hidi, the scorpion Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det varmet så godt med all omtanke og trøsteklemmer, for du verden hvor vondt det er å gå til et slik skritt...;( Mest av alt er jeg redd for at dyr skal lide. Og den lille chinchillaen klagde ikke et sekund, hun bare hoppet forsiktig rundt meg, med det ene brukne benet hengende bak seg. Veterinæren sa at det er like smertefullt for et dyr å brekke ben, som for oss mennesker, og anbefalte på det sterkeste og få dyret avlivet.... Takk til hver og en av dere for omtanken;) Klem fra 0 Siter
Colette Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg sendte deg ikke støtte og omtanke da, men jeg gjør det nå. Stakkars vesle dyr, og stakkars deg:-( Det er utrolig vondt å oppleve å måtte avlive et dyr. Hvordan skjedde dette da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Jeg sendte deg ikke støtte og omtanke da, men jeg gjør det nå. Stakkars vesle dyr, og stakkars deg:-( Det er utrolig vondt å oppleve å måtte avlive et dyr. Hvordan skjedde dette da? Den lille hang opp ned i buret, da jeg sto opp, og hadde klart å surre den vesle foten rundt stengene. Det var et grusomt syn;( Bare jeg tenker på det, så blir jeg kvalm. Koselig du tenkte på oss;) 0 Siter
Colette Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Den lille hang opp ned i buret, da jeg sto opp, og hadde klart å surre den vesle foten rundt stengene. Det var et grusomt syn;( Bare jeg tenker på det, så blir jeg kvalm. Koselig du tenkte på oss;) Grøss og gru:-) Det må ha vært et forferdelig syn...Stakkars lille chinchilla:-( Men de tåler jo ikke så mye disse små skapningene, dessverre. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Uff, synd med dyret ditt. Glad jeg ikke er en liten hund, forresten. 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Uff, synd med dyret ditt. Glad jeg ikke er en liten hund, forresten. (chinchilla er ikke hund, da) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 (chinchilla er ikke hund, da) Tiltredes;) 0 Siter
cathlin Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (chinchilla er ikke hund, da) Whatever.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.