Gjest sverige og handle Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 vi flytter nærmere svenske grensa og har lurt på og handle litt oftere der.men hva lønner det seg og handle der og hva løner det seg og ikke handle i sverige..... håper på masse svar 0 Siter
synonym Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Godteri og røyk pleier jeg og handle mest av. 0 Siter
Gimmick Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg pleier å handle kjøttdeig, kyllingfileet, kyllingnuggets, småpakninger med hakka bacon, kjøttboller, av og til annet type kjøtt. poteter på glass, gode og enkle å steke:) svinefileet (ja, Jølsen.. det er driiitgodt!!) Ellers handler vi litt andre småting.. av og til innom polet.. vi pleier ofte ta det som en tur vi..(liker å kjøre bil) Sikkert mye annet som kan være verdt å ta med seg og:) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det er da bare å ta seg en tur til en av de aktuelle butikkene, nær grensen, hvor du flytter og så se på prisene. Kursen er ikke så gunstig som den var for en liten stund siden, så varene i Sverige er blitt ca ti % dyrere. Vi handler kjøttmat, eks. kyllingfileter, karbonadedeig, biff og kjøttpålegg og så kjøper vi frosne bær, som vi bruker til å lage desserter av. PGA at kursen har vært så lav tidligere, har vi kjøpt klær. Og så kjøper jeg forskjellige medisiner på apoteket. 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg er mest glad i kylling indrefilet. Mindre biter av kyllingfilet altså, selges i to kg poser. "karbonadedeig" lurer på om det tilsvarer kjøttdeig i Norge. Av og til kjøttboller, bacon. De har veldig god havregryn som er beriket med fiber. Blir veldig god havregrøt av den. Kakao har jeg kjøpt der, fordi den er mørk og uten sukker tror jeg. Før handlet vi ost der, men den ble jeg litt lei av, litt smakløs. Men vi bruker en del revet ost, så kanskje jeg skal kjøpe det. Også blr det litt snop på veien hjem. Ellers har de ufattelige dårlige spisesteder på svinesund og Nordby. Har ikke funnet et som har god mat. 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg er mest glad i kylling indrefilet. Mindre biter av kyllingfilet altså, selges i to kg poser. "karbonadedeig" lurer på om det tilsvarer kjøttdeig i Norge. Av og til kjøttboller, bacon. De har veldig god havregryn som er beriket med fiber. Blir veldig god havregrøt av den. Kakao har jeg kjøpt der, fordi den er mørk og uten sukker tror jeg. Før handlet vi ost der, men den ble jeg litt lei av, litt smakløs. Men vi bruker en del revet ost, så kanskje jeg skal kjøpe det. Også blr det litt snop på veien hjem. Ellers har de ufattelige dårlige spisesteder på svinesund og Nordby. Har ikke funnet et som har god mat. Ja også svin indrefilet er rimelig der tror jeg . 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Potetgrateng i 2 kgs poser. Nam ) Bare å putte i en form, og varme i ovnen. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Mel, Torky, melk uten laktose, barnemat på glass, velling, Lambi toalettpapir, pasta, nær sagt alt av kylling og kjøtt inkl kjøttpålegg, gulost, Brie, vaniljesaus, potetmos. Det er i hvertfall det vi handler til barnehagen der (og jeg privat) - og det sparer vi MYE på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.