Gå til innhold

min far skal bli far igjen,etter et one-night-st

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Lotte, det er søtt av deg å trøste, men du skulle sett meg den dagen. Likevel, jeg er VELDIG sikker på at han har feid over verre. Bare så det er sagt. Dårlig gjort av Rune, helt enkelt. Dårlig gjort.

*hehe*

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

10

• Lotte :o)

9

• AneM1365380603

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''PS. han har en kone, han påstår at han elsker. Da trenger han vel ikke å gå lengre enn til ektesengen.''

Jada det kan godt hende han elsker henne, de har jo tydeligvis hold sammen i minst 26 år??

Kanskje ho har ofte "vondt i hodet", ka vet eg?

Og han kan tydeligvis kunsten å koble det øverste hodet sitt fullstendig ut...

Men om han ikke klarer å tenke med sitt øverste hode, burde han som et minimum klare å dra en regnfrakk over det nederste når han er ute på disse flerkulturelle aktivitetene

synes

Skrevet

Men om han ikke klarer å tenke med sitt øverste hode, burde han som et minimum klare å dra en regnfrakk over det nederste når han er ute på disse flerkulturelle aktivitetene

synes

Meget godt sagt.

Gjest dustedama
Skrevet

synes

''når han er ute på disse flerkulturelle aktivitetene''

Dette må sies å være beste kommentaren i denne tråden.... :D

(beklager om jeg ler litt..... for det er i grunnen en ganske trist tråd, OM den er sann da)

Skrevet

synes

Hehehe! Bra :-)

Skrevet

synes

Sandt nok.

Ps! Tragikomisk hele greia egentlig.

Skrevet

Så han har 5 unger med 3 forskjellige kvinner, er gift med en av dem og har fått unger med de andre to mens han var gift med denne ene?

Jeg må innrømme at jeg hadde skjemtes på hans vegne...

''Jeg må innrømme at jeg hadde skjemtes på hans vegne...''

Jeg er sikker på at trådstarter ikke trenger noen oppfordring til å skjemmes på sin fars vegne. Snarere tvert om. Man står ikke ansvarlig for hva ens foreldre gjør, og mange sliter ganske kraftig med å kvitte seg med skamfølelse i den sammenhengen.

Gjest skal prøve å ikke blande meg...
Skrevet

''når han er ute på disse flerkulturelle aktivitetene''

Dette må sies å være beste kommentaren i denne tråden.... :D

(beklager om jeg ler litt..... for det er i grunnen en ganske trist tråd, OM den er sann da)

jo,sann er den:( men jeg er eldste ungen,og bor forlengst for meg selv.men kan likevel bli skuffet:( er jo pinlig!(ikke min feil,men å møte felles-bekjente...)

AneM1365380603
Skrevet

Vet du hva? Jeg møtte Rune Rudberg på bensinstasjonen borte i høgget her for noen dager siden. Vel var jeg en smule blek og håret så muligens ut som en høysåte fordi jeg hadde ligget med omgangssjuke i et døgn, men han prøvde seg faen ikke bittelitt engang! Ikke så mye som en blink eller "hei baby, vil du se den blå dildoen min?". Jeg har aldri vært så snurt i hele mitt liv. Ærlig talt, kan man synke lavere enn å bli stempla ikke sjekkeverdig av Rune Rudberg? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg forteller det engang. Det burde gått i graven med meg. Sukk.

Så ydmykende og ødeleggende for selvtilliten, hihi ;o)

Skrevet

Så ydmykende og ødeleggende for selvtilliten, hihi ;o)

Ja, gjett om. Dette var et hardt slag, men jeg skal nok reise meg igjen.

;)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, gjett om. Dette var et hardt slag, men jeg skal nok reise meg igjen.

;)

plutselig virker ikke mailen din lenger. Får det i retur.

Skrevet

Å? Hm. Må sjekke. Det er mulig det er litt fullt der inne:)

Skrevet

Nå har jeg sletta litt. Får i alle fall sendt post ut, og jeg håper det er i orden andre veien også nå:)

AneM1365380603
Skrevet

Nå har jeg sletta litt. Får i alle fall sendt post ut, og jeg håper det er i orden andre veien også nå:)

Jeg sendte en ny som kom i retur. Prøv å sende en mail til deg selv.

Gjest Villniss
Skrevet

''Han har da en VILJE også som kan brukes i begge retninger....''

Det er jo akkurat _det_ han har gjort!

Han har brukt viljen sin både inn & ut.

ha ha... nå måtte jeg glise... ;-)

Skrevet

''Jeg må innrømme at jeg hadde skjemtes på hans vegne...''

Jeg er sikker på at trådstarter ikke trenger noen oppfordring til å skjemmes på sin fars vegne. Snarere tvert om. Man står ikke ansvarlig for hva ens foreldre gjør, og mange sliter ganske kraftig med å kvitte seg med skamfølelse i den sammenhengen.

Enig!

Som flyfly sa - man kan ikke velge sin familie.

Skrevet

synes

''disse flerkulturelle aktivitetene''

*lol*

Skrevet

Vet du hva? Jeg møtte Rune Rudberg på bensinstasjonen borte i høgget her for noen dager siden. Vel var jeg en smule blek og håret så muligens ut som en høysåte fordi jeg hadde ligget med omgangssjuke i et døgn, men han prøvde seg faen ikke bittelitt engang! Ikke så mye som en blink eller "hei baby, vil du se den blå dildoen min?". Jeg har aldri vært så snurt i hele mitt liv. Ærlig talt, kan man synke lavere enn å bli stempla ikke sjekkeverdig av Rune Rudberg? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg forteller det engang. Det burde gått i graven med meg. Sukk.

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...