pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Hihi, ullpledd?? ;0) aha, vi fikk sånne kappetepper til jul av svigermor hehe, jeg kan jo kneppe på meg en slik en. Da blir jeg nok kveldens hotteste hehe. Sort eller beige? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 aha, vi fikk sånne kappetepper til jul av svigermor hehe, jeg kan jo kneppe på meg en slik en. Da blir jeg nok kveldens hotteste hehe. Sort eller beige? *knise* Sort? ;0) Usj, dette er en kald årstid å være røyker på.... :0/ 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, det hørtes kongelig ut Skal ikkje fryse ihvertfall, dessuten er eg med på å hedre landet ved å gå med det norske flagget på brystet. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hvis det er femten minus som det har vært i dag blir det bare middels pent for min del. Jeg hater å fryse! Da går jeg for bukser, ja. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ta med pledd på fest. Så surrer du det rundt deg når du går ut. Jeg skal sitte hjemme alene i joggebuksa i morgen, så meg bør du ikke følge... 0 Siter
Gjest enkelt nok! Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Du lar selvsagt vær å røyke og da overlever du ute en halvtimes tid ved 12 tiden i stømpebukse og kjole. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg drar på meg vinterdressen min utenpå finstasen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal ha olabukse og genser. Må dessverre på jobb fra 22 til 08 ( 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Ta med pledd på fest. Så surrer du det rundt deg når du går ut. Jeg skal sitte hjemme alene i joggebuksa i morgen, så meg bør du ikke følge... yndlingsbukse det Men bruker det bare hjemme da 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Hvis det er femten minus som det har vært i dag blir det bare middels pent for min del. Jeg hater å fryse! Da går jeg for bukser, ja. Skal prøve ei bukse så ser jeg.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Du lar selvsagt vær å røyke og da overlever du ute en halvtimes tid ved 12 tiden i stømpebukse og kjole. genial idè 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Jeg drar på meg vinterdressen min utenpå finstasen Du er jammen lur! Tar med til barna i allefall.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal ha olabukse og genser. Må dessverre på jobb fra 22 til 08 ( auda...sånn er det bare. Neste nyttår så feirer du den nok 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal ikke pynte meg så mye - har med et rødt skjørt og en svart og rød topp her vi er på ferie. Sitter egetnlig og depper over hele nyttårsaften på forhånd :-( 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal ikke pynte meg så mye - har med et rødt skjørt og en svart og rød topp her vi er på ferie. Sitter egetnlig og depper over hele nyttårsaften på forhånd :-( Er du vestpå? Hvorfor depper du? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Er du vestpå? Hvorfor depper du? Har en tråd på foreldre-barn forumet om det. Les det... :-( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det er noen nyttårsaftener siden jeg røykte og dermed "måtte" ut flere ganger i løpet av kvelden, men da hendte det jeg tok et langt skjørt med en tynn, sort ull-longs under. Med støvletter og kåpe fungerte det rimelig greit. Men det er klart du kan velge penbukse, også. Du kan jo evt dresse deg litt opp med smykker og tilbehør. Selv skal jeg ha tynn penkjole i morgen, for jeg skal holde meg innendørs stort sett hele kvelden. Så drar jeg på meg et par solide vinterstøvler når jeg skal forflytte meg utendørs. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Det er noen nyttårsaftener siden jeg røykte og dermed "måtte" ut flere ganger i løpet av kvelden, men da hendte det jeg tok et langt skjørt med en tynn, sort ull-longs under. Med støvletter og kåpe fungerte det rimelig greit. Men det er klart du kan velge penbukse, også. Du kan jo evt dresse deg litt opp med smykker og tilbehør. Selv skal jeg ha tynn penkjole i morgen, for jeg skal holde meg innendørs stort sett hele kvelden. Så drar jeg på meg et par solide vinterstøvler når jeg skal forflytte meg utendørs. Ja nå har jeg gjort klar bukse med tilhørende jakke, så tar jeg en fin topp under. Smykker må man ha ja Ha en flott feiring!! 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Håper du hadde en fin nyttråsaften:-) Jge personlig syunes ofte det kan bli varmt innomhus med mange folk, så en bukse med longs kunne bli litt i varmeste laget for meg. Jeg ville derfor heller hatt kjole/skjørt, og så dratt en ullstilongs av/på. Det er mye enklere enn å måtte ta av seg buksa og så longsen og så på'n igjen med buksa... 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Håper du hadde en fin nyttråsaften:-) Jge personlig syunes ofte det kan bli varmt innomhus med mange folk, så en bukse med longs kunne bli litt i varmeste laget for meg. Jeg ville derfor heller hatt kjole/skjørt, og så dratt en ullstilongs av/på. Det er mye enklere enn å måtte ta av seg buksa og så longsen og så på'n igjen med buksa... Hei morsan Jeg endte opp med å ha et sort sidt skjørt. (hadde glemt at jeg hadde det) Når vi skulle ut for oppskyting av raketter så dro jeg på meg en longs. Det gikk veldig greit Vi hadde røyken ute og da ble det ikke så kaldt inne. Forrige fest jeg var på så frøys jeg skikkelig pga alle vinduene som stod oppe pga røyk inne.... Så jada, jeg hadde en fin kveld Håper du også koste deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.