Gå til innhold

Dere Tapas-Dolere, hjelp meg litt her nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her at Tapas er alle tiders mat, og tenkte kanskje å prøve en light variant i kveld! Er jeg for sent ute?

Har en Rema i umiddelbar nærhet, ser de har diverse ferdigpakker, duger det?

Noen tips om hva jeg bør smake?

Bør være unødvendig å nevne at jeg aldri har spist tapas, det er rett å slett ikke kommet for fullt her jeg bor!

Skrevet

Ja, hvis dette er en liten kveldskos kan det være helt ok å starte med slike ferdigpakker:-)

Noen ganger lager jeg meg en "mikro-tapas" alene med det jeg har i huset, og som ikke trenger annen forberedelse enn å legge det på en tallerken, og det kan da typisk være noen skiver parmesan, mini-sylteagurker (hele), soltørket tomat og pepperoni og/eller skinke (helst serrano, men det har jeg sjelden, så da kan det f eks bli stranda-skinke*S*)

Og så noen salte kjeks, noen minitomater eller lign, og et glass rødvin eller to, er dette ypperlig snacks en sen kveld alene:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...