Gjest Geir Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Noen som vet når og på hvilken kanal Stein Erik "Rimi" Hagens nyttårstale skal sendes? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 *gjesp* Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger. Det er noe med å vite når man skal gi seg også. 0 Siter
Gjest lhduyvjgj Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 *gjesp* Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger. Det er noe med å vite når man skal gi seg også. ''Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger.'' Hæ? kan du forklare oss uinnvidde hva du mente med det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 ''Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger.'' Hæ? kan du forklare oss uinnvidde hva du mente med det? Du får søke opp noen av trådene Geir har startet i det siste - om stilling av klokka både ved solsnu og på nyttårsaften. Det er nok nå. 0 Siter
Gjest lhduyvjgj Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Du får søke opp noen av trådene Geir har startet i det siste - om stilling av klokka både ved solsnu og på nyttårsaften. Det er nok nå. Fulgte tipset ditt og leste det du mente. Synes likevel at kommentaren fra ChiengMai var spydig - går an å være overbærende altså. Det var ikke bare Geir som skriver rare ting, men en rad andre også. Sitter igjen med inntrykk av å ha havnet på feil planet. Jaja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Fulgte tipset ditt og leste det du mente. Synes likevel at kommentaren fra ChiengMai var spydig - går an å være overbærende altså. Det var ikke bare Geir som skriver rare ting, men en rad andre også. Sitter igjen med inntrykk av å ha havnet på feil planet. Jaja. Visst er det mange rare innlegg her, det er jo halve moroa med dol. ) Men Geir bør vite når det er på tide å stoppe med samme typen "jeg er så uvitende"-innlegg, for dum er han dog ikke. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 ''Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger.'' Hæ? kan du forklare oss uinnvidde hva du mente med det? Det trenger ingen forklaring for dem som følger med her. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 *gjesp* Nå begynner det å bli kjedelig med dine totale "misforståelser" i alle slags sammenhenger. Det er noe med å vite når man skal gi seg også. Eg synes du viser lite forståelse og empati for en av våre _store_ landsmenn, du kan begynne med å prøve å forestille deg den påkjenningen han går igjennom no i denne finanskrisetiden. Dessuten har han mere makt og innflytelse i det norske samfunn enn "SmukkeJens" har, og dermed er det rett og rimelig at han kan få tale til folket for å mobilisere til en fellesdugnad for å opprettholde blandt annet salget av Pizza Grandiosa (fks) slik at Orkla aksjene ikkje synker mer i verdi. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Eg synes du viser lite forståelse og empati for en av våre _store_ landsmenn, du kan begynne med å prøve å forestille deg den påkjenningen han går igjennom no i denne finanskrisetiden. Dessuten har han mere makt og innflytelse i det norske samfunn enn "SmukkeJens" har, og dermed er det rett og rimelig at han kan få tale til folket for å mobilisere til en fellesdugnad for å opprettholde blandt annet salget av Pizza Grandiosa (fks) slik at Orkla aksjene ikkje synker mer i verdi. Himmel og hav for et tåpelig innlegg! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Fulgte tipset ditt og leste det du mente. Synes likevel at kommentaren fra ChiengMai var spydig - går an å være overbærende altså. Det var ikke bare Geir som skriver rare ting, men en rad andre også. Sitter igjen med inntrykk av å ha havnet på feil planet. Jaja. Jeg var overhodet ikke spydig. Du får gjøre som Lillemus sier og ta et søk på Geirs innlegg. Andre når de skriver innlegg etter innlegg i samme gate, så blir de faktisk slettet. Det er ikke morsomt med samme "vitsen" om igjen og om igjen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis/article2266911.ece her finner du en del informasjon. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis/article2266911.ece her finner du en del informasjon. Tusen takk. :-) Det er dårlig gjort at han bare er ranka som B-kjendis, sjøl om han har en god del til felles med B-gjengen (sikkert gode kontakter med A-gjengen også). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Himmel og hav for et tåpelig innlegg! Samma det vel? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk. :-) Det er dårlig gjort at han bare er ranka som B-kjendis, sjøl om han har en god del til felles med B-gjengen (sikkert gode kontakter med A-gjengen også). Jeg mener at han burde vært rangert som Å-kjendis. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg mener at han burde vært rangert som Å-kjendis. Hvorfor det? Om du "Googler" navnet hans så får du 118 000 treff. Disse får følgende treff, til sammenlikning: Sverre Fehn 9 960 Stein Mehren 38 200 Kjell Nupen 8 700 Liv Ullmann 96 400 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor det? Om du "Googler" navnet hans så får du 118 000 treff. Disse får følgende treff, til sammenlikning: Sverre Fehn 9 960 Stein Mehren 38 200 Kjell Nupen 8 700 Liv Ullmann 96 400 Fordi jeg ikke liker det selvgode oppsynet hans. De andre du nevnte kjenner jeg ikke, unntatt Liv Ullmann. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Fordi jeg ikke liker det selvgode oppsynet hans. De andre du nevnte kjenner jeg ikke, unntatt Liv Ullmann. Du får google navnene deres om du er interessert, de er alle store norske kunstnere innefor forskjellige områder. Sverre Fehn er norges desidert største og beste arkitekt. Stein Mehren er en norges fremste lyrikere. Kjell Nupen er førsat og fremst kunsmaler, blandt de beste... http://www.nupen.no/ 0 Siter
Gjest lhduyvjgj Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hagens kritikk av rote-Jens sin politikk satte jeg pris på. Syntes denne Hagen-fyren hadde en del interessant å komme med helt til media fortalte at han samlet på rare homobilder. Sorry-mac. Det er helt sikkert mange flere enn Hagen som er i stand til å pelle fra hverandre Jens sine argumenter like elegant. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hagens kritikk av rote-Jens sin politikk satte jeg pris på. Syntes denne Hagen-fyren hadde en del interessant å komme med helt til media fortalte at han samlet på rare homobilder. Sorry-mac. Det er helt sikkert mange flere enn Hagen som er i stand til å pelle fra hverandre Jens sine argumenter like elegant. Så han samler på rare homobilder altså? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.