Gjest ladyien Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 bøker. Så reklame på kino "menn som hater kvinner". Har kjøpt alle 3 bøkene, men ikke lest dem ennå. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det er vel ingen menn som hater kvinner? Helt sikkert en fullstendig talentløs norsk film, terningkast 1. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det er vel ingen menn som hater kvinner? Helt sikkert en fullstendig talentløs norsk film, terningkast 1. Filmen er svensk, men knallgode skuespillere, basert på utrolig gode krimbøker som har danket ut det aller meste av krim! Jeg gleder meg! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Filmen er svensk, men knallgode skuespillere, basert på utrolig gode krimbøker som har danket ut det aller meste av krim! Jeg gleder meg! Ok. Da er det håp! :-) 0 Siter
Ilea Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Filmen er svensk, men knallgode skuespillere, basert på utrolig gode krimbøker som har danket ut det aller meste av krim! Jeg gleder meg! Enig! Dette er noen av de beste krimbøkene jeg lest. Kan forøvrig også anbefales på lydbok - meget god innlesing! 0 Siter
Gjest opphausa Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Enig! Dette er noen av de beste krimbøkene jeg lest. Kan forøvrig også anbefales på lydbok - meget god innlesing! Jeg tror ikke du kan ha lest så mye krim. Jeg har lest mye, og dette er ganske grei men midt på treet krim. Hadde det ikke vært for at forfatteren døde ville den ikke vært så opphausa. Det er sannheten. 0 Siter
Ilea Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror ikke du kan ha lest så mye krim. Jeg har lest mye, og dette er ganske grei men midt på treet krim. Hadde det ikke vært for at forfatteren døde ville den ikke vært så opphausa. Det er sannheten. Jo - jeg har faktisk lest veldig mye krim de siste 15 årene. Jeg leste ikke bøkene da de var som mest populære, fordi jeg regnet med at de var litt opphausa. Der tok jeg feil. Men smaken er jo som baken... ;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg leste den første, og første tredjedel av boken var bare karakteristikker av personer og mange av dem møtte vi ikke igjen i boken, ellers var boken dårlig og ondskapsfull. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Det er vel ingen menn som hater kvinner? Helt sikkert en fullstendig talentløs norsk film, terningkast 1. Mener du for alvor at du aldri har hørt om krimboka "Menn som hater kvinner", eller forfatteren Stieg Larsson? På ordentlig, Geir? Har du bodd i en hule de siste årene, eller? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Mener du for alvor at du aldri har hørt om krimboka "Menn som hater kvinner", eller forfatteren Stieg Larsson? På ordentlig, Geir? Har du bodd i en hule de siste årene, eller? Boken er ikke noe verdt å lese, så han har ikke gått glipp av noe. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Boken er ikke noe verdt å lese, så han har ikke gått glipp av noe. Det er jo din mening, men det er nok ganske mange som er uenig med deg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Boken er ikke noe verdt å lese, så han har ikke gått glipp av noe. Jeg synes den var fin, men hvorvidt han har lest den eller ikke, er ikke poenget her. Boka og forfatteren er så vanvittig mye omtalt at det ligger godt innenfor almennkunnskap å kjenne til navnet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Enig! Dette er noen av de beste krimbøkene jeg lest. Kan forøvrig også anbefales på lydbok - meget god innlesing! Vet du hvem som leser lydboka? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Mener du for alvor at du aldri har hørt om krimboka "Menn som hater kvinner", eller forfatteren Stieg Larsson? På ordentlig, Geir? Har du bodd i en hule de siste årene, eller? ''Mener du for alvor at du aldri har hørt om krimboka "Menn som hater kvinner",'' Ja, den har eg aldri hørt om før, dessuten har eg aldri lest ei krimbok, tror eg... ''eller forfatteren Stieg Larsson?'' Eg har hørt om han ja, men han kunne like godt vært skihopper, eg visste ikkje han var forfatter. ''På ordentlig, Geir?'' Jada, frøken. ''Har du bodd i en hule de siste årene, eller?'' Har vært opptatt av viktigere saker enn en svensk skihopper! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Vet du hvem som leser lydboka? Anders Ribu http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=free&q=Stieg%20Larson&p=2 0 Siter
laban Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror ikke du kan ha lest så mye krim. Jeg har lest mye, og dette er ganske grei men midt på treet krim. Hadde det ikke vært for at forfatteren døde ville den ikke vært så opphausa. Det er sannheten. Så du forvalter sannheten om litteratur? Eller bare krimlitteratur? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Anders Ribu http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=free&q=Stieg%20Larson&p=2 Takk:) Gidder du å si noe om dialekt og om han leser slik at det er lett å høre (uten for mye pusting osv når han leser?)..hehe..vet ikke om dere som er hørende skjønner hva jeg snakker om engang ;-) Jeg er jo døv, men har høreimplantat. Jeg har hørt på lydboken "Drageløperen", lest av Helge Winther Larssen. Den var veldig grei å høre på, så jeg ble kjempeskuffa når lydboken til "Tusen strålende soler" kom. Der leste Gisken (eller var det Frøydis?) Armand. Hun pustet så høyt at det forstyrret meg skikkelig. Helt håpløst for meg å høre da ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.