Gå til innhold

Husk å lese av strømmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg for 1 minutt siden.. :-) Lett å glemme.

Skrevet

Huff, jeg tror jeg bare tar den ene... Den andre står i kjelleren og dit tør jeg ikke å gå alene. ;)

Skrevet

Ser ut som du kjeder deg skikkelig nå ;o))

(Jeg og forresten).

Men takk for påminnelsen ;-)

sort som natta
Skrevet

må man lese av strømmen ved årskifte?(her går det automatisk,men likevel...)det var isåfall noe nytt

Skrevet

Hm, får ikke registrert, jeg. Pleier å få direktelink i mailen min som jeg bare klikker på og skriver inn tallene, men nå har jeg mistet alle mailene mine, og skulle logge på manuelt... Selvsagt glemt passord, men fikk det tilsendt på mail, men det funker ikke.

Så jaja, nei nei. Det får vel bli stipulert, da.

Skrevet

Huff, jeg tror jeg bare tar den ene... Den andre står i kjelleren og dit tør jeg ikke å gå alene. ;)

Det er ikke farlig å gå ned i kjeller'n, sjøh! ;-)

Skrevet

Vi tar det alltid den 1.

Vi må gjøre det den 31....

Skrevet

må man lese av strømmen ved årskifte?(her går det automatisk,men likevel...)det var isåfall noe nytt

Her går det ikke automatisk... sikkert gammelt system hos oss

Skrevet

Det får ikke vi gjort vi så jeg har ikke lest av strømmen på flere år. Tavla er låst inne og jeg har ikke nøkkel.

Skrevet

Vi skal egentlig lese av annenhver mnd.

Skrevet

Det får ikke vi gjort vi så jeg har ikke lest av strømmen på flere år. Tavla er låst inne og jeg har ikke nøkkel.

Å, så praktisk, hehe. Det kan jo bli en overraskelse i flere-ti-tusenkronersklassen, den dagen tavla kommer til syne.

Skrevet

Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen...:(

Skrevet

Har akkurat gjort det, og fant ut at min neste strømrekning kommer på Kr. 4 864,61.- for to mnd. forbruk, så "takk" for påminnelsen...:(

Auda! :-(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230759578' post='4052653]

Å, så praktisk, hehe. Det kan jo bli en overraskelse i flere-ti-tusenkronersklassen, den dagen tavla kommer til syne.

Hehe, det blir den dagen Hafslund gidder å komme og lese av.

Skrevet

Det skal jeg ikke glemme denne gangen for det bruker å svi sånn neste gang vi leser av da.

Da kommer det en liten regning (stipulert) å så får jeg en sånn som Geir får, neste gang:(

Gjest just did it
Skrevet

Har akkurat sendt den :)

Plussa på endel timer, for nå går strømprisen opp litt her fra og med idag, så da er det greit å ha noen timer å gå på med de gamle prisene.

Gjest just did it
Skrevet

Hm, får ikke registrert, jeg. Pleier å få direktelink i mailen min som jeg bare klikker på og skriver inn tallene, men nå har jeg mistet alle mailene mine, og skulle logge på manuelt... Selvsagt glemt passord, men fikk det tilsendt på mail, men det funker ikke.

Så jaja, nei nei. Det får vel bli stipulert, da.

Har bedt dem sende meg en påminnelsesmail jeg (sikkert sånn som du får), har hatt det avkrysset siden forrige kvartal, men nei, ingen mail ..... dårlig

Gjest just did it
Skrevet

Ups, regninga vår kommer på 1000 lappen mer, men det er et kvartal pluss at jeg plussa på endel timer ekstra for å få strømmen til "gammel pris", så da har du jaggu dyr strøm .... eller så bruker du noe jævlig mye strøm

Skrevet

Min regning blir på i underkant av 2000 for 3 mnd. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...