Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan servere det du vil, for det er _din_ fest.

Drit i de sure møkkakjerringene, de kan sitte hjem og se Frustrerte Fruer.

''de kan sitte hjem og se Frustrerte Fruer.''

Du får det til å høres ut som noe negativt...;-)

Skrevet

Vi serverte Tapas i den siste konfirmasjonen og fikk mer skryt for maten enn da vi serverte tradisjonelt koldtbord to år tidligere.

Jeg synes det var en uhøflig og gretten kommentar venninnen din kom med og slike folk bør ikke ta`s hensyn til.

Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle svarene under her, men jeg kan ikke skjønne at tapas kan være et problem for noen. Alle finner jo alltid NOE de liker på et tapas bord, man må jo ikke gå for krydret chili liksom... Når det er sagt - i min familie må vi alltid spørre om hva som blir servert - av den enkle grunn at av oss fire i familien er det tre som ikke tåler mel... Dermed må vi vite hva vi evt må ta med selv - men det er jo vennnene våre så vant med nå. Regner med at du hadde kjent til om noen av de inviterte hadde hatt tilsvarende "problem".

Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle svarene under her, men jeg kan ikke skjønne at tapas kan være et problem for noen. Alle finner jo alltid NOE de liker på et tapas bord, man må jo ikke gå for krydret chili liksom... Når det er sagt - i min familie må vi alltid spørre om hva som blir servert - av den enkle grunn at av oss fire i familien er det tre som ikke tåler mel... Dermed må vi vite hva vi evt må ta med selv - men det er jo vennnene våre så vant med nå. Regner med at du hadde kjent til om noen av de inviterte hadde hatt tilsvarende "problem".

Så klart, da hadde saken stilt seg annerledes:-) Men her er det ikke allergier eller andre ting som skulle tilsi at menyen må tilpasses.

Da hadde jeg naturligvis gjort det:-)

Skrevet

Vi serverte Tapas i den siste konfirmasjonen og fikk mer skryt for maten enn da vi serverte tradisjonelt koldtbord to år tidligere.

Jeg synes det var en uhøflig og gretten kommentar venninnen din kom med og slike folk bør ikke ta`s hensyn til.

"Jeg synes det var en uhøflig og gretten kommentar venninnen din kom med og slike folk bør ikke ta`s hensyn til."

Men ikke uventet egentlig:-)

Skrevet

Tapas er jo bare et koldtbord med et fremmed navn :)

Så si at du serverer koldtbord, og så har du forskjellige småretter som passer for både den milde og den mer fyrrige ganen.

Skrevet

Nei, det går ikke...De liker ikke kabaret;-)

Jeg tenkte litt slemt at du kunne sette det frem som et alternativ... huff det var slemt, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...