Gå til innhold

Store snømengder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det snør, det snør, tiddeli bom! Makan til snømengder som har falt utenfor døra mi, er sjeldent,hehe! Godt vi har snøskuffa, og kun noen meter som skal måkes.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

41

• AneM1365380603

16

• mariaflyfly

14

• tonie

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da er det til å leve med:) Jeg ønsker meg litt snø. Her har vi ingen. Akkurat nå lurer jeg nå egentlig mest på om jeg skal finne senga eller lage meg en Irish. Lotte, hva gjøre??? Jeg ER veldig trøtt.

AneM1365380603
Skrevet

Da er det til å leve med:) Jeg ønsker meg litt snø. Her har vi ingen. Akkurat nå lurer jeg nå egentlig mest på om jeg skal finne senga eller lage meg en Irish. Lotte, hva gjøre??? Jeg ER veldig trøtt.

Jeg er ikke Lotte, men jeg svarer likevel. Ta deg en irish slik at jeg slipper å sitte alene her. Jeg kjenner meg ikke trøtt en plass :-/

Gjest qigong
Skrevet

Det melder mye snø hele neste uke også nordover. Må visst lete etter trugene ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Snø er ikke noe vi ser for ofte her i vest, og hvis jeg skal være ærlig er det ikke noe savn for min del heller. For barnas del synes jeg det er litt dumt, for de blir så glade de få dagene i året vi har snø her.

Skrevet

Irish, åffkårs :-) Jeg kjeder meg, må måke en gang til før jeg finner bingen.

Skrevet

Du bor på feil plass i landet. Du også. :P

Skrevet

Jeg er ikke Lotte, men jeg svarer likevel. Ta deg en irish slik at jeg slipper å sitte alene her. Jeg kjenner meg ikke trøtt en plass :-/

Da må du få mannen "amorøs", hehe. glemmer aldri at du brukte det uttrykket! ;-)

Skrevet

Javel da....Ikke særlig vanskelig å be;)

Skål! Jeg skal vel klare å trøtte deg ut;)

Skrevet

Hehe, 2 mot 1. Fløtt ræva di 50 mil nordover ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230939965' post='4054001]

Hehe, 2 mot 1. Fløtt ræva di 50 mil nordover ;-p

Pokker. :(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230939851' post='4053996]

Irish, åffkårs :-) Jeg kjeder meg, må måke en gang til før jeg finner bingen.

Irish it is. Såpass? Måke en gang til, da snakker vi snøfall:)

Skrevet

Her har det kommet litt nysnø idag også (Vestlandet). Vi har vært heldige denne juleferien, og hatt snø og fint vær hele uka vi har vært her :-)

Så vi har hatt to dager på slalåm, en dag på fjellet med snøscooter, to dager med ski og aking + en dag med vedhogst i skogen+ aking.

Kjempemoro med snø - og nå er det visst meldt litt snø på Sørlandet også, slik at vi får snø der også når vi kommer hjem!

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230939920' post='4053999]

Da må du få mannen "amorøs", hehe. glemmer aldri at du brukte det uttrykket! ;-)

Hehe, han er ikke så vanskelig å få i det hjørnet. Det er noe som egentlig alltid har forbauset meg.. At han klarer å skifte kanal så kjapt ;o)

Han er på jobb :-/

Skrevet

Pokker. :(

Velkommen skal du være! :-)

Skrevet

Har du fått gått noe på ski i jula da, mariaflyfly?

*erte, erte*

Skrevet

Har du fått gått noe på ski i jula da, mariaflyfly?

*erte, erte*

Nei, det har vært lite snø her i Oslo. Thank fuck.

AneM1365380603
Skrevet

Javel da....Ikke særlig vanskelig å be;)

Skål! Jeg skal vel klare å trøtte deg ut;)

Det er bra, for jeg trenger å være uthvilt i morgen når barna står opp. De ble lagt sent i håp om at de sover lenge ;)

Jeg venter også på at de små skal begynne å kaste opp i og med at den eldste har gjort det :-/

Skrevet

Her har det kommet litt nysnø idag også (Vestlandet). Vi har vært heldige denne juleferien, og hatt snø og fint vær hele uka vi har vært her :-)

Så vi har hatt to dager på slalåm, en dag på fjellet med snøscooter, to dager med ski og aking + en dag med vedhogst i skogen+ aking.

Kjempemoro med snø - og nå er det visst meldt litt snø på Sørlandet også, slik at vi får snø der også når vi kommer hjem!

Her er det uframkommelig på veiene nå! Glad jeg ikke _må_ ut å kjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...