Gå til innhold

Har dere fri i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jobb jeg , men her er nesten ikke folk. Hva med dere? Har dere tatt fri?

Skrevet

:-P Nei. Jobber i dag og i morra også. :o( Jeg er egentlig veldig glad for at jeg har en jobb som jeg stortrives i, men jeg skulle gjerne unnvært jobblørdagene!

Skrevet

Skulle hatt fri, men det har blitt et par timers jobbing mens snuppa sover hos ei venninne.

Gjest Elextra
Skrevet

Er på jobb, men må innrømme at det så langt ikke har vært min mest effektive dag! :P

Skrevet

:-P Nei. Jobber i dag og i morra også. :o( Jeg er egentlig veldig glad for at jeg har en jobb som jeg stortrives i, men jeg skulle gjerne unnvært jobblørdagene!

Ja, jeg synes i grunnen det var deilig å komme i gang. Deilig med myk overgang, selv om det var litt tungt å stå opp:-)

Forstår godt at du helst hadde sluppet å jobbe på lørdager.

Skrevet

Har fri og er fortsatt ikke stelt for dagen *gjeeesp*

Skrevet

Har fri og er fortsatt ikke stelt for dagen *gjeeesp*

Deilig med late dager. Jeg hadde store problemer med å komme meg opp i dag, men etter en kopp kaffe gikk det helt greit:-)

Skrevet

Deilig med late dager. Jeg hadde store problemer med å komme meg opp i dag, men etter en kopp kaffe gikk det helt greit:-)

...gruer meg allerede til mandagen...;-/

Skrevet

Jepp. Semesteret begynner ikke før mandag. Og det er like greit, for det er planleggingsdag i barnehagen i dag. :)

Skrevet

Har siste feriedag i dag. Begynt å trene på å stå tidlig opp igjen, og ordner nå til "restelag" i kveld :)

Skrevet

...gruer meg allerede til mandagen...;-/

Jeg ringte nettopp hjem for å høre om de hadde kommet seg opp. Eldstejenta tok telefonen på sitt rom. Hun lå fremdeles og sov og gadd ikke stå opp for å sjekke om de andre var kommet seg ut på skøyter. De sa de skulle stå tidlig opp nemlig.

Skrevet

Jepp. Semesteret begynner ikke før mandag. Og det er like greit, for det er planleggingsdag i barnehagen i dag. :)

Lykke til med nytt semester:-)

Skrevet

Har siste feriedag i dag. Begynt å trene på å stå tidlig opp igjen, og ordner nå til "restelag" i kveld :)

Så flink du er som trener på å stå tidlig opp. Så disiplinert er ikke jeg:-)

Skrevet

Fri i dag, jobb i morra, og den dagen og den dagen.... Deilig å ha hatt nesten en uke fri:-)

Skrevet

Har vært på jobb i dag, men veldig mange hadde fri.

Skrevet

Jobbet i dag. Startet rolig med planleggingsdag i barnehagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...