelden :-).

Jeg tar med min bestemors gamle pelskåpe, som varmer godt når vi skal se raketter :-).

Skrevet

Eg skal ha en fin grilldress med logoen til Norges fotballandslag på og det norske flagget på brystet, under skal eg ha ullundertøy, på beina hasr eg gode varme ullsokker og crocs.

Blir det kaldt så har eg polvotter og "djevellue" i bakhånd.

Skrevet

Heller bukse enn å fryse....

Eller du kan ta med ei bukse, og ta den på når dere skal ut.

:0)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230653280' post='4051800]

Den kjolen hørtes kald ut.

Uansett, kle deg så du ikke blir syk. God fornøyelse :-)

Takker og bukker :)

Skrevet

Jeg pleier bestandig ha tynn og mer eller mindre åpen kjole på nyttårsaften. Det hører liksom med med litt glam denne kvelden :-).

Jeg tar med min bestemors gamle pelskåpe, som varmer godt når vi skal se raketter :-).

Du er heldig som har arvet en slik en! Kos dæ :)

Skrevet

Eg skal ha en fin grilldress med logoen til Norges fotballandslag på og det norske flagget på brystet, under skal eg ha ullundertøy, på beina hasr eg gode varme ullsokker og crocs.

Blir det kaldt så har eg polvotter og "djevellue" i bakhånd.

Hehe, det hørtes kongelig ut ;)

Skrevet

Heller bukse enn å fryse....

Eller du kan ta med ei bukse, og ta den på når dere skal ut.

:0)

Jaaa, men jeg som røyker må kanskje ut litt ofte. Filleren tude, dumme røyk ;)

Skrevet

Jeg ser an været. Jeg har en kjole som jeg kan bruke langbukser under.

Bukser og pen topp er pyntet nok for nyttårsaften. Det er tross alt ikke slottsball du skal på ;)

Jeg får dykke inn i skapet å se hva jeg har på når jeg kommer ut :) Det meste av pyntetøy er gjerne med stropper.. men finner sikkert på noe.

Skrevet

Jaaa, men jeg som røyker må kanskje ut litt ofte. Filleren tude, dumme røyk ;)

Hihi, ullpledd?? ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...