Gå til innhold

Au skuldra/nakken min!

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Nå har den slått seg vrang...

For et par uker siden fikk jeg influensa - har den ennå.... da fikk jeg stive muskler og odepine pga d, men så gikk den muskelverken over heldigvis, inntil for tre dager siden, jeg er på bedringens vei av influensaen, men nå tror jeg at jeg har ligget litt rart om natten, hadde en ny hodepute - skylde på den? våknet i alle fall med stiv nakke og skulder på høyre side, føles som noe er vridd eller ute av stilling.. tenkte vente til over helgen og se om det ble bedre. Har store muskelknuter på begge skuldrene, men jeg føler at problemet ikke sitter der, kanskje muskelknutene er kommet pga feilstillingen i nakken min nå? Hva tror dere? Har prøvd å knekke nakken, men får d ikke til og kjenner d vrir seg om jeg skur hodet mot høyre side....

Og om jeg skal søke hjelp -

fysioterapeut, naprapat, kiropraktor eller fastlege?

Gjest trorjegda
Skrevet

Kiropraktor og Tei Fu som du masserer inn i det området som gjør vondt. Fås kjøpt i helsekosten.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Kiropraktor og Tei Fu som du masserer inn i det området som gjør vondt. Fås kjøpt i helsekosten.

Tei Fu - er det noe a la tigerbalsam?

Gjest trorjegda
Skrevet

Tei Fu - er det noe a la tigerbalsam?

Jepp men fungerer mye bedre synes jeg.

Gjest høstløv
Skrevet

Slike plutselige nakkesmerter, går ofte over av seg selv i løpet av et par dager, så vent og se tiden litt an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...