Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Er på jobb jeg , men her er nesten ikke folk. Hva med dere? Har dere tatt fri? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 :-P Nei. Jobber i dag og i morra også. ( Jeg er egentlig veldig glad for at jeg har en jobb som jeg stortrives i, men jeg skulle gjerne unnvært jobblørdagene! 0 Siter
Speak Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Skulle hatt fri, men det har blitt et par timers jobbing mens snuppa sover hos ei venninne. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Er på jobb, men må innrømme at det så langt ikke har vært min mest effektive dag! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 :-P Nei. Jobber i dag og i morra også. ( Jeg er egentlig veldig glad for at jeg har en jobb som jeg stortrives i, men jeg skulle gjerne unnvært jobblørdagene! Ja, jeg synes i grunnen det var deilig å komme i gang. Deilig med myk overgang, selv om det var litt tungt å stå opp:-) Forstår godt at du helst hadde sluppet å jobbe på lørdager. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har fri og er fortsatt ikke stelt for dagen *gjeeesp* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har fri og er fortsatt ikke stelt for dagen *gjeeesp* Deilig med late dager. Jeg hadde store problemer med å komme meg opp i dag, men etter en kopp kaffe gikk det helt greit:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Deilig med late dager. Jeg hadde store problemer med å komme meg opp i dag, men etter en kopp kaffe gikk det helt greit:-) ...gruer meg allerede til mandagen...;-/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jepp. Semesteret begynner ikke før mandag. Og det er like greit, for det er planleggingsdag i barnehagen i dag. 0 Siter
3stakk Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har siste feriedag i dag. Begynt å trene på å stå tidlig opp igjen, og ordner nå til "restelag" i kveld 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 ...gruer meg allerede til mandagen...;-/ Jeg ringte nettopp hjem for å høre om de hadde kommet seg opp. Eldstejenta tok telefonen på sitt rom. Hun lå fremdeles og sov og gadd ikke stå opp for å sjekke om de andre var kommet seg ut på skøyter. De sa de skulle stå tidlig opp nemlig. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jepp. Semesteret begynner ikke før mandag. Og det er like greit, for det er planleggingsdag i barnehagen i dag. Lykke til med nytt semester:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har siste feriedag i dag. Begynt å trene på å stå tidlig opp igjen, og ordner nå til "restelag" i kveld Så flink du er som trener på å stå tidlig opp. Så disiplinert er ikke jeg:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Lykke til med nytt semester:-) Takk! 0 Siter
Tralla Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Fri i dag, jobb i morra, og den dagen og den dagen.... Deilig å ha hatt nesten en uke fri:-) 0 Siter
fresja Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har vært på jobb i dag, men veldig mange hadde fri. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jobbet i dag. Startet rolig med planleggingsdag i barnehagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.