Gjest Ulvinnen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Egentlig kunne jeg tenkt meg noe slikt forum som var mindre og mer oversiktlig. Siden jeg ikke kjenner noen som er med på slikt, eller ikke snakker om det så kjenner jeg ingen. Jeg snakker heller aldri om chatting på internett med mine kjente. Noen tips om hvordan jeg går frem? De forumene jeg er på, har jeg enten funnet tilfeldig ved å søke på nettet, eller blitt tipset av andre. Det finnes en side med oversikt over mange norske forum med litt info om de. Jeg lette etter det nå, uten å finne det. Men i linken under er det listet opp noen forum. Dette er et forum for adminer, som ber om hjelp til sine forum. Så det er ingen reklameside. Jeg kjenner ikke til forumene som er der, så jeg kan ikke anbefale noen. Men om du titter litt, så kanskje du finner et som kan passe deg? http://phpbb.no/forum/viewforum.php?f=7&sid=1fd0ed642cf157c24d4817bb96a1c83d Husk at det er lov å prøve seg frem. Trives du ikke et sted, så er det bare å vandre videre. Lykke til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Beklager å skuffe deg, men det er de ikkje! Verden er hard... *snufs* 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 De forumene jeg er på, har jeg enten funnet tilfeldig ved å søke på nettet, eller blitt tipset av andre. Det finnes en side med oversikt over mange norske forum med litt info om de. Jeg lette etter det nå, uten å finne det. Men i linken under er det listet opp noen forum. Dette er et forum for adminer, som ber om hjelp til sine forum. Så det er ingen reklameside. Jeg kjenner ikke til forumene som er der, så jeg kan ikke anbefale noen. Men om du titter litt, så kanskje du finner et som kan passe deg? http://phpbb.no/forum/viewforum.php?f=7&sid=1fd0ed642cf157c24d4817bb96a1c83d Husk at det er lov å prøve seg frem. Trives du ikke et sted, så er det bare å vandre videre. Lykke til! Takk for tips. Egentlig kunne jeg tenkt meg et forum for voksne hvor det blir diskutert politikk og livssynsspørsmål. Vet du noe om slikt forum? Mat, håndarbeid, ferie, reiser, kultur og slikt kan gjerne diskuteres også 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nå har du jo etterhvert fått en ganske lang tråd da... At 50% av de som er her kjenner hverandre er nok ganske overdrevet. Jeg vil tippe den harde kjernen som utgjør mindretallet (ca 15%?) av de som bruker DOL vet om hverandre, dvs kjenner hverandres bakgrunn. For å være en av dem må du bruke uhensiktsmessig mye tid her, (jeg vet at jeg har i allefall ikke tid nok) og svare på og skrive mange tråder... Så... er det verdt det? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Takk for tips. Egentlig kunne jeg tenkt meg et forum for voksne hvor det blir diskutert politikk og livssynsspørsmål. Vet du noe om slikt forum? Mat, håndarbeid, ferie, reiser, kultur og slikt kan gjerne diskuteres også Slike ting kan man jo diskutere her inne også. Veldig kjekt med skikkelige diskusjoner, så du får sette igang en tråd Fikser du den "rette" tråden, så skal jeg love deg det blir liv her 0 Siter
Gjest en outsider... Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nå har du jo etterhvert fått en ganske lang tråd da... At 50% av de som er her kjenner hverandre er nok ganske overdrevet. Jeg vil tippe den harde kjernen som utgjør mindretallet (ca 15%?) av de som bruker DOL vet om hverandre, dvs kjenner hverandres bakgrunn. For å være en av dem må du bruke uhensiktsmessig mye tid her, (jeg vet at jeg har i allefall ikke tid nok) og svare på og skrive mange tråder... Så... er det verdt det? ser poenget ditt.men når jeg blottlegger private ting(under det faste nicket,ikke denne tråden),hadde jeg jo håpet å få no eigjen for det.en eller anna respons. men du har nok rett i at det er greit å ikke bruke for mye tid her 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ser poenget ditt.men når jeg blottlegger private ting(under det faste nicket,ikke denne tråden),hadde jeg jo håpet å få no eigjen for det.en eller anna respons. men du har nok rett i at det er greit å ikke bruke for mye tid her Du skjønner, noen ganger er det greit å være en outsider... 0 Siter
Gjest en outsider... Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Du skjønner, noen ganger er det greit å være en outsider... ble iallefall en mye lengre tråd enn forventet pga dette spørsmålet:P DET var nytt 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har fått tips flere ganger om hvem webmaster er, men dette er ikke bekreftet noen gang. Bortsett fra en stund tilbake hvor dette nicket hadde skrevet et innlegg, som rett etterpå ble redigert - altså innholdet ble noe forandret. Det tok jeg som en bekreftelse, så jeg tror med 99% sikkerhet at jeg vet hvem webmaster er ja. Enig i at det burde vært kjent. Tror jeg husker den episoden der når du nevner det, men med gullfiskhukommelsen husker jeg ikke hvem det var! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 jeg kjenner ingen her.. Har du brukt det nicket på et annet forum? 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har du brukt det nicket på et annet forum? ja det har jeg. men jeg er ikke så ofte her inne.av og til å sjekker.men jeg synes det er helt greit at jeg ikke kjenner noen heller.er mest her når jeg lurer på noe.eller bare for å snakke litt dersom det er noe som interesserer meg:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ja det har jeg. men jeg er ikke så ofte her inne.av og til å sjekker.men jeg synes det er helt greit at jeg ikke kjenner noen heller.er mest her når jeg lurer på noe.eller bare for å snakke litt dersom det er noe som interesserer meg:) Jeg bare lurte på om jeg kjente deg fra et annet forum. Men jeg ser nå at dere har veldig ulik skrivestil (hun bruker stor bokstav og mellomrom etter punktum), så dere er nok ikke samme person likevel. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bare lurte på om jeg kjente deg fra et annet forum. Men jeg ser nå at dere har veldig ulik skrivestil (hun bruker stor bokstav og mellomrom etter punktum), så dere er nok ikke samme person likevel. Småfrekk? 0 Siter
tonie Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kjenner og kjenner, fru Blom... Jeg har nå pult et par stykker ;-) Sånt skjer. Been there done that. Slikt blir fort litt komplisert. Jaja. Nå skal det dusjes her. Søker herved om dolfri i en halv times tid:) 0 Siter
Gjest nu vel Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Sånt skjer. Been there done that. Slikt blir fort litt komplisert. Jaja. Nå skal det dusjes her. Søker herved om dolfri i en halv times tid:) Du også? Hva skjedde? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Småfrekk? Hva? Nei, på ingen måte. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hva? Nei, på ingen måte. Okei ) Det bare virket som en litt småfrekk måte å kommentere "skrivefeil" på. Men jeg oppfattet det sikkert galt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Okei ) Det bare virket som en litt småfrekk måte å kommentere "skrivefeil" på. Men jeg oppfattet det sikkert galt. Det var absolutt ikke min hensikt. Jeg kommenterer ikke andres skrivefeil så lenge jeg skjønner inholdet. Om det hadde vært samme Vingla, ville jeg bare syntes det var veldig hyggelig. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er mange nye her som har gjort seg bemerket med en gang. Det er slike som ikke er redd for å drite seg ut, og de bruker samme nick Et eksempel på en som ble kjent med alle med en gang er mora2. Hun kom hit vennlig og med egne meninger *Takker og bukker* :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.