Gå til innhold

Handler du klær og sko på nettet? Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen lange topper/tunika. Generelt - jeg vil ha nye klær. Hvor handler du?

Jeg har sett på Cellbes, har aldri bestilt derfra, men ser et par palgg jeg kan tenke meg der.

Ebay er en jungel av klær og sko. Jeg å ha spesifikke søk på varemerker for å finne fram...

Skrevet

Jeg kjøper noe Fatface på Ebay til meg sjøl, og Gymboree klær til Datra på samme sted. Har gjort noen skikkelige varp iblant.

Bestilte forresten Allstars sko på nett fra USA i sommer, da dollaren var så lav. Betalte 150,- inkl frakt! Men det er andre tider nå. :(

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har handlet klær på nettet noen få ganger, og har ganske varierende erfaringer. Klærne har sjelden svart til forventningene. Har derfor i grunnen bestemt meg for å la være, med mindre jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...