morsan Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk 14 av 15 korrekte - bommet på konas pikenavn;-) NB: det er en stavefeil i første spørsmål, da hans fødefornavn var Knud med d:-) Ellers er jeg misfornøyd med formuelringen av spørsmål 5 om hans "egentlige debut". Quizmasteren burde ha brukt begrepet "gjennombruddsroman". http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=5914 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 "Bare" 12 her, bommet på de jeg tippet på, og hadde flaks og fikk rett på de jeg var litt usikker på. 0 Siter
Alana Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 11 rette. Jeg er megafornøyd faktisk :-) Hadde ikke forventet å få noe særlig rett der... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 15 av 15. Men som utflyttet hamarøyværing bør jeg vel kunne min Hamsun... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Eg fikk 7 av 15 rette, bomma på 8. Litt kjipt...men egentlig liker eg bedre Jens Bjørneboe og Agnar Mykle, Knut Hamsun var en "midt på treet" forfatter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Fikk 13 av 15 :-) Bommet på konas navn (som du gjorde) og hvor mange ganger han hadde vært i USA. Jeg skrev særoppgave om Hamsun på videregående - og har en far som er Hamsunfrelst :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Fikk 13 av 15 :-) Bommet på konas navn (som du gjorde) og hvor mange ganger han hadde vært i USA. Jeg skrev særoppgave om Hamsun på videregående - og har en far som er Hamsunfrelst :-) Ja, på USA-spørsmålet hadde jeg flaks! :-) Jeg må si jeg synes det er et ganske uvesentlig spørsmål, da;-) 0 Siter
....AV Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 10 av 15. For dårlig egentlig. Jeg liker Hamsun veldig godt, men har ikke lest så veldig mye av han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.