Gå til innhold

Husk å lese av strømmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230757824' post='4052625]

Her går det ikke automatisk... sikkert gammelt system hos oss

Hos oss er det gammelt, i Malvik går det automatisk. :o)

Skrevet

Hos oss er det gammelt, i Malvik går det automatisk. :o)

Å ja. Du tror det er automatisk bare i Malvik..? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230812134' post='4052821]

Å ja. Du tror det er automatisk bare i Malvik..? ;-)

Neida, skulle gjerne hatt automatisk avlesing her også jeg. :o)

Skrevet

Hva er egentlig normalt forbruk??

Jeg har ikke lest av siden mai, og nå hadde jeg visst alt for lavt forbruk i forhold til det de forventet. Så min avlesning vil bli vurdert av de før avregning..

candyqueen_83
Skrevet

Det slipper vi :o) Her går det automatisk via internett.

Skrevet

Hva er egentlig normalt forbruk??

Jeg har ikke lest av siden mai, og nå hadde jeg visst alt for lavt forbruk i forhold til det de forventet. Så min avlesning vil bli vurdert av de før avregning..

''Jeg har ikke lest av siden mai, og nå hadde jeg visst alt for lavt forbruk i forhold til det de forventet. Så min avlesning vil bli vurdert av de før avregning..''

Jeg bruker stort sett alltid mye mindre, inntil 1/3 av forventet forbruk, men jeg har ikke hørt noe fra e-verket av den grunn. Jeg fatter bare ikke hvorfor de stadig forventer at jeg skal bruke 3 ganger mer enn året før....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230760411' post='4052661]

Auda! :-(

Nå er varmepumpa bestillt, for slike strømrekninger har eg ikkje råd til lenger. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...