Gjest Mirakelet Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nå har den slått seg vrang... For et par uker siden fikk jeg influensa - har den ennå.... da fikk jeg stive muskler og odepine pga d, men så gikk den muskelverken over heldigvis, inntil for tre dager siden, jeg er på bedringens vei av influensaen, men nå tror jeg at jeg har ligget litt rart om natten, hadde en ny hodepute - skylde på den? våknet i alle fall med stiv nakke og skulder på høyre side, føles som noe er vridd eller ute av stilling.. tenkte vente til over helgen og se om det ble bedre. Har store muskelknuter på begge skuldrene, men jeg føler at problemet ikke sitter der, kanskje muskelknutene er kommet pga feilstillingen i nakken min nå? Hva tror dere? Har prøvd å knekke nakken, men får d ikke til og kjenner d vrir seg om jeg skur hodet mot høyre side.... Og om jeg skal søke hjelp - fysioterapeut, naprapat, kiropraktor eller fastlege? 0 Siter
Gjest trorjegda Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kiropraktor og Tei Fu som du masserer inn i det området som gjør vondt. Fås kjøpt i helsekosten. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kiropraktor og Tei Fu som du masserer inn i det området som gjør vondt. Fås kjøpt i helsekosten. Tei Fu - er det noe a la tigerbalsam? 0 Siter
Gjest trorjegda Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tei Fu - er det noe a la tigerbalsam? Jepp men fungerer mye bedre synes jeg. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Slike plutselige nakkesmerter, går ofte over av seg selv i løpet av et par dager, så vent og se tiden litt an. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.