Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Om han virkelig har sett et bilde får du bare ta det som et kompliment - og akseptere at tilhengerne ikke blir færre Kjekt med kompliment 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Dessuten vil du nok bli skuffa om du skulle se det "fantastiske" bildet av meg. Jeg ser igrunnen ganske ordninær ut *hehe* Jeg fant dette innlegget litt sent. Men jeg kan ikke annet enn å støtte McLoud: Du ser veldig flott ut, togli! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller Pøh! Sånt får ikke noen lov til å si om McLod (ikke engang du), for det er ikke sant, tenk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg fant dette innlegget litt sent. Men jeg kan ikke annet enn å støtte McLoud: Du ser veldig flott ut, togli! Like så ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Like så ) Oj, takk. *Flau* Jeg husket ikke på at du har sett bilde av meg da jeg skrev innlegget over, nå virker det vel som om jeg bare fisket etter kompliment selv. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Serien fra sensille er veldig bra. Øyekremen også. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har ingen jeg, men så ser jeg faen ikke ut heller LOL 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Oj, takk. *Flau* Jeg husket ikke på at du har sett bilde av meg da jeg skrev innlegget over, nå virker det vel som om jeg bare fisket etter kompliment selv. Nei, nei, det tenkte jeg ikke på engang ;-) Det er jo kjempekoselig å få, og gi, komplimenter 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Litt på siden - Jeg bruker ikke øyekrem, men derimot sminkefjerneren Nivea eye and lip make up remover. Brukes morgen og kveld for å fjerne sminkerester rundt øynene, og den ser ut til å gi godt med fukt samtidig - har foreløpig ingen behov for øyekrem i tillegg. Tror den skal være fin for sensitiv hud også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Litt på siden - Jeg bruker ikke øyekrem, men derimot sminkefjerneren Nivea eye and lip make up remover. Brukes morgen og kveld for å fjerne sminkerester rundt øynene, og den ser ut til å gi godt med fukt samtidig - har foreløpig ingen behov for øyekrem i tillegg. Tror den skal være fin for sensitiv hud også. Bruker du hudkrem ellers på huden? Jeg vil tro det går bra med den fjerneren du bruker, så lenge du ikke føler du er tørr på huden rundt øynene. Det som er problemet, er vel at mange tar på vanlig hudkrem i hele ansiktet, inkl. øynene. Vanlig hudkrem blir gjerne for "tung" for den tynne huden rundt øynene. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Bruker du hudkrem ellers på huden? Jeg vil tro det går bra med den fjerneren du bruker, så lenge du ikke føler du er tørr på huden rundt øynene. Det som er problemet, er vel at mange tar på vanlig hudkrem i hele ansiktet, inkl. øynene. Vanlig hudkrem blir gjerne for "tung" for den tynne huden rundt øynene. Ja, ellers i fjeset bruker jeg fuktighetskrem, en kjempegod fra Dermalogica :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Ja, ellers i fjeset bruker jeg fuktighetskrem, en kjempegod fra Dermalogica :-) Dermalogica er visst veldig bra, ja Men bruker du den rundt øynene også? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Dermalogica er visst veldig bra, ja Men bruker du den rundt øynene også? Nei, der bruker jeg bare sminkefjerneren :-) Som er i krem-konsistens, og tørker forsiktig av med papir. Så noe av den blir liggende igjen, og fukter tydeligvis min rundt-øye-hud tilstrekkelig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Nei, der bruker jeg bare sminkefjerneren :-) Som er i krem-konsistens, og tørker forsiktig av med papir. Så noe av den blir liggende igjen, og fukter tydeligvis min rundt-øye-hud tilstrekkelig Da funker den nok bra for deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.