Gjest livet kan aldri bli godt Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hva skal jeg finne på? Har mange filmer å se, mange bøker å lese, kan strikke, gå en tur, male et bilde eller bare tenke. I morgen kommer venner til middag, neste uke skal jeg på jobb hver morgen kl. 8.30 til og med lørdag. To kvelder neste uke skal jeg på et møte, og om to uker skal jeg reise vekk for så å komme hjem i tre dager og da reise langt vekk for fire uker. Jeg burde ikke kjede meg, men jeg gjør det likevel. Innerst inne er jeg verdens ensomste menneske og føler meg helt alene. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Da må du få rumpa opp av stolen og gjøre noe med det. Ingen banker på din dør, om du aldri banker på til dem. 0 Siter
Gjest livet kan aldri bli godt Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231010580' post='4054587] Da må du få rumpa opp av stolen og gjøre noe med det. Ingen banker på din dør, om du aldri banker på til dem. Jeg banker stadig hos andre, men jeg er like ensom blant mange mennesker som alene. 0 Siter
Gjest kjeder meg like mye sosialt som alene Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg banker stadig hos andre, men jeg er like ensom blant mange mennesker som alene. den kjenner jeg igjen...å tvinge meg til sosialt samvær gjør ofte vondt verre for min del...men men,jeg jobber med saken. håper du finner en vei ut kjedsomheten! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg banker stadig hos andre, men jeg er like ensom blant mange mennesker som alene. Huff da. Da sitter det i hodet. Det er vanskelig å få gjort noe med, hvis du ikke helt vil det selv. 0 Siter
Gjest livet kan aldri bli godt Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231010953' post='4054599] Huff da. Da sitter det i hodet. Det er vanskelig å få gjort noe med, hvis du ikke helt vil det selv. Hvem sa at jeg ikke ville det selv? 0 Siter
Gjest livet kan aldri bli godt Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 den kjenner jeg igjen...å tvinge meg til sosialt samvær gjør ofte vondt verre for min del...men men,jeg jobber med saken. håper du finner en vei ut kjedsomheten! Jeg trenger ikke å tvinge meg til å være sammen med andre, men hvem kunne jeg vært sammen med nå f.eks. Om jeg så gjerne ville så har jeg ingen. Jeg sitter ikke på puber eller kafeer i timesvis og venter på at noen setter seg sammen med meg. Jeg har skrevet om hvor mye jeg har å gjøre, og alle jeg kjenner har også det. 0 Siter
Gjest kjeder meg like mye sosialt som alene Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 den kjenner jeg igjen...å tvinge meg til sosialt samvær gjør ofte vondt verre for min del...men men,jeg jobber med saken. håper du finner en vei ut kjedsomheten! det med å tvinge seg ut,gjalt rett og slett hva jeg får høre når jeg sier jeg kjeder meg.det er visst mer sosialt godtatt å bruke lørdagen på en pub enn hjemme med film og "lekser"...var ikke ment som kritikk av din tidsbruk! prøvde vel bare å komme frem til at man kan kjede seg uansett hva man gjør(ferier,følge opp interesser...)henger ikke sammen med at man nødvendigvis har lite å fylle dagene med,så langt jeg har erfart. men men,andre har sikkert noe mer nyttig å komme med 0 Siter
Gjest kjeder meg like mye sosialt som alene Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg trenger ikke å tvinge meg til å være sammen med andre, men hvem kunne jeg vært sammen med nå f.eks. Om jeg så gjerne ville så har jeg ingen. Jeg sitter ikke på puber eller kafeer i timesvis og venter på at noen setter seg sammen med meg. Jeg har skrevet om hvor mye jeg har å gjøre, og alle jeg kjenner har også det. ble sendt feil,den meldingen jeg sendte nå,var ment til deg 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hvem sa at jeg ikke ville det selv? nicket ditt sier at du ikke vil det. Negativiteten lyser lang vei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Livet ditt vil aldri bli godt så lenge det er det du sier til deg selv! Endre nicket ditt kjappere enn kjappest!! Jeg forslår at du kaller deg "Livet er hærlig", så skal du se at ting kanskje ser lysere ut ganske snart ;-) Hørt om positiv tenkning og tankens kraft? Du kan evt lese nedover i linken her (ang. tema om positiv tenkning, så kan du sjekke mine svar i tråden): http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4054149 0 Siter
3stakk Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skjønner ikke helt denne sammenblandingen av kjedsomhet og ensomhet. Iflg timeplanen din kan du umulig ha tid å kjede deg og du høres ikke ut som en einstøing heller, så ensomhetsfølelsen er vel et tegn på depresjon/negativ fokus. Kontakt legen din om du ikke allerede har gjort det. Mange får et godt liv igjen ved riktig behandlig, men man må ønske det selv også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.