Gå til innhold

Andre røykfrie dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fint så langt, har vasket alle klærne det luktet røyk av (ytterjakker) så nå lukter de godt ;) Håper det går like bra i dagene som kommer også.

Gjest Håper du beholder spiriten
Skrevet

Lykke til videre, du har vært flink.

For mange så går det faksisk enklest på førsten, og at den virkelige kneika kan komme noen uker etter start.

Jeg vil derfor anbefale deg å jobbe med den psykiske delen av dette og motivere deg selv hardt og positivt på hvor lett dette er, hvor stor kontroll du egentlig har over deg selv, hvor lite eller ingen fysiske plager du har av røykeslutten, osv.

Slik sett er du sterk hvis det skulle knipe til i fremtiden.

Du har vært veldig flink, det er et syvmilssteg fremover du har tatt :)

Det er flere som klarer det så stå på :D

Skrevet

For mange så går det faksisk enklest på førsten, og at den virkelige kneika kan komme noen uker etter start.

Jeg vil derfor anbefale deg å jobbe med den psykiske delen av dette og motivere deg selv hardt og positivt på hvor lett dette er, hvor stor kontroll du egentlig har over deg selv, hvor lite eller ingen fysiske plager du har av røykeslutten, osv.

Takk:)) Gjør godt med litt oppmuntring.

Gjest niknot
Skrevet

Denne signerer jeg på !!!!

13 uker røyk"fri" nå (tok en røyk på en fest i romjula ..... dumt) Det gikk kjempegreit i starten, det var etter ca uke 10 slitet kom, da kom lysten på røyk, og det er nå jeg kjemper for ikke å bli en røyker igjen ......

Skrevet

Denne signerer jeg på !!!!

13 uker røyk"fri" nå (tok en røyk på en fest i romjula ..... dumt) Det gikk kjempegreit i starten, det var etter ca uke 10 slitet kom, da kom lysten på røyk, og det er nå jeg kjemper for ikke å bli en røyker igjen ......

Uff da, vet du, nå vet jeg akkurat hvordan du sliter :(

Jeg har vært så forbannet så mange ganger selv, har ikke skjønt hvorfor suget skal komme etter to, tre måneder når starten har gått så bra. Det virker så ulogisk.

Nå skal det viljestyrke til, å pepre deg selv med masse motivasjon og psykisk styrke. Les Allan Carrs bok som hjelp (kan lånes gratis på biblioteket)

Stå på, dette kan du klare. Tenk så lenge røykfri alt! Og du, selv om du har tatt en røyk så har du ikke feilet.

Pytt, pytt, på`n igjen, bare fortsett!

:)

Skrevet

Takk:)) Gjør godt med litt oppmuntring.

Det er bra :)

Og du, den gode lukten, den blir bare bedre og bedre

Det er aldeles nydelig å virkelig kunne lukte godt mykningsmiddel eller vage lukter sånn godt inn i nesa :D

Jeg jobber hardt med å få mannen min til å gi seg jeg nå.

Skrevet

Kjempebra, de første 24 timene er verst, så det er ingenting som skulle tilsi at det ikkje skulle gå like bra fremover no.

Skrevet

Kjempebra, de første 24 timene er verst, så det er ingenting som skulle tilsi at det ikkje skulle gå like bra fremover no.

Håper du har rett :)

Skrevet

Så flink du er!!!!

Vi kom hjem fra en uke hos svigermor i dag - og ALT lukter røyk, selg om hun ikke røyker i de rommene vi er i når vi er på besøk....

Gled deg over frisk pust og frisk lukt fra munn og hud :-)

Skrevet

Heldiggrisen! Nærmer meg datoen for stopp jeg også, nesten så jeg er litt utålmodig faktisk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...