Gå til innhold

Hårfarge

Anbefalte innlegg

Gjest Moffedille
Skrevet

Jaja, nå sitter jeg med farge i håret og håper det blir vellykket : )

Pleier du å farge håret selv,eller går du til frisøren?

Skrevet

Bruker for det meste glansvask, og det fikser jeg selv. Farging, en skjelden gang, gjør jeg hos frisør.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg farger alltid håret selv. Bortkasta hos frisør.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg farger det selv og har gjort det i 15 år :D

Har selvsagt vært uheldig noen ganger, men stort sett heldig.

Det beste er å holde seg så nært mulig sin egen hårfarge.

Har du ikke naturlig rødskjær i håret bør du ligge unna gylne rødlige toner, disse er vanskelige å få ut av håret og du kan risikere å få oransje hår. Samme om du prøver å bleke mørkt hår lyst, det er best å la en frisør ta seg av.

Nå har jeg farget håret tilbake til min naturlige farge og har tenkt å ha det naturlig fremover ;-)

Skrevet

Skal jeg bare ha litt farge tar jeg en minicolor selv. Permanent farge bruker jeg ikke, men jeg har stripet håret noen ganger og da bruker jeg frisøren.

Skrevet

Har farget håret selv i dag jeg også :) Ble som det bruker å bli ;)

Skrevet

Jeg farget håret en del selv før. Nå overlater jeg det til frisøren. Tar som oftest striper også.

Skrevet

Jeg blir mer fornøyd om jeg farger og striper selv, så det eneste jeg gjør hos frisør er å klippe.

Skrevet

Jeg farger alltid håret mitt selv og har aldri opplevd at det har blitt mislykket. Til og med frisøren har sagt at jeg har veldig fin hårfarge og mye glans i håret :)

Min erfaring er at når man farger håret selv, så sitter de rene fargene lengst. Velger du farge med desimaltallnummer, f.eks. 4,2 e.l., så blir fargen gjerne blass litt fortere. Velg da heller farge fra et helt tall. Jeg vasker håret hver dag, så om du ikke vasker håret så ofte, så sitter nok fargen lenge uansett hvilken nyanse du har valgt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...