Gjest Astroide Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Har hatt ei ribbe i uåpnet forpakning men tint i ei uke.... LIgget kaldt. Fant jeg ut nå.. Er den dugelig, eller er den bare å kaste? Om den så er dugelig, er det mulig å dele den opp å fryse den igjen? Bevares alt som forsvinner i jula.. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Den hadde nok blitt kasta rimelig kjapt her i gården, ja... Du kan jo evt åpne pakken og kjenne om den lukter surt. Jeg tror aldri jeg har froset ned igjen kjøtt som har vært tint opp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Den hadde nok blitt kasta rimelig kjapt her i gården, ja... Du kan jo evt åpne pakken og kjenne om den lukter surt. Jeg tror aldri jeg har froset ned igjen kjøtt som har vært tint opp. ''Jeg tror aldri jeg har froset ned igjen kjøtt som har vært tint opp. '' Frosset kjøtt som har vært tint opp, skal heller ikke fryses ned igjen. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 ''Jeg tror aldri jeg har froset ned igjen kjøtt som har vært tint opp. '' Frosset kjøtt som har vært tint opp, skal heller ikke fryses ned igjen. Nei, ikke sant! Og det er det Asteroide spør om, vel? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Hvis den lukter ok og ikke er slimete på overflaten kan du steike den opp for så å fryse den ned. Ikke lurt å fryse ned igjen rått kjøtt som har vært tint opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.