Gå til innhold

Trenger en hvit dørmatte

Anbefalte innlegg

Gjest eieren
Skrevet

Jeg har fått meg en søt hund som er hvit. Den røyter enormt og ser at hårene blir ganse så synlige i en mørk dørmatte. Har sett etter hvite dørmatter uten å lykkes. Er det noen som har en god dørmatte å anbefale?

Skrevet

Hvit dørmatte! Spørs hva du synes er verst da, hvite hår på mørk matte eller svarte skoavtrykk på hvit matte ;-)

Gjest eieren
Skrevet

Hvit dørmatte! Spørs hva du synes er verst da, hvite hår på mørk matte eller svarte skoavtrykk på hvit matte ;-)

Kanskje ikke helt hvit da. Vil gjerne ha en dørmatte som en kan putte i vaskemaskina av og til.

Skrevet

Vi har lys hund, men ikke et øyeblikk vurdert hvit dørmatte, hos oss ville det vært mindre vellykket enn hundens hår for å si det sånn...

Vi har pr nu en litt stor turkisaktig matte med noe grønt mønster på, og den fungerer bedre syns jeg enn ensfarget mørk.

Skrevet

Kanskje ikke helt hvit da. Vil gjerne ha en dørmatte som en kan putte i vaskemaskina av og til.

Putte i vaskemaskina?? Jeg har aldri hatt dørmattet som jeg har kunnet gjøre det med eller har vurdert å gjøre det med.

Da får du heller kjøpe en liten fillerye el lign.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...