Gå til innhold

Øyeproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest ögonen
Skrevet

Har alltid hatt godt syn, ikke hatt behov for briller.

Men har merket at synet mitt har forandret seg, og bekymrer meg over det. Tenkte å få synspunkter her før jeg bestiller time til lege (?) / optiker.

Problemet er det ene øyet, som av og til "kobler seg ut", slik at jeg ser utydelig og svakt på det. Dette skjer ofte, gjerne i forbindelse med et lett trykk på øyet, etter at jeg har tatt på sminke eller lignende. Hvis jeg holder for det ene øyet og prøver å se med dette "merkelige" øyet, ser jeg veldig tåkete.

Jeg sliter med stort søvnbehov og hodepine, noe jeg ikke har hatt tidligere, og tror jeg kan knytte dette opp mot øyeproblemet.

Hva tror dere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...