cathlin Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg var frossen i går, og i dag har jeg bare lyst til å sove. Våknet med vondt i halsen og er slapp og trøtt. Fremdeles frossen og har dotter i ørene. Lurer på om det er en snikende forkjølelse på gang. Er det noe som går for tida? Lenge siden jeg har vært så sløv og sovete. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tror du har smittet meg også :-(. Har det likedan. Kvalm igår, sover mye, nå er jeg svimmel og rar, sliten. Bare det ikke er influensaen som kommer... Hvor var det du smittet meg da tro? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det kan være omgangssyken, den har vi nylig hatt i familien. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Tror du har smittet meg også :-(. Har det likedan. Kvalm igår, sover mye, nå er jeg svimmel og rar, sliten. Bare det ikke er influensaen som kommer... Hvor var det du smittet meg da tro? ;-) Vet ikke. Har ikke gjort noe qi gong i det siste. Jeg er ikke kvalm, bare frossen og slapp. Jaja. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Det kan være omgangssyken, den har vi nylig hatt i familien. Omgangssyken har jeg ikke hatt siden jeg var liten. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ta noen gigadoser med C-vitamin, så er sjansen stor for at du kommer deg fort. 0 Siter
alwaysme Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det kan være omgangssyken, den har vi nylig hatt i familien. Har omgangssyken endret seg da? Her var det jo snakk om vond hals osv. Er ikke omgangssyken mageverk da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Har omgangssyken endret seg da? Her var det jo snakk om vond hals osv. Er ikke omgangssyken mageverk da? Den har nok forandret seg litt ja, ihvertfall er det vår erfaring. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Ta noen gigadoser med C-vitamin, så er sjansen stor for at du kommer deg fort. Jeg prøvde med en stor dose pepsi. Syns det hjalp. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg prøvde med en stor dose pepsi. Syns det hjalp. He, he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.