Gå til innhold

antrekk nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei morsan :)

Jeg endte opp med å ha et sort sidt skjørt. (hadde glemt at jeg hadde det) Når vi skulle ut for oppskyting av raketter så dro jeg på meg en longs. Det gikk veldig greit :)

Vi hadde røyken ute og da ble det ikke så kaldt inne. Forrige fest jeg var på så frøys jeg skikkelig pga alle vinduene som stod oppe pga røyk inne....

Så jada, jeg hadde en fin kveld :) Håper du også koste deg!

''Forrige fest jeg var på så frøys jeg skikkelig pga alle vinduene som stod oppe pga røyk inne....''

Skikkelig dilamme det der. Sist jeg var hos noen som tillot røyking inne, var det en single venninne uten barn som røyler selv., og så kunne vi ikke lufte pga papegøyen hennes. Det var jo ikke bare henne som røykte, men også alle dem som bare er "festrøykere" og som gladelig går ut og røyker ellers, men så selvsagt sitt snitt til å røyke inne der...

Det var ganske pyton!!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• morsan

3

• McLoud

3

• Shova

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Forrige fest jeg var på så frøys jeg skikkelig pga alle vinduene som stod oppe pga røyk inne....''

Skikkelig dilamme det der. Sist jeg var hos noen som tillot røyking inne, var det en single venninne uten barn som røyler selv., og så kunne vi ikke lufte pga papegøyen hennes. Det var jo ikke bare henne som røykte, men også alle dem som bare er "festrøykere" og som gladelig går ut og røyker ellers, men så selvsagt sitt snitt til å røyke inne der...

Det var ganske pyton!!

''og så kunne vi ikke lufte pga papegøyen hennes. Det var jo ikke bare henne som røykte''

Hun kunne ikke lufte på grunn av papegøyen??? Men å røyke med den i rommet kunne hun og mange med henne? Burfugler kan være veldig sårbare overfor sigarettrøyk...

Da burde hun satt papegøyen i et annet rom og luftet.

Skrevet

''og så kunne vi ikke lufte pga papegøyen hennes. Det var jo ikke bare henne som røykte''

Hun kunne ikke lufte på grunn av papegøyen??? Men å røyke med den i rommet kunne hun og mange med henne? Burfugler kan være veldig sårbare overfor sigarettrøyk...

Da burde hun satt papegøyen i et annet rom og luftet.

Ikke sant? ;-)

Papegøyen fløy fritt omkring, så hun var redd den skulle fly ut. Men et par ganger var den i et annet rom, slik at hun lukket døra inn dit og luftet likevel, men det var korte seanser fordi papegøyen ikke var vant med lukkede dører....;-) Hjalp ikke mye, med andre ord.

Da jeg kom hjem luktet røyk av hele meg, og jeg la meg og kjente kraftig røyklukt av håret. Men jeg orket ikke dusje sånn midt på natta, så enden på visa ble at jeg tullet inn håret i en turban av frotté - det holdt håret 'på plass' inntil jeg rakk å sovne;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...