Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var frossen i går, og i dag har jeg bare lyst til å sove. Våknet med vondt i halsen og er slapp og trøtt. Fremdeles frossen og har dotter i ørene.

Lurer på om det er en snikende forkjølelse på gang. Er det noe som går for tida? Lenge siden jeg har vært så sløv og sovete.

Gjest qigong
Skrevet

Tror du har smittet meg også :-(. Har det likedan. Kvalm igår, sover mye, nå er jeg svimmel og rar, sliten. Bare det ikke er influensaen som kommer...

Hvor var det du smittet meg da tro? ;-)

Skrevet

Det kan være omgangssyken, den har vi nylig hatt i familien.

Skrevet

Tror du har smittet meg også :-(. Har det likedan. Kvalm igår, sover mye, nå er jeg svimmel og rar, sliten. Bare det ikke er influensaen som kommer...

Hvor var det du smittet meg da tro? ;-)

Vet ikke. Har ikke gjort noe qi gong i det siste. Jeg er ikke kvalm, bare frossen og slapp. Jaja.

Skrevet

Omgangssyken har jeg ikke hatt siden jeg var liten.

Skrevet

Ta noen gigadoser med C-vitamin, så er sjansen stor for at du kommer deg fort.

Skrevet

Har omgangssyken endret seg da? Her var det jo snakk om vond hals osv. Er ikke omgangssyken mageverk da?

Skrevet

Har omgangssyken endret seg da? Her var det jo snakk om vond hals osv. Er ikke omgangssyken mageverk da?

Den har nok forandret seg litt ja, ihvertfall er det vår erfaring.

Skrevet

Ta noen gigadoser med C-vitamin, så er sjansen stor for at du kommer deg fort.

Jeg prøvde med en stor dose pepsi. Syns det hjalp.

Skrevet

Jeg prøvde med en stor dose pepsi. Syns det hjalp.

He, he :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...