Gå til innhold

Tale statsminister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke statsministeren holde tale i kveld på NRK 1?

Skrevet

Joda!

Du har vel glemt å stille klokka ett sekund tilbake i går du også, tenker eg?

Skrevet

Joda!

Du har vel glemt å stille klokka ett sekund tilbake i går du også, tenker eg?

Når da? Finner bare programmet på nrk tekst tv. Det var ikke lett å forstå og finner ingen tale i programmet der.

Skrevet

Når da? Finner bare programmet på nrk tekst tv. Det var ikke lett å forstå og finner ingen tale i programmet der.

Talen er ferdig faktisk.

Ps. Du gikk ikkje glipp av noe.

Skrevet

Det var på nrk2 kl 19.30

Ok. Merkelig at de skulle sende talen der når de alltid før har sendt den på nrk 1.

Ja ja, da gikk jeg glipp av både kongens og statsministertalen i år. Var i selskap i går og der var ikke TV på i det hele tatt. Får ikke helt nyttårsfølelse uten kongens tale liksom. Hmm, kanskje jeg finner talene på nettet?

Gjest høstløv
Skrevet

Ok. Merkelig at de skulle sende talen der når de alltid før har sendt den på nrk 1.

Ja ja, da gikk jeg glipp av både kongens og statsministertalen i år. Var i selskap i går og der var ikke TV på i det hele tatt. Får ikke helt nyttårsfølelse uten kongens tale liksom. Hmm, kanskje jeg finner talene på nettet?

http://www1.nrk.no/nett-tv/nyheter

Her finner du både Kongens og Statsministerens taler.

Skrevet

Joda, den ble sendt på Nrk 1 kl. 19.30. For øvrig i samsending med Nrk2, altså på begge kanaler.

Skrevet

Joda, den ble sendt på Nrk 1 kl. 19.30. For øvrig i samsending med Nrk2, altså på begge kanaler.

+ TV2

Skrevet

Den ble da sendt på både NRK2, NRK1 og TV2? Samtidig...

De pleier vel å legge ut en skriftlig sak på avisenes nettsider ihvertfall og jeg blir ikke forbauset hvis den legges ut på NRKs nettsider i tillegg.

Skrevet

Kort gjenfortalt:

Begge parter må bli snillere i Gaza-Israelkonflikten, og så må det bli fred i Midtøsten.

Vi må ikke slutte å bruke penger selv om det er finanskrise, for de fleste har mer å rutte med når lønningene er høyere og rentene lavere. Viktig å holde hjulene i gang.

Kommunene får masse penger til å drive vedlikehold.

Vi må ikke glemme andre konflikter i verden, Kongo, Sudan osv.

Takk til soldater i Afghanistan, til veteraner og nordmenn i utenrikstjeneste, og til kongehuset.

Godt nyttår

Ja vi elsker.

Skrevet

Hvordan klarer du å orientere deg ellers i verden...?

Skrevet

Kort gjenfortalt:

Begge parter må bli snillere i Gaza-Israelkonflikten, og så må det bli fred i Midtøsten.

Vi må ikke slutte å bruke penger selv om det er finanskrise, for de fleste har mer å rutte med når lønningene er høyere og rentene lavere. Viktig å holde hjulene i gang.

Kommunene får masse penger til å drive vedlikehold.

Vi må ikke glemme andre konflikter i verden, Kongo, Sudan osv.

Takk til soldater i Afghanistan, til veteraner og nordmenn i utenrikstjeneste, og til kongehuset.

Godt nyttår

Ja vi elsker.

Du glemte at vi må tenke på "de som har mindre penger enn naboen".

Skrevet

Du glemte at vi må tenke på "de som har mindre penger enn naboen".

Søren og! Ja, det glemte jeg. Eller fortrengte, muligens. Det er lettere å huske det som er minst ubehagelig for en selv.

Skrevet

Søren og! Ja, det glemte jeg. Eller fortrengte, muligens. Det er lettere å huske det som er minst ubehagelig for en selv.

Det er ikkje så farlig, for eg tror ikkje vi skulle tenke så mye på de.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...