Gjest tetris mammaen Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg elsker Tetris. http://barn.sol.no/tetris/ Hvilket nivå kommer du på? Jeg klarer ikke å fullføre nivå seks, men skal klare det i 2009. Lurer veldig på hvordan de andre klarer både nivå 6 og mange nivåer etter det. Det går jo så himla fort til slutt. Innbiller meg at Tetris er god hjernetrim. 0 Siter
Gjest spent på å se hvor langt jeg kommer nå Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 innbille meg også at det er hjernetrim:P 0 Siter
Faure Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg elsker Tetris. Det eneste spillet jeg spiller. Det slår alle one man shooters i støvlene! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Tetris er kjempeartig, men jeg liker helst de jeg har på PC og iPhone, de som er online er ofte så trege. :-D 0 Siter
Faure Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Tetris er kjempeartig, men jeg liker helst de jeg har på PC og iPhone, de som er online er ofte så trege. :-D Og at man ikke kan slå av lyden! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Og at man ikke kan slå av lyden! Det kan man jo på alle spill, hehe. 0 Siter
Faure Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det kan man jo på alle spill, hehe. Ikke alle online-spill. Lydeffekter og radio passer dårlig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg inbiller meg at Tetris gir begrensa med hjernetrim, da jeg ser tetrisklosser i alle mulige situasjoner etter nok runder. Jeg klarer å fullføre nivå 6, men som regel ikke 7. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Og at man ikke kan slå av lyden! Kan du vel, det er jo bare å skru ned lyden på pc'n. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kan du vel, det er jo bare å skru ned lyden på pc'n. Var jo liksom det jeg ville frem til, men jeg tror ikke Faure skjønte den. Hihihi. 0 Siter
Gjest tetris mammaen Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg inbiller meg at Tetris gir begrensa med hjernetrim, da jeg ser tetrisklosser i alle mulige situasjoner etter nok runder. Jeg klarer å fullføre nivå 6, men som regel ikke 7. Dæven, nå ble jeg imponert =) 0 Siter
Gjest tetris mammaen Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 innbille meg også at det er hjernetrim:P Hvor langt kom du da? 0 Siter
Gjest Operasjon morgenluft Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Var jo liksom det jeg ville frem til, men jeg tror ikke Faure skjønte den. Hihihi. Faure vil vel høre radio mens han spiller? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg var helt hekta på tetris de to siste årene jeg studerte (1995-1996, og muligens litt etterpå også. Her for et par uker siden prøvde jeg meg igjen, og ble sittende en hel kveld :-) Lett å bli hekta!!!! Husker ikke hvilket nivå jeg var på - skal prøve en kveld det passer! 0 Siter
3stakk Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Klarer ikke nivå 6 jeg heller (om det skulle være noen trøst) Brikkene flakser vegg i mellom og musa er ute av kontroll. Fatter ikke at noen klarer mer enn det uten å pause spillet, og på denne pc'n går ikke det, Ja, ja, vi får ligge i hardtrening, for gøy er det definitivt 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Faure vil vel høre radio mens han spiller? Javel, det får han jo selvsagt gjøre. Men det er et valg han gjør, hehe. 0 Siter
Faure Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Javel, det får han jo selvsagt gjøre. Men det er et valg han gjør, hehe. Du er en skikkelig smarting du hehe. 0 Siter
Faure Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Faure vil vel høre radio mens han spiller? Endelig noen som fattet poenget 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.