Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Skjørtefasongene så jo ut som de var ment for 80 åringer Og så plisseskjørt!? Er det noen (utenom skoleuniformer) som bruker det nå til dags!? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Og så plisseskjørt!? Er det noen (utenom skoleuniformer) som bruker det nå til dags!? Plissestrikkeskjørt er hot! 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hahaha, ja, det tipset der var jo skikkelig bra - det må jeg ikke glemme igjen. ) Ja, jeg husker det som regel helst når det er noe jeg skal skrive her - ikke i situasjoner der jeg kunne ha trengt det;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Tiåset under om å ikke si noe men bare se på henne fikk meg til å huske et tips jeg leste på foreldreforum en gang, som egentlig var myntet på å parere irriterende kommentarer fra andre om svangerskap, babyer etc, men det funker sikkert her også:-) Tipset var å si noe som var fullstendig usaklig, men ikke frekt. Som f eks når hun kommenterer det korte skjørtet, kan du si noe som "jo jo, men så har jo jeg krøller, da." ;-) Fantastisk! Det skal jeg bruke en gang!! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skjørtefasongene så jo ut som de var ment for 80 åringer Skal godt gjøres å finne 80-åringer som går med skjørt nr 1 eler nr 3! De ville heller kommet i noe ala dette: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_13/PID-881315(SparBase).aspx 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skal godt gjøres å finne 80-åringer som går med skjørt nr 1 eler nr 3! De ville heller kommet i noe ala dette: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_13/PID-881315(SparBase).aspx Bestemoren min gikk i slike skjørt Og flere andre gamle damer som bruker slike. Mange som ikke bruker kjole. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Bestemoren min gikk i slike skjørt Og flere andre gamle damer som bruker slike. Mange som ikke bruker kjole. Ja, det er jeg enig i, men de skjørtene var noe i strammeste laget for de fleste gamle damer, tror jeg. Skjørt nr 1 kan hyppig sees på jobben min og sikkert mange andre kontorarbeidsplasser. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ''Jeg synes ikke hun bør kommentere hvordan jeg går kledd.'' Nei det er mulig det. Men om ho bestemmer seg for å kommentere hvordan du går kledt, så gjør ho nok det, enten du liker det eller ikkje! 0 Siter
Gjest erlid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ''Aner ikke men selv ville jeg ikke kledd meg slik foran svigermoren min. Er vokst opp i et ganske så konservativt hjem, så min mor ville blitt flau om jeg gikk med et slikt kort skjørt blant eldre folk i hvertfall.'' Kan du virkelig ikke kle deg i et skjørt som går 5 cm. over kneet når du møter din svigermor uten å skjemmes? Eksempler: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/7/optimized/447317_fpx.tif?bgc=255,255,255&wid=327&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg http://www.zenith-uniforms.co.uk/shop/images/Knife_Pleat_Skirt.jpg http://www.toteunlimited.com/store/image.php?productid=23208 Jeg blir ikke akkuratt flau men det går jo ann å vise litt respekt om noen synes det er litt ekkelt når andre går slik kledd. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja, det er jeg enig i, men de skjørtene var noe i strammeste laget for de fleste gamle damer, tror jeg. Skjørt nr 1 kan hyppig sees på jobben min og sikkert mange andre kontorarbeidsplasser. ''Ja, det er jeg enig i, men de skjørtene var noe i strammeste laget for de fleste gamle damer, tror jeg.'' Pst, tipper du og jeg kommer i candyqueen's "gamle damer"-kategori 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg blir ikke akkuratt flau men det går jo ann å vise litt respekt om noen synes det er litt ekkelt når andre går slik kledd. "Slik kledd" som med skjørtene jeg viser til i linkene? Nå begynner jeg nesten å lure på om du mener man bør gå i burka eller i det minste langt skjørt og hijab! 0 Siter
Gjest erlid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 "Slik kledd" som med skjørtene jeg viser til i linkene? Nå begynner jeg nesten å lure på om du mener man bør gå i burka eller i det minste langt skjørt og hijab! Jo, jeg kan godt gå med et kort skjørt på en fest blant yngre folk. Før tenkte ikke jeg heller på hvordan jeg gikk blant folk flest. Nå som jeg har jobbet i mange år på sykehjem vet jeg litt hvordan eldre folk ofte tenker og jeg synes det blir litt mangel på innlevelse om en ikke tenker på hvordan de kanskje oppfatter det å gå med så korte skjørt. Du skal heller ikke så lang tid tilbake der også unge forbandt så korte skjørt med en som var lett på tråden. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ''Ja, det er jeg enig i, men de skjørtene var noe i strammeste laget for de fleste gamle damer, tror jeg.'' Pst, tipper du og jeg kommer i candyqueen's "gamle damer"-kategori *he he* mulig det, men dog ikke i kategorien til 80-år gamle bestemødre:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jo, jeg kan godt gå med et kort skjørt på en fest blant yngre folk. Før tenkte ikke jeg heller på hvordan jeg gikk blant folk flest. Nå som jeg har jobbet i mange år på sykehjem vet jeg litt hvordan eldre folk ofte tenker og jeg synes det blir litt mangel på innlevelse om en ikke tenker på hvordan de kanskje oppfatter det å gå med så korte skjørt. Du skal heller ikke så lang tid tilbake der også unge forbandt så korte skjørt med en som var lett på tråden. Korte skjørt ender midt på låret, ikke like over kneet. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Korte skjørt ender midt på låret, ikke like over kneet. Enig! :-) Er ikke noe å diskutere engang, synes jeg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.