Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå i over 3 uker vært plaget av tetthet,masse slim i halsen.

Jeg har iløpet av jula vært på legevakta 5 ganger, og siste gangen var i går pga av at det begynte å bli med blod opp fra halsen. Ble henvist til poliklinikk øre nese hals, der ble det ikke gjort noe funn etter å ha gått inn gjennom nesen og bak i svelget med "kikkert" Men så at det var en del slim fra nesen som var på tur ned i svelget. Legen sa også at jeg har en virusinfeksjon i halsen som kan forårsake de svelgesmertene jeg har og derav blødninger fra rifter i halsen.... Noen som har vært borti noe lignende, dette er veldig plagsomt og har nå vart i 3 uker....Blir så redd når halsen føles helt tett...Takker og bukker for svar...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg har hatt influensa og halsbetennelse i over 2 uker nå, vil tro at om du har mye slim og hoster og harker en del så kan det oppstå rifter og dermed blødning...

Skrevet

Jeg har godt med vond hals og hoste i over en mnd. Hoster til jeg spyr hver eneste natt. På det verste hadde jeg så vondt i halsen at jeg hadde store problemer med å svelge vann. den ene legen sa det var ett virus den andre sa det var bakterie. Jeg fikk en penecilin kur ble bedre men ble dårlig igjen med det samme kuren var over. Må nok til legen å få meg en ny kur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...