Gå til innhold

en bra øyekrem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han virkelig har sett et bilde får du bare ta det som et kompliment - og akseptere at tilhengerne ikke blir færre ;)

Kjekt med kompliment ;)

• 4 uker senere...
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe*

Jeg fant dette innlegget litt sent. Men jeg kan ikke annet enn å støtte McLoud: Du ser veldig flott ut, togli!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller :)

Pøh!

Sånt får ikke noen lov til å si om McLod (ikke engang du), for det er ikke sant, tenk!

Skrevet

Jeg fant dette innlegget litt sent. Men jeg kan ikke annet enn å støtte McLoud: Du ser veldig flott ut, togli!

Like så :))

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Like så :))

Oj, takk. *Flau*

Jeg husket ikke på at du har sett bilde av meg da jeg skrev innlegget over, nå virker det vel som om jeg bare fisket etter kompliment selv.

Skrevet

Serien fra sensille er veldig bra. Øyekremen også.

Skrevet

Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller :)

LOL

Skrevet

Oj, takk. *Flau*

Jeg husket ikke på at du har sett bilde av meg da jeg skrev innlegget over, nå virker det vel som om jeg bare fisket etter kompliment selv.

Nei, nei, det tenkte jeg ikke på engang ;-)

Det er jo kjempekoselig å få, og gi, komplimenter :)

Skrevet

Litt på siden - Jeg bruker ikke øyekrem, men derimot sminkefjerneren Nivea eye and lip make up remover. Brukes morgen og kveld for å fjerne sminkerester rundt øynene, og den ser ut til å gi godt med fukt samtidig - har foreløpig ingen behov for øyekrem i tillegg.

Tror den skal være fin for sensitiv hud også.

Skrevet

Litt på siden - Jeg bruker ikke øyekrem, men derimot sminkefjerneren Nivea eye and lip make up remover. Brukes morgen og kveld for å fjerne sminkerester rundt øynene, og den ser ut til å gi godt med fukt samtidig - har foreløpig ingen behov for øyekrem i tillegg.

Tror den skal være fin for sensitiv hud også.

Bruker du hudkrem ellers på huden?

Jeg vil tro det går bra med den fjerneren du bruker, så lenge du ikke føler du er tørr på huden rundt øynene. Det som er problemet, er vel at mange tar på vanlig hudkrem i hele ansiktet, inkl. øynene. Vanlig hudkrem blir gjerne for "tung" for den tynne huden rundt øynene.

Skrevet

Bruker du hudkrem ellers på huden?

Jeg vil tro det går bra med den fjerneren du bruker, så lenge du ikke føler du er tørr på huden rundt øynene. Det som er problemet, er vel at mange tar på vanlig hudkrem i hele ansiktet, inkl. øynene. Vanlig hudkrem blir gjerne for "tung" for den tynne huden rundt øynene.

Ja, ellers i fjeset bruker jeg fuktighetskrem, en kjempegod fra Dermalogica :-)

Skrevet

Ja, ellers i fjeset bruker jeg fuktighetskrem, en kjempegod fra Dermalogica :-)

Dermalogica er visst veldig bra, ja :)

Men bruker du den rundt øynene også?

Skrevet

Dermalogica er visst veldig bra, ja :)

Men bruker du den rundt øynene også?

Nei, der bruker jeg bare sminkefjerneren :-) Som er i krem-konsistens, og tørker forsiktig av med papir. Så noe av den blir liggende igjen, og fukter tydeligvis min rundt-øye-hud tilstrekkelig

Skrevet

Nei, der bruker jeg bare sminkefjerneren :-) Som er i krem-konsistens, og tørker forsiktig av med papir. Så noe av den blir liggende igjen, og fukter tydeligvis min rundt-øye-hud tilstrekkelig

Da funker den nok bra for deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...