Gjest mora2 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Uff..Så trist Hidi... Men det var nok beste likvel.. *Klem* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Det var trist Hidi. *klem* 0 Siter
Faure Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Trist å høre, men hvorfor måtte den avlives for et brukkent ben? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Trist at den måtte dø men det var vel for det beste. Klem til deg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Det var trist å høre, hidi..... *klem* 0 Siter
morsan Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Fikk endelig tak i en dyrlege, takket være deg. Mitt lille dyr måtte avlives, for å spare den for smerter, og jeg griner.... Huff, så trist! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Det varmet så godt med all omtanke og trøsteklemmer, for du verden hvor vondt det er å gå til et slik skritt...;( Mest av alt er jeg redd for at dyr skal lide. Og den lille chinchillaen klagde ikke et sekund, hun bare hoppet forsiktig rundt meg, med det ene brukne benet hengende bak seg. Veterinæren sa at det er like smertefullt for et dyr å brekke ben, som for oss mennesker, og anbefalte på det sterkeste og få dyret avlivet.... Takk til hver og en av dere for omtanken;) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.