candyqueen_83 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Toro sin er ikke god. Jeg bruker Fjordland, og tilsetter både sukker OG Vaniljesukker i fløten. Nam Både, og ble litt smør på flesk i den setningen. 0 Siter
Gjest thaw Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Både, og ble litt smør på flesk i den setningen. Ehh... Hvordan skulle du skrevet det uten både både og og? Det heter da vitterlig både og... Du kunne jo selvfølgelig kuttet både, men det er jo ikke noe galt i å ha det der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Ehh... Hvordan skulle du skrevet det uten både både og og? Det heter da vitterlig både og... Du kunne jo selvfølgelig kuttet både, men det er jo ikke noe galt i å ha det der. Det ble litt mye da jeg skrev og med store bokstaver ;O) Kunne droppet både. 0 Siter
morsan Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Vi har alltid gjort det slik, å røre sukkeret ut i grøten, for det er jo grøten, som trenger å søtes, ikke kremen. Og oppskriften var lik. Åjo, det er kremen som _må_ søtes. Fløtekrem er i seg selv absolutt ikke god, men med masse vaniljesukker oppi, gjør den seg godt i riskrem:-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 ''Smaken blir mye bedre når grøten røres sammen med sukkeret, samtidig blir grøten rørt myk, før kremen blandes i.'' Poenget med å røre opp grøten før man blander den med kremen ser jeg. ) Men sukkeret blir jo mye mer velfordelt om det blandes i fløten først. ''Vispet krem med sukker smaker pyton.'' Vispet krem uten sukker smaker jo ingenting, men det skal ikke så mye sukker til da, ikke flere spiseskjeer akkurat. ''Vispet krem uten sukker smaker jo ingenting'' Joda, det smaker surt og jævlig. Har aldri likt vispet krem, og derfor heller ikke bløtkake;-) Men med vaniljesukker, risgrøt og rød saus blir det godt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.