Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Hehe, jeg hadde flere andre forslag før jeg endte opp med postkassa, ja. ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Karaoke her nå, og jeg slo den eldste for en gangs skyld Vi har eyetoy, eller hva det heter koblet til. Det er en sang jeg ikke takler, og det er når jeg skal synge "I do i do i do..." Abba altså, og midt i der, he he. Hun på snart 6 år slår meg alltid når vi synger Mamma mia. Abba singstar er kult, men snuppa har sovna... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230758006' post='4052630] Abba singstar er kult, men snuppa har sovna... Ikke overraskende at hun er sovnet ) Jeg er mer overrasket over at mi er så høyt oppe fremdeles. Hun pleier å be om å få legge seg langt tidligere. Gjerne midt under barne-tv, og hun er ikke enkel å forhandle med når hun først har bestemt seg. Har dere snø der oppe? Her i vest er det mildvær, som vanlig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Neida - vi er våkne alle mann. Ikke noe hælane i taket, men vi har en fin kveld likevel :-) *ikke så sutrete og deppa som i går* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Neida - vi er våkne alle mann. Ikke noe hælane i taket, men vi har en fin kveld likevel :-) *ikke så sutrete og deppa som i går* ''*ikke så sutrete og deppa som i går*'' Det er bra ) Vet du, jeg misunner deg nesten alt det dere har holdt på med de siste dagene. Jeg skulle gjerne testa kjøretøyene og hjulpet til med dagens arbeid Her ble det plutselig helt stilt. Hele ungeflokken er gått en plass som jeg ikke hører dem *Måtte det var noen minutter* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Ikke overraskende at hun er sovnet ) Jeg er mer overrasket over at mi er så høyt oppe fremdeles. Hun pleier å be om å få legge seg langt tidligere. Gjerne midt under barne-tv, og hun er ikke enkel å forhandle med når hun først har bestemt seg. Har dere snø der oppe? Her i vest er det mildvær, som vanlig. Her snør det nå, og det er kommet 8-10 cm siden i går. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Neida - vi er våkne alle mann. Ikke noe hælane i taket, men vi har en fin kveld likevel :-) *ikke så sutrete og deppa som i går* Hehe! Dere drar hjemover i morgen? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230759491' post='4052651] Hehe! Dere drar hjemover i morgen? Neida - i morgen blir det slalåm på hele gjengen, og fredag blir det skitur om formiddagen og kino om ettermiddagen - og lørdag reiser vi hjem. Det ble en stille og rolig kveld, men koselig :-) Minstejenta klarte å holde seg våken til halv tolv, men da tuslet hun frivillig til sengs! De andre orket så vidt å gå ut klokka tolv, og ti på halv ett var de i seng :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 ''*ikke så sutrete og deppa som i går*'' Det er bra ) Vet du, jeg misunner deg nesten alt det dere har holdt på med de siste dagene. Jeg skulle gjerne testa kjøretøyene og hjulpet til med dagens arbeid Her ble det plutselig helt stilt. Hele ungeflokken er gått en plass som jeg ikke hører dem *Måtte det var noen minutter* Ja, vi har hatt noen fine dager her denne gangen . og faktisk bare fint vær!!!! Det har vel nesten aldri skjedd før, tror jeg :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Ja, vi har hatt noen fine dager her denne gangen . og faktisk bare fint vær!!!! Det har vel nesten aldri skjedd før, tror jeg :-) Nå har vi fått postkassa sprengt i lufta. Det nyttet ikke å ringe polititet. Vi havnet til en annen by, og de skulle se hva de kunne få til i løpet av natta .I mellomtiden er flere postkasser gått i lufta. Det er en ungdomsgjeng på ca 15 stk som har herjet området. Kjedelig! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Nå har vi fått postkassa sprengt i lufta. Det nyttet ikke å ringe polititet. Vi havnet til en annen by, og de skulle se hva de kunne få til i løpet av natta .I mellomtiden er flere postkasser gått i lufta. Det er en ungdomsgjeng på ca 15 stk som har herjet området. Kjedelig! Huff da det blir dyrt for ny en. Vår kostet over 500 på posten. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Huff da det blir dyrt for ny en. Vår kostet over 500 på posten. Vi har heldigvis en langt finere liggende. Uansett vet mannen min hvem den ene er, og han har store planer om å oppsøke han i morgen. Det var vitner til de som gjorde det. De feide over en haug med postkasser på sin ferd, og de ga blaffen i om noen så dem. Det verste synes jeg at det var så vanskelig å få tak i politi. Når vi fikk tak i dem hadde dem ingen på vakt her vi bor, og det er ikke noe småsted... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Nå har vi fått postkassa sprengt i lufta. Det nyttet ikke å ringe polititet. Vi havnet til en annen by, og de skulle se hva de kunne få til i løpet av natta .I mellomtiden er flere postkasser gått i lufta. Det er en ungdomsgjeng på ca 15 stk som har herjet området. Kjedelig! Nei, så utrolig kjipt!!!!! Vi har heldigvis aldri vært utsatt for noe sånt - men sjansen blir vel større og større når de store ungdomskullene kommer i området der vi bor.... Minstesnuppe sovnet halv tolv - hun klarte ikke å være våken lenger ;-) De to andre var med ut på verandaen klokka tolv, og før halv ett var de i seng. Vi sov til halv ti, og kom os avgårde til slslåmbakken klokka 11 - og rant til kvart over fire. Utrolig deilig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.