hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 En av mine chinchillaer har brukket benet ganske alvorlig, og jeg får ikke tak i dyrlege/veterinær... Noen som kan hjelpe meg? Er på gråten her;( 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Du kan ringe den dyrlegevaktsordningen som er på veterinærhøgskolen i Oslo. De pleier å svare godt pr telefon. Lurer på om det heter smådyrvakta eller noe sånt når det er på kveldstid. 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vet ikke om de svarer på telefon så sent på kvelden, men prøv http://www.smadyrvakta.no/ 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Du kan ringe den dyrlegevaktsordningen som er på veterinærhøgskolen i Oslo. De pleier å svare godt pr telefon. Lurer på om det heter smådyrvakta eller noe sånt når det er på kveldstid. Har forsøkt, men ingen svar;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Vet ikke om de svarer på telefon så sent på kvelden, men prøv http://www.smadyrvakta.no/ De svarte ikke;( 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 De svarte ikke;( Det skal være en dyrlege på vakt i det området du bor. Har du prøvd å søke på nærmeste tettsted i kombinasjon med dyrlegevakt? Jeg husker ikke hvor du bor, men fant f.eks. følgende for Kristiansand http://www.abc-dyreklinikk.no/ . Der oppgis et mobilnr, 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Det skal være en dyrlege på vakt i det området du bor. Har du prøvd å søke på nærmeste tettsted i kombinasjon med dyrlegevakt? Jeg husker ikke hvor du bor, men fant f.eks. følgende for Kristiansand http://www.abc-dyreklinikk.no/ . Der oppgis et mobilnr, Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... 0 Siter
skal Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... *varm klem* 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Det var kjempeleit, hidi - men sikkert en klok avgjørelse. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 *varm klem* Takker for gode tanker.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Det var kjempeleit, hidi - men sikkert en klok avgjørelse. Sikkert, men såå vondt, dyr er så uskyldige, ikke sant? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Det var veldig leit, hidi. *klem* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230668863' post='4052010] Det var veldig leit, hidi. *klem* Tusen takk... 0 Siter
Gjest dyrevennen i sør-vest Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... du kjenner ikke meg,men vil bare si jeg er trist på dine vegne:( veldig glad i egne dyr,så jeg merker jeg føler med deg! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 du kjenner ikke meg,men vil bare si jeg er trist på dine vegne:( veldig glad i egne dyr,så jeg merker jeg føler med deg! Tusen takk, det føles godt. Det var forferdelig å gi det lille dyret dødsdom.... De er jo så uskyldige! Glad for støtten fra deg! 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Sikkert, men såå vondt, dyr er så uskyldige, ikke sant? Jo, dyrs sårbarhet vekker noe av de samme følelsene som barns sårbarhet gjør, hos meg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Jo, dyrs sårbarhet vekker noe av de samme følelsene som barns sårbarhet gjør, hos meg. Hos meg også... 0 Siter
3stakk Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Huff da! Det var leit å lese... *trøsteklem* 0 Siter
meg__123! Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... åå så trist ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.