Gun27 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har nå i over 3 uker vært plaget av tetthet,masse slim i halsen. Jeg har iløpet av jula vært på legevakta 5 ganger, og siste gangen var i går pga av at det begynte å bli med blod opp fra halsen. Ble henvist til poliklinikk øre nese hals, der ble det ikke gjort noe funn etter å ha gått inn gjennom nesen og bak i svelget med "kikkert" Men så at det var en del slim fra nesen som var på tur ned i svelget. Legen sa også at jeg har en virusinfeksjon i halsen som kan forårsake de svelgesmertene jeg har og derav blødninger fra rifter i halsen.... Noen som har vært borti noe lignende, dette er veldig plagsomt og har nå vart i 3 uker....Blir så redd når halsen føles helt tett...Takker og bukker for svar... 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har hatt influensa og halsbetennelse i over 2 uker nå, vil tro at om du har mye slim og hoster og harker en del så kan det oppstå rifter og dermed blødning... 0 Siter
Zelda77 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har godt med vond hals og hoste i over en mnd. Hoster til jeg spyr hver eneste natt. På det verste hadde jeg så vondt i halsen at jeg hadde store problemer med å svelge vann. den ene legen sa det var ett virus den andre sa det var bakterie. Jeg fikk en penecilin kur ble bedre men ble dårlig igjen med det samme kuren var over. Må nok til legen å få meg en ny kur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.