Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Det gjorde jeg for 1 minutt siden.. :-) Lett å glemme. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Huff, jeg tror jeg bare tar den ene... Den andre står i kjelleren og dit tør jeg ikke å gå alene. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Ser ut som du kjeder deg skikkelig nå ;o)) (Jeg og forresten). Men takk for påminnelsen ;-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 må man lese av strømmen ved årskifte?(her går det automatisk,men likevel...)det var isåfall noe nytt 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hm, får ikke registrert, jeg. Pleier å få direktelink i mailen min som jeg bare klikker på og skriver inn tallene, men nå har jeg mistet alle mailene mine, og skulle logge på manuelt... Selvsagt glemt passord, men fikk det tilsendt på mail, men det funker ikke. Så jaja, nei nei. Det får vel bli stipulert, da. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Huff, jeg tror jeg bare tar den ene... Den andre står i kjelleren og dit tør jeg ikke å gå alene. Det er ikke farlig å gå ned i kjeller'n, sjøh! ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Vi tar det alltid den 1. Vi må gjøre det den 31.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 må man lese av strømmen ved årskifte?(her går det automatisk,men likevel...)det var isåfall noe nytt Her går det ikke automatisk... sikkert gammelt system hos oss 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Det får ikke vi gjort vi så jeg har ikke lest av strømmen på flere år. Tavla er låst inne og jeg har ikke nøkkel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 må man lese av strømmen ved årskifte?(her går det automatisk,men likevel...)det var isåfall noe nytt Vi skal egentlig lese av annenhver mnd. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Det får ikke vi gjort vi så jeg har ikke lest av strømmen på flere år. Tavla er låst inne og jeg har ikke nøkkel. Å, så praktisk, hehe. Det kan jo bli en overraskelse i flere-ti-tusenkronersklassen, den dagen tavla kommer til syne. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen... Auda! :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230759578' post='4052653] Å, så praktisk, hehe. Det kan jo bli en overraskelse i flere-ti-tusenkronersklassen, den dagen tavla kommer til syne. Hehe, det blir den dagen Hafslund gidder å komme og lese av. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det skal jeg ikke glemme denne gangen for det bruker å svi sånn neste gang vi leser av da. Da kommer det en liten regning (stipulert) å så får jeg en sånn som Geir får, neste gang:( 0 Siter
Gjest just did it Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Har akkurat sendt den Plussa på endel timer, for nå går strømprisen opp litt her fra og med idag, så da er det greit å ha noen timer å gå på med de gamle prisene. 0 Siter
Gjest just did it Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Hm, får ikke registrert, jeg. Pleier å få direktelink i mailen min som jeg bare klikker på og skriver inn tallene, men nå har jeg mistet alle mailene mine, og skulle logge på manuelt... Selvsagt glemt passord, men fikk det tilsendt på mail, men det funker ikke. Så jaja, nei nei. Det får vel bli stipulert, da. Har bedt dem sende meg en påminnelsesmail jeg (sikkert sånn som du får), har hatt det avkrysset siden forrige kvartal, men nei, ingen mail ..... dårlig 0 Siter
Gjest just did it Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen... Ups, regninga vår kommer på 1000 lappen mer, men det er et kvartal pluss at jeg plussa på endel timer ekstra for å få strømmen til "gammel pris", så da har du jaggu dyr strøm .... eller så bruker du noe jævlig mye strøm 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen... Min regning blir på i underkant av 2000 for 3 mnd. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.