Aggathe Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ser her at Tapas er alle tiders mat, og tenkte kanskje å prøve en light variant i kveld! Er jeg for sent ute? Har en Rema i umiddelbar nærhet, ser de har diverse ferdigpakker, duger det? Noen tips om hva jeg bør smake? Bør være unødvendig å nevne at jeg aldri har spist tapas, det er rett å slett ikke kommet for fullt her jeg bor! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Her finner du eksempler på noen vanlige Tapas retter. http://www.spaniasidene.com/spania_mat_og_drikke_tapas.htm 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ja, hvis dette er en liten kveldskos kan det være helt ok å starte med slike ferdigpakker:-) Noen ganger lager jeg meg en "mikro-tapas" alene med det jeg har i huset, og som ikke trenger annen forberedelse enn å legge det på en tallerken, og det kan da typisk være noen skiver parmesan, mini-sylteagurker (hele), soltørket tomat og pepperoni og/eller skinke (helst serrano, men det har jeg sjelden, så da kan det f eks bli stranda-skinke*S*) Og så noen salte kjeks, noen minitomater eller lign, og et glass rødvin eller to, er dette ypperlig snacks en sen kveld alene:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.