Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg abonnerer på I form og synes det er et alright blad i og for seg. Noen som leser Shape Up her - hvordan er det? Ser for meg at det er mye mer fancy enn I form? Finnes det andre norske blader av denne typen? 0 Siter
Soulshine Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg abonnerer på Shape-Up. Veldig motiverende, inspirerende, lærerikt og bra synes jeg. Men nå har ikke jeg lest I Form, så jeg kan ikke sammenligne innholdet dessverre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Jeg abonnerer på Shape-Up. Veldig motiverende, inspirerende, lærerikt og bra synes jeg. Men nå har ikke jeg lest I Form, så jeg kan ikke sammenligne innholdet dessverre. Hm - kanskje jeg bare skal forsøke, 199,- for 6 nr. + abonnementsgave er jo ikke all verden uansett. ) 0 Siter
Soulshine Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hm - kanskje jeg bare skal forsøke, 199,- for 6 nr. + abonnementsgave er jo ikke all verden uansett. ) Jeg synes du skal gi det et forsøk Da får du sammenlignet de også. Og som sagt synes jeg det er et godt blad med mye nyttig å lese. I tillegg er det inspirerende og da har det gjort nytta si 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes du skal gi det et forsøk Da får du sammenlignet de også. Og som sagt synes jeg det er et godt blad med mye nyttig å lese. I tillegg er det inspirerende og da har det gjort nytta si Har bestilt jeg! ) Lett å lede i visst tilfeller.... ;o) 0 Siter
Soulshine Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har bestilt jeg! ) Lett å lede i visst tilfeller.... ;o) Kos deg med bladet 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes Shape Up er bedre enn i form. Rimelig å mye å lese. Når jeg leser Iform får jeg inntrykk av et nummer er likt det forrige. 0 Siter
Elis31 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har de ofte ikke i form på biblioteket, slik at det kan leses gratis der? Jeg tenkte å lese KK, Dine Penger, og Familien på biblioteket. Abbonerer på Eva og Tara. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Har de ofte ikke i form på biblioteket, slik at det kan leses gratis der? Jeg tenkte å lese KK, Dine Penger, og Familien på biblioteket. Abbonerer på Eva og Tara. Noen bibliotek har I form, ikke vi. Enn så lenge abonnerer jeg på det, men jeg er enig med deg - det begynner å gjenta seg selv liksom. Får se om jeg liker Shape Up bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.