mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det er bra, for jeg trenger å være uthvilt i morgen når barna står opp. De ble lagt sent i håp om at de sover lenge Jeg venter også på at de små skal begynne å kaste opp i og med at den eldste har gjort det :-/ ''Jeg venter også på at de små skal begynne å kaste opp i og med at den eldste har gjort det :-/ '' Deilig. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Nei, det har vært lite snø her i Oslo. Thank fuck. *hehe*Jeg elsker dine uttrykk.*flirer så jeg nesten pisser på meg* Men snø kan være gøy, da ;D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Irish it is. Såpass? Måke en gang til, da snakker vi snøfall:) Dæven, du aner ikke. Skal legge ut et bilde i morgen, hvis jeg får det til *host* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 ''Jeg venter også på at de små skal begynne å kaste opp i og med at den eldste har gjort det :-/ '' Deilig. Jeg ble faktisk ganske irritert på den eldste da jeg skulle vekke henne i morges. Det lå en haug med slimete oppkast på gulvet, og hun kunne fortelle at hun hadde kastet opp flere ganger uten å hente bøtte. Hun giddet ikke svarte hun, for hun var så kvalm. En kan da forvente mer av en 13-åring...? Jeg brekket meg flere ganger mens jeg tørket opp, og det fikk jeg kjeft for, he he. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Hehe, han er ikke så vanskelig å få i det hjørnet. Det er noe som egentlig alltid har forbauset meg.. At han klarer å skifte kanal så kjapt ;o) Han er på jobb :-/ Mann + raskt kanalskifte hørtes kjent ut, hehe! ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1230940162' post='4054012] Her er det uframkommelig på veiene nå! Glad jeg ikke _må_ ut å kjøre. Ja, når det kommer SÅ mye på en gang, er det litt tungvint. Vi har jo hatt kraftig snøfall på Sørlandet et par år på rad. Da kommer liksom all snøen for hele vinteren i løpet av et par-tre dager.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1230940232' post='4054014] *hehe*Jeg elsker dine uttrykk.*flirer så jeg nesten pisser på meg* Men snø kan være gøy, da ;D Gøy?? Du har åpenbart en garasje til bilen din, jah? Og en vaktmestertjeneste slik at du ikke trenger å måke, jah? Joda, mulig det. Kanskje jeg skal finne fram skiskytterutstyret mitt snart? *flirer* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nei, det har vært lite snø her i Oslo. Thank fuck. Du altså! Kan jeg ikke klare å overbevise deg om at snø er helt fantastisk!!!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Her har det kommet litt nysnø idag også (Vestlandet). Vi har vært heldige denne juleferien, og hatt snø og fint vær hele uka vi har vært her :-) Så vi har hatt to dager på slalåm, en dag på fjellet med snøscooter, to dager med ski og aking + en dag med vedhogst i skogen+ aking. Kjempemoro med snø - og nå er det visst meldt litt snø på Sørlandet også, slik at vi får snø der også når vi kommer hjem! Jeg kunne godt tenkt meg opplevelsene dere har hatt de siste dagene. Ungene ville storkoset seg ) Begge er i vest, men jaggu meg er det forskjell på snømengden. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Jeg ble faktisk ganske irritert på den eldste da jeg skulle vekke henne i morges. Det lå en haug med slimete oppkast på gulvet, og hun kunne fortelle at hun hadde kastet opp flere ganger uten å hente bøtte. Hun giddet ikke svarte hun, for hun var så kvalm. En kan da forvente mer av en 13-åring...? Jeg brekket meg flere ganger mens jeg tørket opp, og det fikk jeg kjeft for, he he. Å, fyfader, jeg hadde eksplodert. En 13-åring kan da i det minste rope etter mor + bøtte. :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg ble faktisk ganske irritert på den eldste da jeg skulle vekke henne i morges. Det lå en haug med slimete oppkast på gulvet, og hun kunne fortelle at hun hadde kastet opp flere ganger uten å hente bøtte. Hun giddet ikke svarte hun, for hun var så kvalm. En kan da forvente mer av en 13-åring...? Jeg brekket meg flere ganger mens jeg tørket opp, og det fikk jeg kjeft for, he he. Ut fra ditt første avsnitt, trodde jeg hun var 5 år. Men 13?? Jaja... Gled deg til hun kommer pære full hjem fra fest om 3 år. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Du altså! Kan jeg ikke klare å overbevise deg om at snø er helt fantastisk!!!!! ''Kan jeg ikke klare å overbevise deg om at snø er helt fantastisk!!!!! '' Nope. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg ble faktisk ganske irritert på den eldste da jeg skulle vekke henne i morges. Det lå en haug med slimete oppkast på gulvet, og hun kunne fortelle at hun hadde kastet opp flere ganger uten å hente bøtte. Hun giddet ikke svarte hun, for hun var så kvalm. En kan da forvente mer av en 13-åring...? Jeg brekket meg flere ganger mens jeg tørket opp, og det fikk jeg kjeft for, he he. Utrolig kjipt. Ja, jeg synes absolutt du kan forvente at hun henter bøtte når hun er 13 år! Ønsker deg og dine god helse de neste dagene :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1230940467' post='4054023] Å, fyfader, jeg hadde eksplodert. En 13-åring kan da i det minste rope etter mor + bøtte. :-( Ja, jeg sa det til henne... At det er greit at hun kaster opp på gulvet en gang i ørska, men ikke flere ganger. Neste gang skal hun få tørke opp alt selv! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg kunne godt tenkt meg opplevelsene dere har hatt de siste dagene. Ungene ville storkoset seg ) Begge er i vest, men jaggu meg er det forskjell på snømengden. Ja, her er det ordentlig innlandsklima! Nå må jeg i seng - vi skal prøve å starte før 11 i morgen.... Snakkes! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Ja, når det kommer SÅ mye på en gang, er det litt tungvint. Vi har jo hatt kraftig snøfall på Sørlandet et par år på rad. Da kommer liksom all snøen for hele vinteren i løpet av et par-tre dager.... Det føles litt sånn nå ja. Jeg lyger ikke om jeg sier at det er mellom 45-50 cm på gelenderet, og der faller det jo ned fra med jevne mellomrom. 0 Siter
tonie Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Det er bra, for jeg trenger å være uthvilt i morgen når barna står opp. De ble lagt sent i håp om at de sover lenge Jeg venter også på at de små skal begynne å kaste opp i og med at den eldste har gjort det :-/ Det kommer i morgen tidlig når du er på det aller trøtteste;) Du får krysse fingrene og håpe på et mirakel. Det _er_ enkelte som ikke får det. Har jeg hørt... 0 Siter
tonie Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1230940303' post='4054015] Dæven, du aner ikke. Skal legge ut et bilde i morgen, hvis jeg får det til *host* Hehe. Du tar selvsagt med en gjennomsvett Lotte med røde kinn? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Gøy?? Du har åpenbart en garasje til bilen din, jah? Og en vaktmestertjeneste slik at du ikke trenger å måke, jah? Joda, mulig det. Kanskje jeg skal finne fram skiskytterutstyret mitt snart? *flirer* 'Gøy?? Du har åpenbart en garasje til bilen din, jah? Og en vaktmestertjeneste slik at du ikke trenger å måke, jah? '' Yes, off course! ;D ''Joda, mulig det. Kanskje jeg skal finne fram skiskytterutstyret mitt snart? *flirer*'' Det hadde vært et syn for guder! I tricot, da, må vite ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Gøy?? Du har åpenbart en garasje til bilen din, jah? Og en vaktmestertjeneste slik at du ikke trenger å måke, jah? Joda, mulig det. Kanskje jeg skal finne fram skiskytterutstyret mitt snart? *flirer* Spør ikke hva jeg gjorde i forrige innlegg - HELT feil... *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.