Gjest øyenkremm Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Huden rundt øynene mine er veldig sensitiv, så når jeg bruker en øyekrem får jeg utslett. Finnes det noen bra krem uten parfyme for meget sensitiv hud rundt øyepartiet som dere kan anbefale? Takker for tips:) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=34027&goChar=D#DETAIL 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke? Evt se på øyekrem i helsekostforretningene? 0 Siter
tonie Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke? Evt se på øyekrem i helsekostforretningene? Hvor får du tak i den, togli? Jeg må ha en ny øyekrem ganske snart. Den høres god ut:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hvor får du tak i den, togli? Jeg må ha en ny øyekrem ganske snart. Den høres god ut:) Jeg kjøper den på Vita. Koster litt over 200 kroner, men varer lenge 0 Siter
tonie Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg kjøper den på Vita. Koster litt over 200 kroner, men varer lenge Takk! Den skal jeg prøve. Er ikke så innmari fornøyd med den jeg har nå, så da er det tid for å prøve en ny. Trekker den godt inn sånn noenlunde raskt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Takk! Den skal jeg prøve. Er ikke så innmari fornøyd med den jeg har nå, så da er det tid for å prøve en ny. Trekker den godt inn sånn noenlunde raskt? Ja, den trekker veldig raskt inn i huden. Den skal visst være fin mot rynker rundt munnen og nedover halsen også, men det har jeg ikke prøvd. Til øynene har jeg to ulike øyekremer, denne og en fra Clarins. Den fra Clarins er også kjempefin, men jeg vet klart hvilken jeg foretrekker 0 Siter
McLoud Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke? Evt se på øyekrem i helsekostforretningene? Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller Der ser du! Løp og kjøp ;-) (Ps: Jeg ser helt fantastisk ut ;-)) (iallefall i mørket..) 0 Siter
McLoud Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Der ser du! Løp og kjøp ;-) (Ps: Jeg ser helt fantastisk ut ;-)) (iallefall i mørket..) Jeg har jo sett bilde av deg på et annet forum, så jeg vet jo at du ser fantastisk ut :-) Ingen grunn til å være beskjeden. 0 Siter
McLoud Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Der ser du! Løp og kjøp ;-) (Ps: Jeg ser helt fantastisk ut ;-)) (iallefall i mørket..) Det gjør du nok i dagslys også skjønner du 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har jo sett bilde av deg på et annet forum, så jeg vet jo at du ser fantastisk ut :-) Ingen grunn til å være beskjeden. Hehe, er jo ikke sikkert jeg ser sånn ut hver dag da ;-) (men takk:)) 0 Siter
tiliti Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg bruker Caviar Eye Gel og liker den utrolig godt! Den virker mild og huden under øynene føles veldig glatt, fin og uten mørke ringer og/eller poser. Jeg aner ikke om den funker for ditt behov, men kanskje noe å sjekke? Evt se på øyekrem i helsekostforretningene? Den? http://victoriadesiree.com/wp-content/uploads/2008/12/imnb-5707722000039.jpg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, er jo ikke sikkert jeg ser sånn ut hver dag da ;-) (men takk:)) Nå ble jeg nysgjerrig - hvor ligger det bilde av deg, da? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Den? http://victoriadesiree.com/wp-content/uploads/2008/12/imnb-5707722000039.jpg Jepp:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nå ble jeg nysgjerrig - hvor ligger det bilde av deg, da? :-) Det tror jeg ikke jeg kan si høyt her. Risikerer å få en horde dolere etter meg ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nå ble jeg nysgjerrig - hvor ligger det bilde av deg, da? :-) Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe* ''Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*'' Du har nok noe overdret oppfatning om mine forventninger til ditt utseendee . Men skjønner uansett godt at du ikke ønsker å legge ut bilde her, da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*'' Du har nok noe overdret oppfatning om mine forventninger til ditt utseendee . Men skjønner uansett godt at du ikke ønsker å legge ut bilde her, da. Folk kan jo begynne å lure etter Mc Louds uttalelse 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Folk kan jo begynne å lure etter Mc Louds uttalelse Om han virkelig har sett et bilde får du bare ta det som et kompliment - og akseptere at tilhengerne ikke blir færre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.