Gå til innhold

min far skal bli far igjen,etter et one-night-st

Anbefalte innlegg

Gjest skal prøve å ikke bry meg...
Skrevet

jeg vet jeg ikke har noe med det,men blir likevel forundret!dette er 2.gangen det skjer,at han gjør gravid en fremmed dame fra et annet land.Dama søker opphold,og pappa søker sex...at det blir unger av det,ser dama som en bonus.synes det virker rart å få barn med en man ikke kan kommunisere med og mens man samtidig påstår man elsker sin kone:/

pappa har tilsammen 5 barn,i alderen 26 til 0...nest-yngste barnet på 12 ble skuffet over at pappa hadde hatt sex med en anna enn kona si/sin mor.

vet ikke hvorfor jeg sender inn,er bare så oppgitt!andre med lignende erfaringer?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

10

• Lotte :o)

9

• AneM1365380603

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff. Jeg hadde heller ikke likt det om pappa'n min hadde levd et slikt liv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230655092' post='4051821]

Huff. Jeg hadde heller ikke likt det om pappa'n min hadde levd et slikt liv.

Heller en sånn far enn en som bare satt inne.

Gjest høstløv
Skrevet

Faren kan jo bruke tiden sin og overskuddet sitt på de barna og den konen han har.

Gjest skal prøve å ikke bry meg...
Skrevet

Faren kan jo bruke tiden sin og overskuddet sitt på de barna og den konen han har.

samma tenker jeg!!

Skrevet

Ja, det skal han hvertfall ikke ha på seg! ;)

Skrevet

Han blir utnytta av kyniske kjerringer, det er ikkje hans feil at han må ha mye sex.

Gjest høstløv
Skrevet

Han blir utnytta av kyniske kjerringer, det er ikkje hans feil at han må ha mye sex.

Sitat: "ikkje hans feil at han må ha mye sex"

PS. han har en kone, han påstår at han elsker. Da trenger han vel ikke å gå lengre enn til ektesengen.

Skrevet

Sitat: "ikkje hans feil at han må ha mye sex"

PS. han har en kone, han påstår at han elsker. Da trenger han vel ikke å gå lengre enn til ektesengen.

''PS. han har en kone, han påstår at han elsker. Da trenger han vel ikke å gå lengre enn til ektesengen.''

Jada det kan godt hende han elsker henne, de har jo tydeligvis hold sammen i minst 26 år??

Kanskje ho har ofte "vondt i hodet", ka vet eg?

Gjest høstløv
Skrevet

''PS. han har en kone, han påstår at han elsker. Da trenger han vel ikke å gå lengre enn til ektesengen.''

Jada det kan godt hende han elsker henne, de har jo tydeligvis hold sammen i minst 26 år??

Sitat: "Kanskje ho har ofte "vondt i hodet""

Hva har det med sex å gjøre?

Skrevet

Sitat: "Kanskje ho har ofte "vondt i hodet""

Hva har det med sex å gjøre?

Det er jo en gammal klassiker når ikkje kjerringene vil ha sex.

Skrevet

Hehe, hun har nok det. Uansett, det er nok hennes feil, det er jeg rimelig sikker på;)

Skrevet

Hehe, hun har nok det. Uansett, det er nok hennes feil, det er jeg rimelig sikker på;)

Du er klok du "tonie"! :-)

Gjest litt komisk,da...
Skrevet

kansje han ikke forsto at hun ikke brukte prevensjon,siden de ikke kan kommunisere med hverandre??

Skrevet

kansje han ikke forsto at hun ikke brukte prevensjon,siden de ikke kan kommunisere med hverandre??

Han brukte helt sikkert fingerspråket.

Gjest litt komisk, da...
Skrevet

Han brukte helt sikkert fingerspråket.

åneidu...han hadde tydeligvis mer enn en finger med i det spillet !!!

Skrevet

Så han har 5 unger med 3 forskjellige kvinner, er gift med en av dem og har fått unger med de andre to mens han var gift med denne ene?

Jeg må innrømme at jeg hadde skjemtes på hans vegne...

Skrevet

Du er klok du "tonie"! :-)

Ja, jeg er jo viden kjent for min klokskap. Og for den fine rumpa;)

Skrevet

Ja, jeg er jo viden kjent for min klokskap. Og for den fine rumpa;)

Ja spesielt for rumpa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...