Gå til innhold

en bra øyekrem!

Anbefalte innlegg

Gjest øyenkremm
Skrevet

Huden rundt øynene mine er veldig sensitiv, så når jeg bruker en

øyekrem får jeg utslett. Finnes det noen bra krem uten parfyme

for meget sensitiv hud rundt øyepartiet som dere kan anbefale?

Takker for tips:)

Skrevet

Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke?

Evt se på øyekrem i helsekostforretningene?

Skrevet

Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke?

Hvor får du tak i den, togli? Jeg må ha en ny øyekrem ganske snart. Den høres god ut:)

Skrevet

Hvor får du tak i den, togli? Jeg må ha en ny øyekrem ganske snart. Den høres god ut:)

Jeg kjøper den på Vita. Koster litt over 200 kroner, men varer lenge :)

Skrevet

Jeg kjøper den på Vita. Koster litt over 200 kroner, men varer lenge :)

Takk! Den skal jeg prøve. Er ikke så innmari fornøyd med den jeg har nå, så da er det tid for å prøve en ny. Trekker den godt inn sånn noenlunde raskt?

Skrevet

Takk! Den skal jeg prøve. Er ikke så innmari fornøyd med den jeg har nå, så da er det tid for å prøve en ny. Trekker den godt inn sånn noenlunde raskt?

Ja, den trekker veldig raskt inn i huden.

Den skal visst være fin mot rynker rundt munnen og nedover halsen også, men det har jeg ikke prøvd. Til øynene har jeg to ulike øyekremer, denne og en fra Clarins. Den fra Clarins er også kjempefin, men jeg vet klart hvilken jeg foretrekker ;)

Skrevet

Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller :)

Skrevet

Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller :)

Der ser du! Løp og kjøp ;-)

(Ps: Jeg ser helt fantastisk ut ;-))

(iallefall i mørket..)

Skrevet

(iallefall i mørket..)

Jeg har jo sett bilde av deg på et annet forum, så jeg vet jo at du ser fantastisk ut :-) Ingen grunn til å være beskjeden.

Skrevet

(iallefall i mørket..)

Det gjør du nok i dagslys også skjønner du :)

Skrevet

Jeg har jo sett bilde av deg på et annet forum, så jeg vet jo at du ser fantastisk ut :-) Ingen grunn til å være beskjeden.

Hehe, er jo ikke sikkert jeg ser sånn ut hver dag da ;-)

(men takk:))

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, er jo ikke sikkert jeg ser sånn ut hver dag da ;-)

(men takk:))

Nå ble jeg nysgjerrig - hvor ligger det bilde av deg, da? :-)

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg kan si høyt her. Risikerer å få en horde dolere etter meg ;-)

Skrevet

Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*

Gjest Elextra
Skrevet

Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*

''Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*''

Du har nok noe overdret oppfatning om mine forventninger til ditt utseendee :P. Men skjønner uansett godt at du ikke ønsker å legge ut bilde her, da.

Skrevet

''Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*''

Du har nok noe overdret oppfatning om mine forventninger til ditt utseendee :P. Men skjønner uansett godt at du ikke ønsker å legge ut bilde her, da.

Folk kan jo begynne å lure etter Mc Louds uttalelse ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Folk kan jo begynne å lure etter Mc Louds uttalelse ;)

Om han virkelig har sett et bilde får du bare ta det som et kompliment - og akseptere at tilhengerne ikke blir færre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...