Hushjelpen Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 I går gikk juletreet og alle nissene! Alt rødt er fjernet:o) Og det er digg!!! Jeg syns det er koselig i førjulstiden, da kommer alt opp relativt tidlig, men nå syns jeg liksom jula er over! Flere som har kastet ut jula?? Har på følelsen av at alle jeg snakker med sier: " ånei, jeg kaster ikke ut jula enda, er jo sååå koselig...". Nå er det på nytt vasket og lukter deilig og rent og alt stæsjet er borte, samboen syns det ble veldig tomt her:o) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har begynt å snike unna pynten, ja. Vi har mer englejul enn nissejul, men røde duker og blomster holder fast med stemninga til de plutselig forsvinner om et par-tre dager. Og det skal bli godt! Her i huset kommer pynten fram på lillejulaften, og da blir det deilig og rødt. Men det er vel så godt å få det "rent" og relativt nipsfritt igjen. Kontrasten er slående i begge tilfeller, og jeg insisterer ikke på å holde ut i to fulle uker 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Som regel er jeg ferdig med jula senest første nyttårsdag, men i år kjennes det ikke sånn så jula er nå her ennå, men jeg regner med den ryker ut i morra formiddag. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Nei, ikke før den 13 januar ) Syns det er koselig med julepynt jeg, men vi har ikke huset fullt heller. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi kaster jula ut i morgen,på tide da : ) Koselig med pynt men godt å få det vekk også! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi rydder bort jula 13. dag jul, og det er vel på tirsdag tenker jeg. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jula blir ryddet ut på tirsdag her. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg satser på å få alt ut i løpet av helga, for neste uke blir rimelig hektisk. Vi er inne i en bursdags-stim, det er slalåmrenn for ungene og jeg skal på kurs hele neste helg, så for å rekke å få ut jula før 17. januar må vi ta den nå... Som regel har vi hivd det ut før bursdagen den 7. januar, så vi er ikke sååå tidlig ute egentlig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Pælma ut treet i går. Det var ikke en dag for tidlig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Om man pynter tidlig er det jo naturlig at man også blir lei når jula er over. Pleier å la treet stå til nærmere 13. dag jul, men tror nok det forsvinner i morgen. 0 Siter
monass Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jula skal få stå ei uke til. Mest praktisk å ta det i helg i stedet for 13. januar - som normalt ville vært jula-ut-dagen. 0 Siter
laban Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hos oss kommer pynten opp (lille) julaften og går ut første søndag etter nyttår, hvis ikke nyttårsaften er så sent i uka (f.eks. lørdag) at dette blir altfor kort. Jeg starter altså demonteringen imorgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ok, ja jeg tenkte på å rydde bort noe i dag faktisk, men det står enda. Godt å høre at det ikke bare er meg som blir lei av det røde.... Men den store hvite nissen min kunne jeg hatt fremme til sommeren *lol* Han æ jo så søøød 0 Siter
Gjest nissekjerringa Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg heiv også jula ut sammen med fredagsvasken Alltid litt vemodig å kaste ut jula, blir så mørkt i krokene, men men. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi kom hjem fra romjulsferie i kveld, og her er det heldigvis jul enda! kommer til å ha juletingene i alle fall en uke til, muligens enda en uke :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Juletreet gikk 1.nyttårsdag, men adventsstjernene får henge til husvasken på torsdag 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har vurdert å hive det ut i morgen, hvis jeg ikke får det ut en kveld til uka, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.