Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, hun har nok det. Uansett, det er nok hennes feil, det er jeg rimelig sikker på ''Uansett, det er nok hennes feil, det er jeg rimelig sikker på;)'' *lol* 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Han blir utnytta av kyniske kjerringer, det er ikkje hans feil at han må ha mye sex. Han har da en VILJE også som kan brukes i begge retninger.... Så ikke skyld på at han liksom bare MÅ fordi han har så stort behov. 0 Siter
tiliti Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Han har i det minste ikke pådratt seg HIV og smittet sin kone deretter. Slik han (tilsynelatende) holder på er vel det bare flaks. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Han har da en VILJE også som kan brukes i begge retninger.... Så ikke skyld på at han liksom bare MÅ fordi han har så stort behov. ''Han har da en VILJE også som kan brukes i begge retninger....'' Det er jo akkurat _det_ han har gjort! Han har brukt viljen sin både inn & ut. 0 Siter
Gjest skal prøve å ikke blande meg... Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 kansje han ikke forsto at hun ikke brukte prevensjon,siden de ikke kan kommunisere med hverandre?? forundrer meg ikke det,faktisk.de snakker jo mest med kroppsspråk og peking 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 åneidu...han hadde tydeligvis mer enn en finger med i det spillet !!! Kanskje han tok feil av finger'n og ....... ? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg er jo viden kjent for min klokskap. Og for den fine rumpa;) Marianne Aulie ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det er jo en gammal klassiker når ikkje kjerringene vil ha sex. Jeg traff en type ute en gang som prøvde å sutre seg til et nummer. Han var i et forhold og hadde seks unger med seks forskjellige damer. Samboeren var visst litt kjip på bodyen sin, men jeg sa at han hadde da fått endel tidligere... Nei, det var ikke Rune Rudberg, he he. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg traff en type ute en gang som prøvde å sutre seg til et nummer. Han var i et forhold og hadde seks unger med seks forskjellige damer. Samboeren var visst litt kjip på bodyen sin, men jeg sa at han hadde da fått endel tidligere... Nei, det var ikke Rune Rudberg, he he. *hehe* 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg traff en type ute en gang som prøvde å sutre seg til et nummer. Han var i et forhold og hadde seks unger med seks forskjellige damer. Samboeren var visst litt kjip på bodyen sin, men jeg sa at han hadde da fått endel tidligere... Nei, det var ikke Rune Rudberg, he he. Vet du hva? Jeg møtte Rune Rudberg på bensinstasjonen borte i høgget her for noen dager siden. Vel var jeg en smule blek og håret så muligens ut som en høysåte fordi jeg hadde ligget med omgangssjuke i et døgn, men han prøvde seg faen ikke bittelitt engang! Ikke så mye som en blink eller "hei baby, vil du se den blå dildoen min?". Jeg har aldri vært så snurt i hele mitt liv. Ærlig talt, kan man synke lavere enn å bli stempla ikke sjekkeverdig av Rune Rudberg? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg forteller det engang. Det burde gått i graven med meg. Sukk. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vet du hva? Jeg møtte Rune Rudberg på bensinstasjonen borte i høgget her for noen dager siden. Vel var jeg en smule blek og håret så muligens ut som en høysåte fordi jeg hadde ligget med omgangssjuke i et døgn, men han prøvde seg faen ikke bittelitt engang! Ikke så mye som en blink eller "hei baby, vil du se den blå dildoen min?". Jeg har aldri vært så snurt i hele mitt liv. Ærlig talt, kan man synke lavere enn å bli stempla ikke sjekkeverdig av Rune Rudberg? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg forteller det engang. Det burde gått i graven med meg. Sukk. *LOL* du tonie, du tonie... ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230673239' post='4052069] *LOL* du tonie, du tonie... ;-) Ja, jeg ja. Jeg kommer nok over det. Han skulle sett meg i dag, den bittelille, magre skrukkete fyren. I dag er jeg Hot! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg ja. Jeg kommer nok over det. Han skulle sett meg i dag, den bittelille, magre skrukkete fyren. I dag er jeg Hot! *knegg* Hot, og avvisende overfor gamle skrukkeskinn ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230673906' post='4052084] *knegg* Hot, og avvisende overfor gamle skrukkeskinn ;-) Blir det i overkant å knipse et bilde av meg nå og sende det til ham med påskriften: Hei knøttlille gamle skrukk! Det var MEG du møtte på bensinstasjonen den 27/12 og ikke prøvde deg på. Flaks for deg for du ville blitt SÅ avvist! ? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Blir det i overkant å knipse et bilde av meg nå og sende det til ham med påskriften: Hei knøttlille gamle skrukk! Det var MEG du møtte på bensinstasjonen den 27/12 og ikke prøvde deg på. Flaks for deg for du ville blitt SÅ avvist! ? *haha* Do it! *fnis* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg ja. Jeg kommer nok over det. Han skulle sett meg i dag, den bittelille, magre skrukkete fyren. I dag er jeg Hot! ''I dag er jeg Hot!'' Greit nok, men kan du teksten til "Ut mot havet" på rams? 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''I dag er jeg Hot!'' Greit nok, men kan du teksten til "Ut mot havet" på rams? Hm. Nei. Men hvorfor må jeg kunne den, liksom? Han der feier jo over korpulente fruer og ungmøer og alt som kan krype og gå? Hvorfor ikke meg? HÆ???? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hm. Nei. Men hvorfor må jeg kunne den, liksom? Han der feier jo over korpulente fruer og ungmøer og alt som kan krype og gå? Hvorfor ikke meg? HÆ???? Hehe, du klarer ikke å ta det som et kompliment? Du er rett og slett uoppnåelig for ham. Du er i en egen liga, og han gidder jo ikke å bli avvist! *s* 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230675230' post='4052133] Hehe, du klarer ikke å ta det som et kompliment? Du er rett og slett uoppnåelig for ham. Du er i en egen liga, og han gidder jo ikke å bli avvist! *s* Takk Lotte, det er søtt av deg å trøste, men du skulle sett meg den dagen. Likevel, jeg er VELDIG sikker på at han har feid over verre. Bare så det er sagt. Dårlig gjort av Rune, helt enkelt. Dårlig gjort. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hm. Nei. Men hvorfor må jeg kunne den, liksom? Han der feier jo over korpulente fruer og ungmøer og alt som kan krype og gå? Hvorfor ikke meg? HÆ???? ''Han der feier jo over korpulente fruer og ungmøer og alt som kan krype og gå?'' Det er forsåvidt riktig, men de har alle til felles at de kan teksten til "Ut mot havet". Dessuten så kan det hende at han har oppnådd årets målsetting i antal nedlegginger, slik at han vil avvente med nye til etter 31.12.08 kl.2400. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.